LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Hogyan zippeljünk üvegasztalt?

2008.05.03. 00:52 Ypszi

Hát így:

Az ott a sok apró üvegcafat között egy bádog(?)elefánt volt fénykorában, és mindig volt benne valami finomság, amit persze csak én nem ehettem meg :)

A fániért (is) kár :(

 

Szóval az úgy kezdődött, hogy csütörtök reggel Hiszti Géza hívására ébredtem (vagyis már ébren voltam, de még boot-olás közben), hogy ki ment el utoljára szerdán.

Mondom valszeg a takesz, mert én mikor éjfélkor hazahúztam sajgó beleimet, akkor még ő lenn sepregetett. Amúgy ha 6ra jön, általában 2ig takarít. De miért? Hát mert a szép nagy kerek üvegasztalka az emeleti folyosón ripityomra, meg kárikittyomra van zúzva, minden tiszta szilánk. A biztonsági  szolgálat szerint fél 1kor volt beriasztva.
Ahamm.. hát érdekes, sehogy sem jön össze logikusan. Persze logikát sok embertől nem lehet várni. Illogikusan sok lehetőség van, logikusan csak kettő:
- direkt volt (nem hiszem)
- véletlen volt, és berosált, de arra maradt lélekjelenléte, hogy beriasszon futás közben..
 
Ma vettem csak észre, hogy a lenti eladótér is telibe van üvegezve.. húsz percig sepregettem a darabkákat, meg írtam egy cetlit a lányoknak, hogy óvatosan matassanak az asztalon, mert nem tudtam minden üvegcicát (pormacska után szabadon) a szemetesbe terelni.
Egyébként most láttam csak, milyen vastag asztalunk volt, egy bájos kis részletét megtartottam, és most díszként áll az asztalon.


Közelebbről meg így néz ki:









 

Most már csak az a kérdés, hogy a kerek üvegasztal vázával vajon mit kezdjünk, egyelőre ott áll magányosan a folyosón, a székek már szóra sem méltatják :(
Méltóságot az üveglap nélküli asztaloknak!

Szóval ötleteket várok ezügyben! Addig pár saját, indításképp:

- extrém hullahopp
- pókerasztal illuzionistáknak
...






Jó fantáziálgatást, és várom az ötleteket! Komolyan :)

Szólj hozzá!

Címkék: sztori droid

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr31451762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása