LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Géza és Emő

2009.05.11. 03:30 Ypszi

Említettem denevért is. Nos. Képzeld el, hogy huszonórákat dolgozol. Reggel hazaérsz hullafáradtan. Semmi másra nem vágysz, csak egy forró tusra, aztán iránysurány ágyikó. Kitöltöd a maradék teád a bögrébe, megnyitod a zuhanyt, hogy legyen ideje beállni a víz hőmérsékletének, közben szép lassan ledobálod azokat a hülye ruhadarabokat.
Beállsz a víz alá, behúzod a zuhanyfüggönyt, már csak pár perc, és felfrissülsz annyira, hogy aztán jól aludj. És akkor a zuhanyfüggöny távolabbi sarkánál mocorgás kezdődik, aztán egy szőrös test huppan a kádba.

Első gondolatom mi más lett volna, mint egy óriási tarantula pók, amelyik rámugrik, és cafatokra szed?! Mivel csak attól félek, amitől logikus félni (pl medve ugyebár), így ahogy észrevettem, hogy nem ízeltlábú pécézett ki reggelinek, rögtön megnyugodtam. Szegény Géza a hátsó lábaival fejjel lefelé csüngött a kád és a függöny között, és a függöny varrott szélébe csimpaszkodott. Nagyon be volt ijedve.

Óriási trauma lehetett neki, hogy békésen szundikál a redők között, az új lakásában, erre jön egy hülye, és lefröcsköli. Be is pisilt hirtelen (az éjszaka folyamán mást is csinált, ergo az emésztőszervrendszerével nem volt gond). Annyira sajnáltam. És akkor jött az, hogy oké, és most mi legyen? Ha nem lett volna a macsek, kivártam volna az éjszakát, aztán valahogy kiterelem, de az alom a fürdőszobában volt, máshova nem is tudtam volna tenni, azt meg nem akartam, hogy kiváncsisága miatt esetleg Géza rituálisan megcsonkítsa a nóziját. Telefon előkap, először a rendőrség jutott eszembe, ahogy a kígyónál (olyan is volt:), aztán külső segítség jött, hogy állatkert. Oké. Először értetlenkedtek, nem akarták nagyon elhinni, hogy én ezzel zaklatom őket, aztán ők is azt mondták, hogy legjobb lenne, ha éjszaka küldeném vissza a nagyvilágba, viszont így nappal kéne befogni, mert ez nem az ő napszakuk, és így nyugodtabbak. Nem kell félni tőle, nem fog bántani, valahogy vigyem ki.

Igazából attól féltem, hogy esetleg a stressztől idegrohamot kap, és az örök vadászmezőkre repül a legközelebbi fa helyett. Van olyan vadon élő állat, amelyik képes belehalni a félelembe. Az őzeknek sem tesz túl jót a para pl.
Rendesen kézzel megfogni nem mertem, mert a fogát megmutatta, és hiába rovarokon él, ha annak tud ártani, akkor nekem is, és megint mehetek veszettség elleni oltásra, ahogy a rókánál (mert olyan is volt:).
Nosza, meggyúlt az isteni szikra abban a nagy dióban a nyakamon, elő egy kajásdobozzal. (először a tésztaszűrőt dobtam rá, míg eldöntöm, mi hogyan legyen, mert abban rendesen kap levegőt.) Szépen fölé raktam, közben a függöny túloldalán lefejtegettem a kis lábait a szegélyről. Aztán mikor a doboz alá került, papírt csúsztattam alá. Adtam neki a káposztalevélből, hátha ráfanyalodik, legyet nem tartottam otthon. Vagy nem volt éhes, vagy álmosabb volt mint éhes, vagy meggyőződésesen antivega volt, úgyhogy nem is erőltettem a dolgot tovább. Kicsit hagytam, hogy megnyugodjon, még tisztogatni is elkezdte magát (mint Pál is). (Sajnos a közeli nem látszik, mert telóval készült :/)

Úgy gondolom, hogyha egy állat a tisztaságával van elfoglalva, akkor nem érzi magát túl gáz helyzetben. Kidobni nem akartam az ablakon, hátha olyan kómás/stresszes, hogy koppan a betonon, inkább kivittem a kertbe, és egy bokorra rátettem. Nem nagyon komálta a nagy fényt, de rögtön rájött, hogy valahogy ez ismerősebb környezet, mint a fürdőkád. Szerintem nem fog képeslapot küldeni.

