LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Régen látott filmek

2008.03.24. 06:56 Ypszi

Ma a lenti filmeket hoztam be magammal. Ezek külön polcon voltak, különböző okokból.
1.) Annyira rossz, hogy többet meg sem akarom nézni (ebből nem hoztam be)
2.) Egyszer nézhető, maximum, nem az én izlésem, de azért nagy ritkán elővehetem kategória, vagyis minek legyen kézközelben?
3.) Kultfilm, meg kell hogy legyen, látni kell, de valamiért nem az a fajta ez sem, hogy mindennap nézegessem (pl. a szarvasvadász)
4.) Nem volt máshol hely :D

Na és akkor a filmek, táskából előkerülés-sorrendben:

Farkasok szövetsége
Szerintem abszolút nézhető, pláne Mard Dacascos miatt ;)

Darkness, a rettegés háza
Vmi horror (ezekre mostanában nagyon rá vagyok kattanva). Arra emlékszem, hogy a vége elég véres volt, de betojni nem tojtam be.
Viszont az az Anna Paquin játszik benne, aki az X-Men 1-2ben is volt az életelszívó kiscsaj, no meg ő volt a fiatal Jane Eyre is ÉS a Zongoraleckében a kislány!

Romasanta, farkasvadászat
Szeretjük a vérfarkasokat :) (Ezt a port.hu-n nem találtam meg.)
Persze a fordítás is ügyes, az eredeti cím: La Caza De La Bestia - azt hiszem nem kell ehhez spanyoltudósnak lenni, hogy rájöjjünk, valami nem stimmel :) Annyit segítek, hogy a caza az házat jelent :)

Véresen egyszerű
Egyszer kezdtem el nézni, de meghaltam az unalomtól, talán most majd tetszik. Egyébként így voltam a héten a Bobby Long c. filmmel is, és másodszorra már nagyon bejött. Először nem voltam olyan hangulatomban, van ilyen, szóval meglátjuk.

Nagy zűr Korzikán
Jean Reno neve elég sokat jelent, a nevetőizmaimnak bejött :)

A misszió
Hú, nem mondok semmit, csak hogy: Robert de Niro, Aidan Quinn, Jeremy Irons, Liam Neeson, ennyinek elégnek kell lennie

Hideg csontok
Ezt moziban láttam először azt hiszem, én bizony néha markolásztam a széket, pedig elég jól bírom ezeket, de azért nem az a nagyon durva kategória.

Néma gyilkos
Noname szereplők, de a sztori, meg az egész bejött. Szeretem az ilyen filmeket.

Kaena, a prófécia
Animáció, érdekes, nem rossz.

Dagon, az elveszett sziget
H.P. Lovecraft novellája nyomán, hát, elég hátborzongtató, de szerintem a könyvtől biztos jobban berosáltam volna.

Jane Doe
Akció, amolyan egyszer nézhető, semmi különös, de legalább nézhető:)

Vérszomj
No igen, szeretjük a vérfarkasokat :) Ginger, Ginger... bejött ez a csaj ;)

Előérzet
Japán horror, azt hiszem ezt még nem dolgozták fel a hülye amerikaiak.. szeretem a japán filmeket, mindig van bennük valami fura, és ami fura, az nekem bejön..

Ha jól számolom, ez 13 film, szóval reggelig elleszek velük. Most kicsit váltanom kellett, a többi filmjeimet már komolyan vagy tízszer láttam, már tudom kivülről őket, így már nem olyan szórakoztatóak, még ha csak a háttérben is mennek.

3 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr32394167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gildor · http://gildorblog.blogspot.com 2008.03.24. 17:05:43

Kedves Ypszi,
hogy hasonló mélységekben szóljak hozzá, elmondanám, hogy a vírusos fertőzésemmel együttjár egy advanced hasmenés, így olyan filmeket, amik: betojás, vagy rekeszizmot próbáló, csak a rötyin, ölemben a laptoppal tudnék nézni.
Jó filmezést:
Gildor

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2008.03.24. 17:39:43

Pedig ezeket a legjobb paplan alol kikukucskalva nezni:)

Kozben mar letudtam ezeket, ilyen sorrendben: Hideg csontok, Nema gyilkos, Jane Doe, Romasanta, Eloerzet, es most megy a Misszio, ezutan viszont szerintem hazaoldalgok, mert kb 3 oraja iszonyat almossag van rajtam, es nem mulik.. :/

Gildor · http://gildorblog.blogspot.com 2008.04.01. 13:03:55

Lassan át lehet írni a bejegyzés címét: Régen látott bloggerinák :D
süti beállítások módosítása