LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Így jár, aki kényelmes...

2008.05.06. 21:26 Ypszi

Az úgy kezdődött, hogy annyira kényelmes vagyok, hogy mivel Zanza bérlete hamarabb jár le, mint az enyém, mindig megkérem, hogy amikor veszi a sajátját, az enyémet is legyen olyan kedves. Itt az Akácfa utcában ráadásul kártyával is lehet fizetni, ilyenkor odaadom neki, pinkódot úgysem kér.

Eddig semmi gond nem volt ezzel. Zanza kp-val kifizeti sajátját, hoz róla számlát szépen, amit én a szép ezüst céges kasszából kifizetek neki, az enyémről meg hozza a kártyás blokkot.

Ma ez nem jött össze. Tavaszi fáradtság, vagy mittudomén, de mindkettőt sikerült a kártyámmal fizetnie, és még számlát sem kért. Az egy dolog, hogy így elszámolni nem tudom a bérletét, de hogy engem nemcsak lenullázott, hanem a hitelkeretemen túl is lépett, az már kicsit ijesztő. Nem tudom ilyenkor mit csinál a bank az emberrel. Még volt 18ezer a hitelkeretemből, a két bérlet 16,5, de én reggel kártyával vásároltam a boltban. Annak a terhelése még nem látszódott, amikor Zanza a bérleteket vette.. na így lehet ezt megcsinálni..

Megszámoltam, van 210 Ft-om 10-ig, ami hétvége, aztán pünkösd, szoval lehet h a bank csak keddre írja jóvá a fizut.. vicces lesz :D

Amiért igazából mérges vagyok, mert az vagyok, az nem a hibázás, hanem a figyelmetlenség.. mert leszarom a 8ezer forintot, hogy most én fizettem a cég helyett a bérletet, hát kit érdekel?
Jaj Zanza, remélem a melóban jobban figyelsz, mert most nincs időm ellenőrizni..

Még egy ilyen, te lány, és fejbeváglak egy élő csirkével!


Update..
jihiii.. de jó, hogy a fél világ tartozik nekem! Holnap estére elméletben lesz lovetta, de a számlára így az már csak reggel kerül..
Két napért ugye nem fog megbaxni a bank? Hátulról? Szárazon? Ugye?



 

Szólj hozzá!

Címkék: droid

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr79457368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása