LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Áramszünet=mozi

2008.02.07. 17:39 Ypszi

Mivel ma áramszünet volt, így már előre elterveztük, hogy mozizunk Zanzával. Egy kis pihi sosem árt.
Reggel elrongyoltunk az Oepba, sajnos csak félig sikerült azt megoldani, amiért mentünk. Még meg kell ismételni a látogatást.

Utána elmásztunk a mozihoz, kitaláltuk nagy nehezen, hogy mit nézünk meg. Én mostanában a horrorra és thrillerekre, krimikre vagyok kiéhezve, Zanza meg hát.. nem. Így lett ebből vígjáték. A filmig még volt idő, betámadtunk a Media Markt-ba, majdnem belefulladtunk a 990Ft-os dvd-kbe.
A végén 50ezret hagytam ott filmekre. Ezek után senki nem ítélhet el, ha van egy-két letöltött filmem is.
Na meg.. pl itt van a Dina vagyok c film. Már nem is forgalmazzák. Akkor meg, ha végre megtalálnám valahol a neten, ugyan kit károsítanék meg?? Hülyék.
Nade.. beszereztem olyanokat, amik már rég kellettek: Állatfarm, Született gyilkosok, Amerikai pszicho, és egyéb finomságok.
A gépész persze sehol :( de majd egyszer csak megtalálom azt is.. micsoda ámokfutást rendeztem a Zongoraleckéért pl, de az is meglett.

Na a film erdekes volt, nem éreztem úgy, hogy elment 2 óra feleslegesen az életemből. Ja hogy mit néztünk meg: a Szerelem és egyéb katasztrófák-at. Tipikus limonádé, de azért nézhető teljesen. Megvenni azért nem fogom:)

Mozizás után Zanzát hazakergettem, én meg bevánszorogtam melózni, elvégre visszajött már az áram. Majdnempasi is beteget jelentett, szóval abszolút munkaidőszak lesz a 7vége is. Úgyis sok dolgom van.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr99342981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása