LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Rajzoltam

2009.09.13. 16:54 Ypszi

ami nem érdemelne egyébként posztot, mert kockákon kívül semmit nem vagyok képes megjeleníteni, még a pálcika emberkémet sem lehet felismerni :(

De tegnap valami megszállt, biztos nem kellett volna a Szellemekkel suttogót néznem, szóval nem értem mi ütött belém, először egy macska lett a sarokban, aztán a szokásos kutyus nézett be alulról, és a végén még egy galamb is az írásomba keveredett.

Aztán elővettem egy dvd-t, és Bic vagy Bac egyikét lemásoltam a borítóról. És elsőre ez nekem hatalmas művészet, a sima vonalakon kívül tényleg semmit nem tudok rajzolni. Erre tessék. El vagyok képedve magamtól. Mi történt a kezeimmel? Persze ez semmi, ez nudli, erre bárki képes, csak éppenséggel én nem tartoztam ezek körébe, egy 3 éves szebb vonalakat kreál nálam. Nem tudom meddig tart, de jó móka, élvezem, úgyhogy még az aktuális gondolatomat is lerajzoltam. Még ilyet! El vagyok hűlve.

 

2 komment

Címkék: rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr681379251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása