LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Képriport...

2010.04.15. 08:35 Ypszi

Lenne mit írnom, de nem akarózik (nincs ok rá, csak egyszerűen nem, na). Hogy élünk, éldegélünk, nesztek képek jól, még március végéről.

Ez egy általános életkép, mióta az ikeás lábtartót betettem az asztal alá, eredetileg azzal a szándékkal, hogy majd tartom rajta a lábam, mert hiába, hogy csak törökülésben vagyok képes ülni, azért az hosszútávon nem jó a térdemnek, annyira, hogy sokszor aludni se tudok már tőle :/  Tehát általánosságban Prücsök az asztalon, próbáljak így bármit csinálni, Koki meg elnyúlva valahol. Mondjuk most már egyre közelebb hozzám (átvette a kishülyétől).

Nnna ennyit arról, hogy majd kényelmes lesz a csülkeimnek. Prücsök épp azt üzeni gondolatátvitellel, hogy mégis mit képzelek magamról, milyen alapon merészelem megtörni az asztal alatt lebegő zent a méretes lábammal. Nahát.

Lentebb pedig a szinkronalvás csúcstartóit láthatjátok, tisztes távolságban egymástól. Persze nem azért, mert nem szeretik egymást (öö.. de..), inkább csak mert hatalmas az aurájuk. Ami éppen delet mutat. Meg hozzá bábot. Értitik! Hö. :)

Asszem nem kell magyaráznom. A Kokigyerek nagyon rambó ám, még a párnája is fából van! Meg a vaskarikája is.

Ez meg itt a legutóbbi telihold, felhőkkel, mert csak

 

14 komment

Címkék: cilák

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr391922679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2010.04.15. 10:18:46

nice picts/cats.

nekem is úgy hiányoznak az otthoni szőrmókok. :(

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.15. 10:22:17

@mooncat: hát én se tudnék messzire menni nélkülük! most is szinkronalusznak, de most fél méteres közelségben, és nem átlósan, majdnem egymás mellett! egyre jobbak:)

Ziebi 2010.04.15. 17:00:51

Ziráf hogy beficcen az első képen! :)

2010.04.15. 19:29:05

Majd beleveszek, annyira hiányoznak az én kicsikéim. Már dolgozok a haditerven. Nem lehet nélkülük. Már így is sok időt vesztegettem. De nagyon bonyolult. :(

Nagyon drágák a Te kicsinyeid! Olyan jó, amikor hozod a képeket. Mindig nevetek, meg elmorzsolok egy-egy könnycseppet is.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.15. 22:04:27

@Ziebi: Ziráf ilyen! utólag vettem észre, hogy felmászott az asztalra, mert látta hogy fotózom. Ejj ejj.. :))

@tinkmara: nem hiszem hogy túl bonyolult lenne, csak akarni kell! (persze, persze, nagy a szám így tudatlanul:) Amúgy ha vmikor arra a földrészre utaznék abból a célból, h ott lakjak, tuti hajóval mennék, a cicáimmal :)

Na akkor igyekszem több képpel.. amúgy van még, csak van más elmaradásom is..

Ziebi 2010.04.15. 22:32:14

@Ypszi: Ric-nek akart integetni szerintem! :)

2010.04.16. 01:50:00

Igen, nagyon nehéz megoldani. Három idős cica, kettő közülük alkalmatlan a bezártságra, ketrecben létre. Bepisilnek, bekakilnak még ha csak az állatorvosig megyünk is. Napokig depisek utána. Egy, legalább egyhetes hajóutat Amerikáig nem bírnának ki. És persze egyedül a hajó aljában. Fel nem jöhetnek a kabinba. Természetesen megnéztem annak idején a lehetőségeket.

A legkönnyebb még mindig a repülőút, de annak is nagy veszélyei vannak. Profikkal szállíttatni őket az egyetlen, amit meg mernék lépni, az viszont jelenleg kifizethetetlen. Gyűjtenünk kell rá hónapokig.

Addig a barátnőm a gazdi, de az őtürelme is fogytán. :( Nagyon nehéz.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 01:54:47

@tinkmara: öö, hát én olyan hajón mennék, ahol jöhetne a kabinba, és nem csomagként bánnának velük. Úgyse utaztam még luxus tengerjárón:))

Repcsin is biztos meg lehet oldani, Yoda sem a csomagtérben utazik. Utazás előtt meg egy kis nyugtató nem árthat.

Hát, abban én biztos vagyok, hogy nélkülük nem mennék sehova, szóval ha miattuk nem tudnék az Usába, vagy Kanadába költözni (nagyon fenyeget ám ez a veszély:), akkor bizony nem mennék. Nálam ez nem opció. Tudom, őrült vagyok, de nélkülük nem tudnék mit kezdeni magammal.

2010.04.16. 01:58:41

Nálam nem volt választás. Meg kellett hzoni a döntést és ezt, az életedet, a szerelmet nem lehet eldobni a cicákért, de rosszat nekik semmi esetre sem bírnék elképzelni. Csak a legjobbat. Ezért próbálom most őket áthozni. A replülővel az a baj, ha nem rendes a stáb, sajnos gyakran előfordul, hogy elpusztul az állat. Megfullad a csomagok között, mert úgy pakolnak. Sok szomorút olvastam fórumokon, ahol díjnyertes kutyák érkeztem halva, amíg kerestem a megoldást.

2010.04.16. 01:59:51

Akarom mondani, érkeztek. Én lennék halva, ha ez megesne. :(

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.16. 02:29:16

@tinkmara: de miért lennének a csomagok között??? Ha kutyát lehet a fedélzeten szállítani, akkor macskát is. Itthon is van ilyen, a malév pl engedélyez, akár két macskát is, egyedül a célország mondhatja azt, hogy állatokat csak csomagtérben. De mivel kutyát lehet fedélzeten (ld Yoda), akkor macskát is. Szóval nem értem, miért kellene a csomagok között utaztatni őket?

Áh, én addig tuti nem költöznék, amíg nem tudnék a macskákkal együtt menni. Nekem ők a legfontosabbak, minden más utánuk jön. Pláne mindenféle humanoid teremtmény..ugyan, azok másodrangúak:)

2010.04.16. 20:11:17

Mert hárman vannak, egy közülök megy a csomagtérbe mindenképp. A Delta járatokon csak két állat lehet egyszerre az utastérben, az se egy fő esetében, mivel minden állatszállító alkalmatosságnak alá kell férnie az ülés alá. Más ülését nem használhatom erre. Legalábbis két éve ez volt a visszautastó válasz.

Majd ha egy nap megszeretsz valakit és úgy érzed, hogy nincs élet nélküle, akkor a döntést meg kell hozni. Én se hittem volna, hogy valaha nélkülük fogok élni. Nem mondom, hogy könnyű, sőt nagyon nehéz. Az első időkben sokat sírtam utánuk. Most akciózunk, hogy jöhessenek, mertnem akarom, hogy messze legyenek tőlem, elég volt. De gondolj bele, azt mondani annak, akit szívből szeretsz, hogy nem leszek a feleséged, mert a macskáim többet jelentenek nálad...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2010.04.17. 01:47:33

@tinkmara: Tehát akkor vagy 3x utazol, vagy kell még két ember, aki arra jár :) Ez csak pénz kérdése, úgy látom.

Hát igen, én már megszerettem azokat, akik nélkül nem tudok élni :)

Óh, hát én csak azt mondtam, hogy addig nem költöztem volna ki, amíg nem tudom vinni a "gyerekeket", semmi többet :)
süti beállítások módosítása