LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Mit meg nem tudunk magunkról!...

2008.03.12. 23:26 Ypszi

Ma reggel végre elcipeltem magam az önkormányzatba, hogy jól regisztráltassam magam.. ez úgy kezdődött, hogy múlt héten neten kértem időpontot, és csak mára volt hely 8-10 között.
Mivel 5 körül értem ágyba, így nem ficánkoltam túlzottan, hogy 8ra odaérjek. Negyed 10kor ébresztett a díjbeszedő, hogy leolvasná a gázórát, de szokás szerint nem engedtem be. Azt hogy ő volt, a maga után hagyott cetliből tudtam meg, amit aztán hanyag eleganciával hajítottam a kukába, mivel már leadtam az óraállást. Nos ekkor úgy gondoltam, ha már úgyis felébresztettek, akkor szép lassan elslattyogok. 3/4 10re oda is értem, nagyon örültem magamnak ám, hogy "időben" vagyok.
Aztán mikor bejelentkeztem a recepción, hogy helló, itt vagyok, adjatok regisztrációt, akkor olvastam el a papírt, hogy 9re kellett volna eredetileg érkeznem. Na mindegy már, azért kaptam új számot, meg egy szájhúzást (a szánhúzással mondjuk nem sokra mentem volna), és már villogott is a kijelző, mondták is a 779-est, én meg rohantam.
Na az ügyintéző csajszi érdekes volt. Először is, egy kollegina kioktatta, hogy a papírokat ide meg oda, meg hol vannak a személyik, meg ez így nem lesz jó, szóval még ott pakolgattak, intézgettek, mialatt én jól leolvashattam cirka három ember személyes adatait, nevét, címet, személyi igazolvány számot, stb.
Utána szépen diktálta a kollegina az adataimat, csajszika meg gépelt. Én azt hittem erre elég egy ember, de mindegy. Aztán mondják, hogy írjam le egy cetlire a kért felhasználónevem, meg a mailcímem, hát jó. Leírom, ahogy szoktam, nagybetűvel kezdem a nevem, az email meg csupa kicsi (kirúgták a múlt héten a gittegyletből, ez van). Erre megkérdezi, hogy akkor a nevem csupa kicsivel? Mondom ott van, direkt naggyal kezdtem. Jaaaa..
A következő kérdés az volt, hogy a címemet naggyal kezdje-e.. ahogy tetszik... pff.. mondjuk azért picit mosolyogtak a perverzes mailemen..:)

Na végülis még így is 10 perc alatt végeztem, aztan rohantam az irodába jól.

Mire beértem, már várt a levélke, hogy 5 napom van véglegesíteni a regisztrációmat. Hát úgy megörültem ennek az egésznek, hogy gyorsan aktiváltam, meg beléptem, és kiváncsiságból a tajszolgáltatások alatt megnéztem a beteg életutamat.
98.03.14-től le lehet hozni a dolgokat, hogy milyen orvosi vizsgálataink voltak, mennyibe kerültünk az államnak, milyen gyógyszereket váltottunk ki vénnyel, ilyenek.

Nos itt érdekes dolgot találtam:

 
1999.02.05 Izomműködés vizsgálata, regionális 183 
1999.02.05 Vizsgálat 457 
1999.02.05 Sebkötözés 73 
1999.02.05 Gipszsín, alkari 822 
1999.02.05 Ecsetelés 91 
1999.02.05 Mozgásterjedelem vizsgálata a végtagi izületekben 68 
1999.02.05 Gipszrögzítés 913 
1999.02.12 Mozgásterjedelem vizsgálata a végtagi izületekben 68 
1999.02.12 Kontrollvizsgálat 320 
1999.02.12 Izomműködés vizsgálata, regionális 183 
1999.02.12 Gipszkötés eltávolítása 91 


Ezúton közölném a drága OEP-pel, hogy a büdös életeben soha nem volt semmim eltörve (najó, az orromból letört egy darab V. Róbert kiskorú dömber-használata miatt), és gipszet se kaptam soha. Nos erről ennyit. Ha jól számolom, 99 februárjában így 3.269,- Ft-tal lett megrövidítve az állam, gratula :)

Nem tudom, de az oepeseknek nem tűnt fel, hogy nem volt röntgen?? Anélkül nem illik gipszelni:)) Azon gondolkodom, vajon mit hamisíthattak a jelentésbe, hogy miért kellett ecsetelni is.. remélem motorbalesetet, vagy valami olyasmi dolgot hazudtak, amivel nem tűnök ilyen rém unalmasnak.. legalább az OEP higyje azt, hogy frankó kis életem van :D

Viccesek ezek a dolgok..

 

Szólj hozzá!

Címkék: sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr18380234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása