LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Punny - 6. nap

2009.06.28. 16:21 Ypszi

Dél körül ébresztett Zoli, hogy Petiék elmentek strandolni-wakeboardozni, mi legyen a program. Miután kiderült, hogy kb olyan meleg van, mint tegnap, elgondolkodtam a kiránduláson Altea felé, a meg nem nézett világítóhház felé. Még teljesen félálomban voltam, kiveséztem a helyzetet: ha Petiék elvitték a hűtőtáskát, akkor én inkább nem vágok bele, mert csak 2 akku van hozzá. Zoli mindenképp menni akart, így itthon maradtam, mert nem akartam megdögleni az úton.

Később sikerült fel is kelnem, kávéznom, és észrevettem, hogy a hűtőtáska itthon van, az akkukkal együtt. Szóval akár mehettem is volna, csak én az ágyból ezt nem láttam a nem létező csipás röntgen-szemeimmel, az én hibám. Na mindegy, szóval így aztán sehova se tudok menni, még le a medencéhez sem, mert két kulcs van, és egyik sem nálam. Marad a punnyadás.

Ja, még este Zoli bement a városba körbenézni, még jó, hogy én fáradt voltam az úthoz, mert iszonyat tömeg volt, egy gombostűt nem lehetett leejteni. Ezek állítólag minden este kirajzanak az utcára és tüzijátékoznak. Utóbbit biztos, mert hallani a dörrenéseket. Még nappal is fellövik, nem számít, hogy nem látják, eléggé fura nép ez :) Az éjszakai járattal viszont megjárta, mert 11 környékén indult az utolsó nappali villamos visszafele, amivel ugye értelmetlen lett volna jönnie, mert épp hogy odaért, az első éjszakai járat meg csak 2 előtt mozdult meg, hiszen tüzijáték alatt ugyan mégis ki akarna bármerre is járni?

Jó lett volna kimozdulni, mert ha már nyaral az ember, akkor ne otthon üljön, de azért örültem a fáradtságomnak, azt a tömeget már végképp nem bírtam volna elviselni. Viszont bosszankodom, mert ma meg mehettem volna, csak figyelmetlenség áldozata lettem :/
Ébredés után min. fél óráig nem is tudok kimászni az ágyból, és amíg a kávé nem ér le a lábamba, és onnan vissza a fejembe, a gondolkodás sem megy, ha nem lett volna olyan irdatlan sietős a kirándulás, akkor akár még időben is észrevettem volna a hűtőtáskát, és most éppen azon nyavalyognék, hogy fáj a lábam, meg de meleg van, és jaaaaj de széép a tááj.. na mindegy, majd utólag kiderül, mit vesztettem :)
 

6 komment

Címkék: utazás spanyolország

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr931213697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.06.29. 19:21:21

A manóba, de lemaradtam :(

Ziebi 2009.06.29. 20:17:27

Na kb végigolvastam. :)

egyszer mi lementünk Balcsira, 1 hétre, és 6 napig esett az eső :D szóval olyan jókat aludtunk, filmeztünk mint talán még soha :))

Ziebi 2009.06.29. 23:45:42

Igen, nagyon jó volt. És egyik reggel mókusokra ébredtünk akik az ablakban matattak...nekem ez tökéletes vakáció :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.30. 22:56:49

@Ziebi: gondolom a végére már név szerint ismerted őket :)))
süti beállítások módosítása