LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Zene! Reklám! Izgalom és fordulat! Vinettu!

2009.05.30. 05:39 Ypszi

Ma "korán" fexem, szóval mindjárt. Rengeteg dolog van a fejemben, amit meg akarok osztani, mert az nekem jó, nektek kevésbé, de ez engem nem érdekel :)

De ha most belekezdenék az ötletekbe, itt ülnék délig megint, pedig tényleg tényleg nagyon oda kéne figyelni az alvásomra.

Úgyhogy most rövid leszek, reklámozni fogok, mégpedig zenét. Van nekem egy ősrégi ismerősöm, Pele (indián nevén: Az Ember Akinek Hosszabb A Haja Még Annál Is), aki 8 éve ment ki LA-be, két hónapra :) Nem találkoztunk túl sokat, de ettől függetlenül elég jóban vagyunk, emlékszem a wigwamos bulikra, és amikor küldött egy képet, amin felfordított vasalóval melegítették a pizzát, mert csak annyi áram volt a lakásban :) Időnként eltűnünk és feltűnünk, és mindig örülünk egymásnak. És ez jó.

De amiért róla írok az nem más, mint a zenéje. Merthogy ő zenél. Bizony. És szeressük. Az én személyes kedvencem az I'm Just Spacing Out, hallgassátok meg tik is! Meg a kakasok is!

PELE! Ha levág(at)od a hajad, pafó lesz, meg csirke dögivel! De tényleg.

Update: persze hogy levágatta, úgyhogy pafó-, meg csirke-házhozszállítást aki vállal, itt jelentkezzen! :)

8 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr381152636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.05.30. 06:12:55

Nem tudom meghallgatni :(

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.30. 06:17:24

@Ziebi: le kell tölteni flesmédiapléjörtvagymit.. ff és vinfos alatt megy
(már alszom:)

Ziebi 2009.05.30. 06:26:26

Ja hogy azt a kiírást komolyan kéne venni. Akkor azt mondd :D

Aham, alszol, látom :)
Basszus én már egyszer kialudtam magam :D

Cho. 2009.05.30. 08:15:09

Bár nem az én stílusom, el kell ismernem, hogy nagyon tehetséges.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.30. 21:41:46

@deep_fried: én most ezen nem nevettem.. ahhoz nekem több kell :P
süti beállítások módosítása