LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Megvan!

2009.05.15. 15:12 Ypszi

A légkondi távirányítója az ágy alatt volt, amit azóta nem húztam el, hogy máshogy fordítottam be a sarokba. Szóval tökjó:)

Ja, és tegnap megkóstoltam a répatortát! Azt hittem csupa répa, meg narancssárga, és undorító, de nem, viszont jó édes :)

És megvan a számológépem is, meg két szőrhenger, három plüssállatka (a kisebbik fajtából), egy pár zokni, egy fésű, egy táska, amiről azt hittem, h kidobtam, egy tűzőgép, egy öv, egy csat, egy kék törölköző, még egy csat, egy elem valamelyik távirányítóból, mert ezek folyton leugranak mindenhonnan, és üvegdarabok abból a pohárból, amelyik öngyilkos lett.

A két labda viszont tényleg nem az én saram!

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr31123403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.05.15. 16:38:29

:DDD

Látom te is előszeretettel halmozol fel minden szándék nélkül dolgokat a lakás rejtett részein.
Ne tudd meg, a régi lakásomban mi volt az ágy alatt :D
Én tényleg nem merem felsorolni! :D
Öngyilkos poharunk nekünk is volt egy a héten, és persze ki lépett bele egy eltévedt szilánkba? Na ki? Kettőt találhatsz de elsőre menni fog.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.15. 16:44:54

A szomszéd! :D

áh, láttam én már furcsa dolgot ágy alatt.. egyszer másnál takaritottam, és azért nem tudtam elhúzni az ágyat, mert már tudott mivel kapaszkodni!
a csirkecsont még a legszelidebb dolog volt, amivel találkoztam :D

Ziebi 2009.05.16. 03:41:48

CSirkeeecsoooont? :D
Anyám borogass :D

Nálunk általában a papucsok tűnnek el oda meg rengeteg papírzsepi mert a Párom allergiás és van hogy éjjel is fújja az orrát. :)

lizocska 2009.05.16. 20:23:04

hihi, ma nálunk is takarintás volt.
és ÉN mit találtam? a nagyfiam hátizsákjából kiguruló ripityom és büdös húsvéti főtt tojást. pirosat.

Cho. 2009.05.16. 21:50:15

@Ypszi: csirkecsont te jó ég :D

Űberelsz!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.17. 13:57:48

@Chosy: nem én tettem oda, én csak megtaláltam :)

@lizocska: aaaazisjóóó.. a szag vezetett utadon, vagy csak úgy érzésre sikerült ilyet találnod?:)

@Ziebi: allergia nem jó, de bárcsak zsepikkel meg papucsokkal kellett volna megküzdenem:)) nálam pl ezek azért nem találhatók, mert nálam sosincs zsepi, és papucsot se hordok, max a hideg kövön, ha nincs rajtam zokni... ehelyett mindenféle olyan dolgok kerülnek az ágy alá, amik az ágyról esnek le (számológép:), meg amit a macskák rámolnak be oda, bizonyítékeltüntetés végett :))

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.18. 11:06:56

nálunk csirkecsont a konyhában szokott lenni az ülőke, meg a hűtő alatt sok egyéb dologgal egyetemben, mert a macskák mániája, hogyha megunják a rágcsálást, végigpofozzák a kövön, amíg az el nem tűnik valami alatt. ezért mostanában inkább csak az erkélyen kapnak csontot, de már azt sem nagyon.

nekem az ágy alatt nincs semmi, mert egy rendezkedésnél kitört egy lába, éshát egyszerűbb volt kivenni a többit is, mint szarakodni a szereléssel.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.18. 11:10:39

@mooncat: az én ciláim nem kapnak csirkecsontot.. egy részt azért, mert félnék, hogy félrenyel a hülye, másrészt én max a csirkemellfiléhez érek hozzá, mert azon nem látszik, hogy állatból volt, nincs lába, meg nincs nyaka, meg nincs szárnya, olyan alaktalan tömeg, amitől nem ijedek meg :)

Nálam a fő gyüjtőpont a tv-állvány, azalá megy a pofozkodás főleg, az ágy alja csak véletlen, amolyan feketelyuk, ami gurul, az oda megy, mert arra lejt a szoba :)

Hehe.. a lábatlan ágy végülis megoldás :)

lizocska 2009.05.18. 13:30:12

@Ypszi: erdei iskolához pakoltunk, akkor ürítettem ki a hátizsákot, ami boldog békeidőkben civilként a házi készítésű bunker és fantasy-akciók állandó szereplője. a tojás biztos a biológia fegyver volt - eredetileg. hatásos.

