LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Error

2009.09.03. 20:30 Ypszi

Na tök jó, hogy beharangoztam, hogy na ekkor meg akkor lesz az ez meg az, erre nem. Merthogy a gépem úgy döntött, hogy tizenöt másodpercenként lefagy. Az élet így izgalmas igazán! Kárpótlásul az elmúlt két nap home-videója cicákkal, és zenével, 2 óra helyett ma 7 percet kaptok. Nem mintha túl sok embert érdekelne :)


 

 

3 komment · 1 trackback

Címkék: video állat cila

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr401358563

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: homescapes hack no surveys 2017.10.13. 02:38:40

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.09.03. 21:08:51

Zseniális, imádom :)

Ypszi, gyere Hálivúdba :))

azt amúgy nem vettem akkor mikor is tűnt el a fehér laszti? Mert nálam úgy látszik, csak a peremig gurult, és ott is maradt..:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.03. 21:12:40

Köszi, nekem az ütközés meg a csámpizás a kedvencem:)

nem itt gurult le.. csak megemlékeztem róla :)
arról lesz külön film, mert fel lett véve.. :)

jó a végén már ideges voltam a gép miatt nagyon, h folyton lefagy, majd lehet tökéletesitem, de szerintem már nem fogok időt szánni rá, túl sokat izgultam miatta :)

Ziebi 2009.09.03. 21:20:53

@Ypszi: ja, és ez melyik Loreena album?

Kellnekeeem! :)
süti beállítások módosítása