LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Lekrám

2009.06.03. 13:52 Ypszi

No tessék. Beszűntetik, pedig én nem is tudtam róla,mert ha tudtam volna, ezt hallgatnám egész nap :) Van, akit ki lehet kergetni a világból a madárcsörömpöléssel, főleg hajnalban, de én imádom! Nesztek a cikk: itt.
Na igen, a madárfütty kevesebb reklámozót vonz gondolom, de nem igaz, hogy félmila hallgató nem elég a fenntartáshoz. Jó, lehet hogy igaz, ezek a rádiózós cuccok biztos drágák, meg a csatorna, meg egyebek. Szóval hallgassuk mik is, meg tik is, meg mindenkik is. Én mondjuk örülnék, ha lenne félmillió hallgatóm, főleg ha szerződnék egy pszichiátriával, ahova majd küldeni lehet őket utánam. Kapnék fejpénzt, meg minden.. megérné :)

És akkor még itt vannak a nekem tetsző fürdőszobai kiegészítők (oké, az első nem az). Áááá.. ez kb annyira bejön, mint a woodoo-babás késtároló kézikészülék:) Szeretem az ilyen morbid dolgokat, mert nem mindennapi. Jó, zuhanyfüggönyre eddig asszem 300 ft volt a legtöbb pénz, amit adtam, de saját lakásban majd biztos ilyenek lesznek, mert nekem ez KELL!! (mint Fionának a Shrekben a barlang éjszakára:)
Okéoké, a késes cucc jóó drága, de mire nekem saját lakásom lesz, addigra már biztos lesz valami olcsóbb verzió. Meg talán több késem is lesz. Most csak elkések. (Jájj.)

A bigyoshop.hu-t egyébként ajánlom, mert sok apró vacakot lehet kapni, jó ötleteket lehet szerezni, és fejet is lehet fogni, hogy miket ki nem találnak. A szolgáltatásaikat nem ismerem, hogyan végzik a munkájukat, arról nyilatkozni nem tudok.

Jah, karajcsontra vettünk egy havernak vmi üzletláncos occsó áruházban olyan sakkészletet venni, amiknél a figurák felespoharak voltak. Persze, hogy én találtam rá, nekem erre radarom van :)

12 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr521161184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyry 2009.06.03. 16:20:15

Jaj, én is bírom ezeket a bigyókat :)))

Mondjuk én jól elvagyok a mostani zuhanyfüggönyünkkel, ami szimplán színes csíkos. :) De eccer szívesen kipróbálnám azt amin a periódusos rendszer van :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.03. 16:43:46

@Pyry: :DDD
én szeretek ilyesmi személyre szabott(abb) ajándékot adni.. pláne ami használati tárgy is egyben, szóval szeretem a hasznos ajándékokat (a könyv és a dvd is az, a porcelánkiskutya nem az, mert az dísz:)

Egyszer friss házasoknak (cserkészesküvő volt) válogattunk össze ajándokokat, kőgazdag volt mindkét család, várta őket az új kecó is, mi meg egy óriási dobozba berámoltunk olyanokat, hogy lapát, kisseprű, wckefe, mittomén, apró használati tárgyakat, amiket tutibiztos nem kaptak senkitől, a felmosónak a nyelével vittük a vállunkon, mint vmi frigyládát, volt benne túlélőkészlet kajából is, krumpli talán, az elvan sokáig :)
És mondta később a csaj, hogy tökjól jött az ajándok, mert rögtön első nap eltörtek vmit, és nem lett volna lapátuk :)))))

Pyry 2009.06.03. 18:08:16

Én egy barátunktl egy halom fakanalat kaptam esküvőre. Ne tudd meg milyen hasznos volt! :) DE tényleg :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.03. 18:33:37

@Pyry: hát jobban jártál vele,mintha kapsz egy díszgyertyát.. ami persze jól jön áramszünetkor, de főzni többet főzöl:)

Pyry 2009.06.03. 18:49:39

Amúgy én bírom az ilyen kis mütyüröket, és amúgy is elrakok mindent, de azt is szeretem ha valamit tudok használni. Nekem iszonyú könnyű ajándékot venni:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.03. 18:52:43

@Pyry: én nem tudom ezeket hova rakni, csak disznek nem tartok fenn helyet, amúgy meg sok helyet foglal (ha nem akarok raktárkinézetet), vagy kényelmetlen helyekre lehet rakni őket, könyvek elé, stb.. eddig egy ilyen kütyüm van, ami tényleg tetszik:)

nekem is könnyű lenne, csak tudni kéne fejből, milyen könyvem ill. filmem van már meg :))

Ziebi 2009.06.04. 02:00:17

Hát én mindent elrakok, egy darabig ide-oda teszem őket, aztán egyszer csak bedobozolom...nehéz ez mert a legkisebb fecnikhez is kötök valamit...így már érthető miért van egy tonna plüssállományom.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.04. 02:17:59

@Ziebi: najó, plüssből nekem is van pár, igyekszem már nem növelni a létszámot, de ezek elvannak az ágyon, ruhák között, stb.
A többi apróságot viszont bánnám bedobozolni.. mondjuk itt max az erkélyen férnek már el dobozok:)
Amik meg tele vannak főleg könyvvel.. inkább azoknak kell a hely,mert azokból nem dobálok ki..

Ziebi 2009.06.04. 05:09:13

Könyv? Hát láttad mennyi van már itt is...képzelheted mi van otthon...a könyv szent és sérthetetlen :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.04. 17:24:54

Ez így van! Utálok vásárolni, de könyvesboltból úgy kell kirobbantani. A dvd-ket is jobb ha kerülöm :)

lizocska 2009.06.04. 19:36:23

hihi, oda kéne a lányomat kötni hozzátok, oszt mehettek együtt legelni:)
ő is minden fecnit elrakosgat, még az új cipő fityegő árcéduláját is. cukorkapapír, postit MINDENT plüssállatok párnahuzatban, h legalább értelmük legyen:)
és neki is bejött a véres ez-az a képeken
nekem egy bajon volt, kicsit alvadtabb színe ie lehetne, az szebb (szerintem)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.04. 19:41:50

@lizocska: igen, túl élénk a piros, de a szőnyegen tök olyan ugye, mintha épp akkor jártad volna össze, de a függönyön szerintem is jobb lenne egy sötétebb árnyalat.. esetleg még egyéb koszfolt, h úgy látszódjon, már rég úgy áll.. meg ilyen szakadás-grafika se lenne rossz:)

Én sokáig alig fértem el az állatoktól az ágyban, mert mindet betakartam magam mellé, nekem meg már nem volt sok hely:)
süti beállítások módosítása