Cho. 2009.05.18. 14:27:50

@Ypszi: "másrészt én max a csirkemellfiléhez érek hozzá, mert azon nem látszik, hogy állatból volt, nincs lába, meg nincs nyaka, meg nincs szárnya, olyan alaktalan tömeg, amitől nem ijedek meg "


És mit szólsz a kakasnyakhoz meg a májhoz? No és a halpucolás? :D
Csak azért kérdezem mert amit irtál akár én is irhattam volna, undorodom a nyers hústól. A mellfilé viszont szép rózsaszin, tiszta izom semmi cupák meg csont meg vér... :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.18. 14:43:12

@Chosy: bleeeeeeee..... sokáig azért nem ettem húst, mert nem voltam hajlandó hozzáérni semmilyen formában.. amúgy a belsőséget sem eszem meg :)
a halat meg messziről is utálom, a szagától rosszul vagyok:)

kezdesz gyanús lenni:)

Cho. 2009.05.18. 14:57:34

@Ypszi: Továbbmegyek,

- Nyers hal, szusi és társai blöááááá, egye meg akinek van gusztusa, de a rántott ponty tartármártással az nagyon finom

- A máj kinézetétől is okádnom kell, a szagától pedig méginkább (+ SEMMILYEN belsőséget nem eszek meg. Na jó, a velőskenyeret azt szeretem, sok fúszerrel, de semmi más)

-Bélszín és társai alapból kizárva

-Bármilyen húst csak jól átsütve, sőt az a legjobb ha kicsit oda is kozmált, mert akkor tuti nem nyers :D

- Főzni is csak normálisan kinézű húsokat vagyok hajlandó. Ha a párom gusztustalanságra vágyik, megfőzi magának, én tuti nem nyúlok hozzá ilyen bélszín és társaihoz még átsülve sem, nemhogy nyersen!

Cho. 2009.05.18. 14:58:22

Egyébiánt nem vagyok vega, imádom a húst.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.18. 15:16:55

@Chosy: én csak a csirkét eszem meg, nagyritkán a sertést.. mert nemtom, a vöröshúsnak olyan dögíze van.. nem nyersen, hanem készen is.. érzem rajta a halált.. nem tudom megmagyarázni.. néha még a csirkén is.. volt egy hosszú időszak, mikor emiatt szoktam le szépen lassan a húsról, de még a felvágottról is... aztán most a csirkemell visszajött, meg néha egy kis párizsi, szalámi..

Cho. 2009.05.18. 16:04:56

@Ypszi: LOL. Tudod te miből van a párizsi? :D
Inkább nem mondom el, mert még a végén arról is leszoksz. :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.18. 16:16:21

@Chosy: rá van irva :) mondom h csak néha, amikor nem vagyok túl finnyás.. amikor a csirkét se enném meg, akkor persze a párizsi se játszik:)

lizocska 2009.05.18. 20:17:41

@Ypszi: hahhaha:)
na ha odáig jutsz, hogy az egyik beszerzett könyvet elolvasod,
na, majd jársz még úgy, mint én vagyok a mai napig, pedig eltelt több mint egy év!
ez tökéletes megfogalmazás: ...érzem rajta a halált...
plagizálok én még, látom:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.18. 20:19:25

@lizocska: kinyirom a mostanit, aztán szerintem a hús jön.. a másik az hirtelen túúúúl vastagnak tűnik :D

nyugodtan, csak szólj, hogy tudjam, mi tetszett meg, és nőjön a májam :))))

lizocska 2009.05.18. 21:13:22

@Ypszi: az csak fel van fújva a betűmérettel és pár igazából üres oldallal (fejezetcím). Bár soklapos az eredeti is, az tény:)
a 800+ oldal látványa még nekem is ijesztő volt (lett volna)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.18. 21:34:03

@lizocska: nem fér be a táskámba :) meg vmiért a hús most jobban izgat :)))

lizocska 2009.05.18. 22:40:57

@Ypszi: ez is egy szempont:)
lehetne két részes. (és akkor 6 kötet lenne összesen)
egyébként pont ezt mondták odabent, h nem is értik, miért nem adnak ki olyan egykezes méretben manapság könyveket (persze az kisebb betűt jelentene), hiszen annyian szeretnék magukkal vinni a könyveket.
Ezek szerint Te is:)
Spec pont ebből a címből van utazós és ágybavaló méret is (ez utóbbi keménytáblás - most a második kötete egyben az egérpadom is a zongoraszékre helyezve mellém, h ne kelljen előre görnyednem:))) ja és nem parafenomén vagyok, h csukott könyvből fordítok, hanem van digitális változatom!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.19. 15:37:30

@lizocska: 650 oldal még befér a táskámba.. :))
nekem jó a kétkezes változat is, részben mert az is egykezes, csak lapozáshoz kell hirtelen még vmi (orr, nyelv, bármi), részben meg.. öö.. elfelejtettem, mire idáig jutottam.. :)))
végülis nem lényeges :)

Ziebi 2009.05.19. 16:46:26

Ypszi, kezdek aggódni, minden ok?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.19. 17:19:48

@Ziebi: :*** rusnya egy hangulatom van, de takarításba ölöm.. igazából nincs ok.. a szokásos.. ha két percig jól érzem magam, azután két hétig meg szarul.. valszeg ma már lesz kedvem irni:)

Ziebi 2009.05.22. 02:03:56

Nem volt kedved...nem zargatni akarlak, csak néha írj egy sort hogy megvagy :)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.25. 10:37:28

rátalálok itt a blogodra, oszt egyből nem írsz semmi újat!?

Cho. 2009.05.25. 11:59:23

@Ypszi: élsz még, csajesz?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.25. 17:36:29

@mooncat: @Chosy: meg a többiek..
nem volt túl jó kedvem, inkább a könyvekbe temetkeztem.. de ma már lett volna kedvem irni, ha nem lettem volna lusta :)

Cho. 2009.05.25. 21:15:51

@Ypszi: Oké, ilyen velem is szokott lenni. :)
süti beállítások módosítása