LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Nem nyafogás

2009.04.20. 12:43 Ypszi

... volt az előbbi. Most jöhetnek az okosságok, hogy de szar lehet, ha a legnagyobb bajom az, hogy nem tudom megnézni a kedvenc filmem. Itt nem erről van szó.

Arról van szó, hogy mész az utcán, éled az életed, igazából semmi okod panaszra, és akkor hirtelen belecsöppensz egy fekete-fehér képregénybe, ahol mindig sötét van, és esik az eső, és mindenki neked akar rosszat. És tudod jól, hogy ezt az agyad csinálja, és rettentő dühös vagy és elkeseredett, mert nem tudsz elleni tenni. Na, erről ennyit..

Az öncsonkítás egy finomabb formája nálam a hajammal való visszaélés. Tavaly év végén ismét szőkére váltottam sok-sok év után (tán 10?), aztán nemrég megint vörösre, és most pár hete fekete lettem, ami sosem voltam, és tegnap le is nyírtam ennyire. Azt hiszem ilyen rövid csak kétszer volt. Egyszer, mikor nőtt (hehe), egyszer meg, mikor vki rágót nyomott bele. Akkor azt ki tudtam szedni, de utána én is beleraktam egy rágót, hogy azt ki tudom-e szedni, és meg kellett állapítsam, hogy én bizony sokkal nagyobb károkat vagy képes okozni, mint az osztálytársam, de amikor épp vágták ki a hajamból a csomót, akkor már nem voltam annyira büszke.

Szóval nesztek, így nézek most ki.. kb..

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr711075871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.04.22. 22:17:46

Jól látom hogy a bipolárissohoz nem lehet hozzászólni?

Megrendítő volt olvasni, úgy hogy el sem tudom képzelni min mész át. Az írásodat amúgy pszichomókus hallgatóknak tanítanám. Köszönjük.
És szurkolok hogy jobban legyél :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.04.23. 00:09:03

@Ziebi: direkt nem, mert nem azért írtam, hogy bárki is bármit reagáljon rá.
Egyrészt, mert nem várhatom el, hogy erre bárki jól reagálhasson. Másrészt, nem is lehet "jól" reagálni.
Ha sajnálnak, az a baj, ha nem, akkor az, így inkább nem engedélyeztem a kommentet, ilyenkor ez ezt jelenti:)

Amúgy meg nagyon zip volt, csak ki akartam írni...

fruktoz 2009.04.25. 03:47:40

annyit tudsz tenni ypszi, hogy tudatositod magadban, hogy nem csak az agyi biokemia hat a viselkedesre, hanem a viselkedes is az agyi biokemiara. tehat tudod magad lejjebb huzni a szutyiba (depressziosan ugye ez megy sokkal konnyebben.), vagy kicsit kijjebb vakarni belole. ez utobbi persze lassu es fogcsikorgatos, hat a franc se akar kimozdulni, elo emberekkel talalkozni, beszelgetni, mosolyogni, meg ha van is egy kis vekonyka hang a fejeben, h lehet h nem lenne az hulyeseg. na mindegy, nem akarok am fookos lenni. csak ennyi, hogy kurva nehez, de ki tudod szinezni a kepregenyedet.
just do it :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.04.25. 16:08:20

@fruktoz: nagyon jól tudom, ezért gáz az egész ennyire.. néha azért kimozdulok, mert hagyom rávegyenek, ennyi tőlik most tőlem..

Ágikám 2009.04.28. 22:54:00

így is szép vagy, hiába nyafogsz:)
süti beállítások módosítása