LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Bocik, meg tarkák..

2008.05.27. 09:56 Ypszi

 

Ehhhehhehhee... :)

Kaptam Hiszti Gézától 10 db különböző bocicsokit, 3 évenként egyet. Ja hát így jártam, kellett nekem novemberben 30 db túrórudit tortaformává celluxoznom, hasonló okból. De legalább nem égőt kaptam.. fel is dugtam volna neki, az biztos! ;)

Persze a tízből négyet nem ehetek meg, ebből egyet azonnal lenyúlt a Szabina (küldtem szállítmányozásra soxeretettel - ők egyébként ilyen csokilerakat, tegnap is a Zanzának vett Magnumot a Tündi szippantotta be :), és még jól is járt, mert pont (püntlich, jaaa.. szóval ÉPPEN) az volt a kedvence.
Már csak két db, számomra ehetetlen csokitáblázat van előttem. A maradék hatból meg kettő fehércsokis, majd ha lesülök nyáron, lesz mivel összemaszatolnom magam..

Ja, egy másikat meg a Csaba vitt el, hátha a bankos fapina kicsit megenyhül, és jó fej lesz, és nem fog sátáni erőket sugározni.
Mondjuk én bele akartam applikálni a középső ujjamról készült fénymásolatot, de hamarabb kikapták a kezemből.

Köv határidő csütörtök.. aztán meg a szokásos május 31, ami június 2 idén.
Hát én ezt az évet krvára nem így terveztem, már tavasz elején (mondjuk március tájékán) mérlegekkel akartam bíbelődni.. hát, a faszt..

Viszont.. legalább már nincs több ember, aki ha meghal, dolgozhatok helyette.. szóval elméletben ennél már csak jobb lehet!
Így legyen.. jó lenne már.. végre terv szerint haladni.... nem pedig mellette, mint az ökörhugyozás..
Most pedig hazacaplantok. Úgy feldagadtak a lábaim az üléstől, hogy előbb mikor voltam pisilni, nem bírtam visszaráncigálni magamra a nadrágot. Cipőkanál kellett komolyan, meg figyelni kellett, hogy a varrás által csapott árkokba tereljem vissza ugyanúgy a nacit... na ennyire dagadtam csak fel az üléstől. Otthon majd iszok teát jól, ami leszedi a vizet.. mert a kv nem jött be, pedig dehidratál.. csak lehet hogy máshogy...


Na jóccak,
meg viszlát
és persze
köszi a halakat!

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr4489794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása