LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Már megint filmek..

2008.04.13. 21:57 Ypszi

Mivel utóbbi annyi minden és igazából semmi sem történik, és különben sincs időm/energiám irogatni (pedig néha kéne, mert a memóriám arra sem terjed ki, hogy emlékezzem, milyen nap van..), így maradok a fő témámnál , a filmeknél..

Napokban pénzhez jutottam, amit már vártam, de mégis túléltem fizetésig nélküle, szóval el lehet költeni :) Így aztán filmeket rendeltem, mert egyszerűbb a neten.. kb 2300 filmet néztem át, 2000 Ft-ig, szóval így is belekerült kis időbe. A listámat úgy 200ezerig figyeltem, nehéz volt a döntés, hogy mi kerüljön át a kivánságlistába :)

Viszont hozzájutok végre olyan régóta vágyott, és nem talált filmekre, mint
- A gépész
- Salo, avagy Sodoma 120 napja
- Lolita (a 97-es, Jeremy Irons-szal)
- Amerikai szépség
- Leon, a profi
- Az ember tragédiája (imádom!)
- Legyetek jók, ha tudtok (kihagyhatatlan:)
- A remény rabjai
és sok más, amit láttam már, vagy meg is van más formátumban, azonban a "Dina vagyok"-ot még mindig máshonnan kell beszereznem, mert találtam helyet, ahol még árulják, pedig 90%-ban közlik, hogy joglejárat miatt nem kapható (egyébként ez a szó, hogy joglejárat, kész rémálom egy ilyen diszlexiásnak, mint én.. leírni is csak betűzve megy..)
Sajnos a kölcsönadott Zongoraleckém és a nem eredeti Equlibrium is ebben a formában van, szóval sürgősen cselekednem kell: vissza kell kapjam a filmem, és hátha az Equlibriumot is árulják még valahol.. talán..
Anno a Tacskóban megvettem már, egy db volt összesen, de hibás volt a dvd, visszamentem, és már nem tudtam kicserélni egy másikra, így lett aztán enyém a Chihiro szellemországban, amit nem bántam meg, de azóta se sikerült az Equilibriumot beszereznem.. pedig ötvenezreket hagyok ott egy-egy vásárlással.. szóval nem rajtam múlik!

De tényleg, ha van egy film, amit itthon tényleg nem lehet már sehol kapni, akkor ha másmilyen formában jutsz hozzá, az is bűncselekmény? Mert ha nem lehet kapni, ha nem forgalmazzák, akkor kit károsítok meg? Nagy dilemma, és nem is értem.. pláne hogy a jó filmek nagy részét már sok helyen nem lehet kapni.. borzasztó felelőtlenség :)

JA! És Vonneguttól a Titán szirénjei-t is megrendeltem. Még Franktől kaptam a könyvet, amit kölcsönkaptam, és annyi az esély a visszakapására, hogy szerintem előbb lesz a Földön világbéke, így megveszem, magamnak, jól.. mert ez a könyv, ez áh, leírhatatlan, többet a kezemből ki nem adom!

És ma láttam a tv-ben egy filmet a Napról.. izgi volt..


Ó igen, majdnem elfelejtettem.. mikor jöttem be, egy James Caviezel típusú hím bámult a busz ablakából rám, én meg vissza, mármint ő is a buszon volt, csak mandínerből néztük egymást.. hogy ő engem miért, azt örök homály fogja fedni, de hogy én miért, hát az nem kérdés ;)
Egyébént James-t szeretjük, mert jó ránézni. Így volt ez az Angyali szemekben is pl, ahol a figurája különösen bejött (ezt is megrendeltem), a Frequencyben is (joglejárat, de még kutatok), a Monte Cristo grófjában, a Déjá Vu-ben már gonosz volt, és alig látható :(, viszont A pokol lovasait még nem láttam, pedig kell, mert Skeet Ulrich is van benne, és legalább vizuálisan jó lesz nekem :)

Nesztek Jim (nyammm....):



























Ja igen, majdnempasit is láttam megint, visszakaptam a Dungeon Siege 2-t, lehet megint játszani, valamint rájöttem, hogy az, hogy ő hetente többször edz, én meg nem, kezd kényelmetlenné válni számomra ;)

6 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr71424263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rush 2008.04.13. 22:31:23

Ypszi te pénzt adsz filmekért, ez komoly??? Mivagyte, krőzus wazze? Inkább torrentezzél! Download uTorrent, aztán hajrá. Nem mellesleg a Gépészt meg a Leont az épp utóbbi 3 hétben töltöttem le. Mondjuk a Leon az egy szörnyű giccs, ha jobban belegondol az ember.

Na.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2008.04.13. 22:40:47

Igen, penzt adok erte, mert jobb szeretem eredetiben a polcomon latni, a minoseg is jobb, meg a dvd lejatszom is lejatsza, mig a masfajta filmek nagy reszet csak gepen tudom megnezni.. valamint ilyet nem is irhatnal, mert buncselekmenyre szolitasz fel, es bujtasz felfele :))

Rush 2008.04.13. 23:32:11

Tévedsz, a letöltés nem bűncselekmény, csak a feltöltés, és a pénzért meosztás. Mellesleg DVD imidzseket szokok letölteni, az minőségben nem bír rosszabb lenni a jogtiszta cuccoknál, mivel velük binárisan azonos. De megértem az érvedet, nem akarlak győzködni. Nekem is a legfontosabb zenék pl. eredeti audio cdken vannak meg, pusztán fétis okokból. De filmért, szoftverétt és játékért én még a büdös életben nem fizettem egy fillért se:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2008.04.14. 03:07:51

En ugy tudom, hogy az is illegalis.. a penzert megosztas sem fedi a valosagot, mert ingyen sem lehet nem otthon levetiteni pl :) jogdij, miegymas, epp ezert illegalis az is, ha nem veszed meg, csak letoltod, mert az is lopas.. mindenesetre valszeg kevesebbel meg lehet uszni, mintha gyarat talalnak nalad :))

Az image file-ok meg nagyok, en annyit nem varok filmre, plusz sok helyet foglal :) Ami kell, az ugyis meglesz dvd-n, ami meg nem, arra meg nem pazarlok se idot, se helyet :)

Rush 2008.04.15. 00:05:36

1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

35. § (1) Természetes személy magáncélra a műről másolatot készíthet, ha az jövedelemszerzés vagy jövedelemfokozás célját közvetve sem szolgálja.

(...)

(6) Szabad felhasználás a mű járulékos vagy közbenső - a felhasználásra irányuló műszaki folyamat elválaszthatatlan és lényeges részét képező, önálló gazdasági jelentőség nélküli - időleges többszörözése, ha kizárólag az a célja, hogy lehetővé tegye

a) az átvitelt harmadik személyek között hálózaton, köztes szolgáltató által, (...)

jab.complex.hu/hjegy.php?docid=99900076.TV

index.hu/tech/jog/diablo5483/
index.hu/tech/jog/diablo249/
index.hu/velemeny/eheti/ehet6142/

Ha meguntad a könyvelést, elmegyek hozzád ügyvédbojtárnak:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2008.04.15. 00:43:08

Rush,

akkor is illegális, és még torrent linket is nyomsz ide, gratulálok.. :(

persze ha megkapom ajándékba a filmet, szinkronnal, miegymással, annak örülni fogok, de ettől függetlenül nem támogatom (nyilvánosan:)
süti beállítások módosítása