LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Stigmáim vannak

2009.08.26. 23:31 Ypszi

az erkélyezéstől, ennyire hikomat vagyok baxxameg. De most komolyan! Normális az, hogy a háló alját fél órás munkával térdelve odarögzítés után egy nappal véraláfutásos mindkét térdem, és a tenyerem is??? Ma láttam meg a térdem, és teljesen elhültem.. persze egyre szebb, de mégis ezt így hogy? Ráadásul mackónaciban voltam, és nem is fájt, nem horzsoltam magam szanaszét, csak néha letérdepeltem az alsó kötözéseknél. Ennyi.. erre ez van.

Azért ilyen amorf amúgy a lábszerkezetem, mert az asztalra felcsapva is csámpin tartom a topánom.
Egyébként ugyanilyen vérszeplőim szoktak lenni hányás után a szemhéjamon és a szemem körül, ezért szoktam zombi lenni. Holnapra ezek már kékek lesznek, aztán feketés, aztán lilás-barnás-sárgás egyre nagyobb foltok.. de várom már!

8 komment

Címkék: hikomat

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr431340831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2009.08.27. 12:54:57

Vazz, te mutáns vagy.

De így szeretünk.

bio

Ziebi 2009.08.27. 14:49:02

Basszus. nem ment át az előző kommentem :(

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.27. 20:34:11

@Ziebi: az is mutánsos volt, mint bio-é?:)

amúgy már halványabb, viszont lila :)

bioLarzen 2009.08.28. 16:14:46

De eltaláltam? :D
bio

lizocska 2009.08.28. 17:44:11

igen, így szeretünk:D
én is csupa lila szoktam lenni, és sosem emléxem..
szülések után a hormonszint miatt attól belilultam, h hozzám értek - tök komolyan. Szép volt a lábszáram mindig, mert amikor vásároltam, állandóan bevertem a lábam a babakocsiba, amikor felemeltem a lépcsőn.
mikor gyüssz pestiába? lányom vár, főleg h említettem, van anime DVDd...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.28. 21:38:32

@lizocska: hehe.. nekem érsebészeten azt mondták, hogy kötőszöveti és/vagy vmi vér betegség okozhatja.. a kötőszövetiben biztos volt.. hematológiára persze elküldött a házidoki, de ott időpontot kellett kérni, ő meg nem adott semmilyen elérhetőséget, én egy hétig telefonálgattam, már mindenkivel beszéltem, másik épülettel is, mert félrekapcsoltak, csak épp azzal nem sikerült, aki az időpontot adja.. aztán én feladtam..

Amúgy egyszer én alvás közben foltosodtam be.. előtte semmi, mikor egy óra múlva felkelek, hát fáj a karom, nem sokra rá már lila voltam.. :)


Ja, és megvan a bűnös! Egy puha(!!!!) lyukacsos, szivacsos "szőnyeg", ami a lakáshoz tartozik, és kádkilépőként volt használva, de arra teljesen alkalmatlan.. kiraktam az erkélyre, és azon könyökölgettem, meg térdelgettem.. a lyukacsos részbe beleszorul a bőröm, vagy mi, és ez okozza.. de hogy ezt pár másodperc alatt hogy érem el, azt nem tudom :))) pláne hogy a térdemen még ott a mackónaci is.. tényleg hikomat vagyok .)

Cho. 2009.08.31. 18:18:10

Allergia, valszeg. Fehér bőröd van, emiatt érzékenyebb is. Ne aggódj, nekem a dekoltázsom szokott ilyen szép lenni egy nemkivánatos tusfürdő után :DD

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.31. 18:21:18

@Chosy: nem, nem allergia.. véraláfutás, egyértelműen látszódik.. azóta belilult, és most már sárga :)
süti beállítások módosítása