LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Tv-ajánló megint

2009.06.02. 06:43 Ypszi

Szóval beizzítottam a kistévémet is, miután átrendeztem szinte az egész lakást, és most nem kell 24 órában mennie a nagynak, tehát pihenhet kicsit végre :)

És akkor a héten lesz pár érdekes, a szokásos sorozatok mellett:

Ma, azaz kedden:
09:00 M1: - Keménykalap és krumpliorr, klasszikus, melyben a kankalin sötétben virágzik, és a fagylaltot maga méri Bagaméri. Aki otthon van délelőtt, az nézze meg.
21:00 TV2: - Terminátor 2., ez is klasszik, majdhogynem az ókori rómából, tehát cogito ergo astalavista, éljenek a pucér férfiak az éjszakában.

Szerdán:
14:40 RTL: - Agatha Christie: Gyilkolni könnyű, de ez majd kiderül azok számára, akik otthon lebzselnek ilyenkor. Nem Miss Marple, nem Poirot, de azért csak nézhető lesz.
21:00 M2: - Halálos látomások, ezt azért néztem ki, mert hogy színes, fekete-fehér. Remélem hangalámondásos, feliratos és szinkronizált is lesz egyszerre.
23:10 RTL: - A szexfüggő, avagy ki tudja jobban lehúzni a másikat a mocsokba, hírnév és lóvé, és ami ezzel jár, Williem Dafoe-val és Greg Kinnear-ral, annyira szerintem nem krimi, bár hogy őszinte legyek, a végére már nem emlékszem, szóval én újra megnézem.

Csütörtökön: (vigyázat, ütközések! térgörbítők előnyben!)
21:00 TV2: - Halálosabb iramban, penge verdák, csajok, száguldás, vicces kamion melletti-alatti bújócskázás, az első rész (Halálos iramban) szerintem jobb volt, bár ott a szívem megszakadt, hogy felrobbantottak egy DSM-et. Aki nem akar nagyon gondolkodni, annak jó lesz egy estére.
21:00 Hálózat Tv: - Kínai Hercules, ennek már a neve is vicc, meg kell nézni, komolyan, hogy milyen ez a hongkongi-tajvani akciófilm. Remélem nem olyan horrorzombiskungfus, amin szanaszét röhögtem magam egy barátomnál (aki Péter, ő segített cuccolni anyutól hozzám), szóval az muri volt, könnyes térdetcsapkodós széjjelszakadás, kiváncsi vagyok. Biztos vmi bazi erős hapsiról szól. Amúgy Bolo Yeung játszik benne, akit nem utálunk, de nem is egy Bruce Lee. Merthogy ő Bolo. Ugye.
21:20 RTL: - Az igazság nevében, Arnolddal, aki Schwarzenegger, akciófilm, nézhető, végén csavar, közepesen izgulós, a wc-re nyugodtan kiszaladhatsz közben, kivéve ha inkább valami sorozatot nézel, ami jobban leköt.

Pénteken:
Nos én semmi különössel nem találkoztam, de tévedhetek is, viszont a M1-en 12:20-kor újra elkezdik vetíteni a Família Kft-t, aki nosztalgiázni akar a Szomszédok után nem sokkal, az így járt.
Azt viszont senki se felejtse el, hogy 21:20 RTL - Dr. Csont!

A lista a teljesség (és egyéb) igénye nélkül készült, a sorozatokat meg kihagytam, mert azokból sok van, én meg lusta vagyok:)

5 komment

Címkék: tv

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr701158166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.02. 10:48:04

Ezek közül egyik sem izgat különösebben.
Főleg hogy ma megyünk premier előtti vetitésre VIP jegyekkel a Terminátor 4-re :DDDD

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 10:52:59

@Chosy: most gondolj bele, hogy az egész heti műsorból, a sorozatokon kívül, szerintem a keménykalap és krumpliorr a legérdekesebb... annyira rácuppantak a tv-k már a sorozatokra..

egy-egy jó filmet max hétvégén, vagy más munkaszüneti napon adnak :/

Ziebi 2009.06.02. 17:50:34

Hát nekem meg ugye tökmindegy... :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 17:56:50

@Ziebi: jó, hát majd egyszer körbenézek egy slc tv-műsorban is, csak ahhoz sokat kéne forditani, mire beazonositom, melyik milyen film :)
meg te úgyis főleg sorozatot nézel:)
(ahogyénis)
süti beállítások módosítása