Alvás után melóba menet még összefutottam Emővel is, aki a nagy eső után igyekezett serényen hazafelé:


 

szerintem: (5/5)
Savaztatok: (0/5)

13 komment

Címkék: állat sztori csiga denevér

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr111114252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizocska 2009.05.11. 12:49:08

komolyan, ez olyan kiskamaszoknak való 'mese'könyvbe illik!
nem akarod megírni a
hét tappancs gazdája Penny magyar változatát?
abban is van egy csomó ilyen vidám, megható és emberséges állatos sztori (ezt jólmegaszontam!)

Ziebi 2009.05.11. 15:56:37

lizocskának igaza van :))) ez nagyon aranyos lett :)

Amúgy gimiben volt egy mondásunk miszerint: "Mit tennél ha berepülne Batman ismétlőfegyverrel a kezében az ablakon?" :D Ez jutott erről eszembe, tuti szívrohamot kaptam volna :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 18:21:04

@lizocska: általános iskolában az irodalom tanár szerette volna, ha az írói pályát választom.. mikor nyári szünet után le kellett írni, h mi történt a nyáron, velem meg semmi, így egy indiános sztori lett a házidolgozatból.. teljesen kész lett tőle :)
hagyjál már..balaton? nyaralás? utazás? esetleg külföld? mi az már... :))))
azt mégsem írhattam le, hogy tanultam, meg a szomszéd Sándor bácsihoz (ő volt Fehér Szarvas, azaz Borvendég Deszkáss Sándor) jártam át indiántörténeteket hallgatni, és szerettem a folyosón egy kissátorban felfedezőst játszani :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 18:22:31

@Ziebi: :D hát.. hidd el, első pillanatban én is a szívemhez kaptam, de csak mert póknak hittem.. és áldottam az eszem, hogy nem fürdőzni akartam.. szegénykém ha a vízbe pottyan bele, és ott ugrál.. jaj.. ha elkezd repkedni, az se jó ötlet :)

lizocska 2009.05.11. 19:19:48

@Ypszi: hihi
ez tetszik - megvan még?

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 19:24:07

@lizocska: húú, egy ideig tuti őrizgettem.. de szerintem már nincs meg.. majd egyszer ha kutatok a papírok között, megnézem:)
egyébként arról szólt, hogy gonosz ember elrabol egy lányt egy hajón, és egy indián kiszabadítja..:)

Cho. 2009.05.11. 21:48:27

Hát hol az istenbe laksz te? :D
Róka, kígyó, denevér...
Izgalmas lehet az élet ott felétek.
Denevértől konkrétan nem parázok, szerintem baromi aranyosak. Kis szárnyas egerek :D

Amúgy sztem azt a kajásdobozt simán fel tudta volna csapni a szárnyaival.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.11. 22:02:34

@Chosy: kérlek szépen.. a denevér zuglóban (hungária-thököly sarok) költözött be, a kígyóval a blahától nem messze találkoztam, a róka is budapest, adyliget, de az fűben alvásnál történt, szóval az a természet lágy ölén.. szóval ez mind bp :)
najó, a darázs már itt miskolcon szállt be, de ez nem olyan nagy ügy :))

jaja, a denevér cuki volt egyébként, csak addig féltem tőle, amig póknak hittem :))

amúgy vmiért vonzom az állatokat :)

Ziebi 2009.05.12. 01:13:28

Sétál éjszaka az erdőben a kisegér a mamájával. Egyszer csak elrepül felettük egy denevér. Mire a kisegér: Nézd anyu, egy angyal! :)


ez a legkedvencebb vicceim közé tartozik :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.12. 01:32:01

De cuki:) ezt még nem ismertem:)

Cho. 2009.05.12. 10:00:12

@Ypszi: "amúgy vmiért vonzom az állatokat :)"

Igen, feltűnt. :)
Én csak a darazsat meg akullancsot de azt marhára.
Bárcsak inkább denevéreket meg egereket vonzzanék :)

Blahánál kígyóval?? Sztorit kérek!!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.12. 10:13:16

@Chosy: engem a szúnyogok szerettek egy időben nagyon.. annyira, hogy 60 szúrás után már befulladtam:/
még mindig szeretnek, de már nem ilyen vehemensen..
süti beállítások módosítása