LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Nemcsak én olvasok félre..

2009.08.20. 15:54 Ypszi

.. más is félreír :) Nem lehet elgépelés, mivel eléggé távol van ahhoz a két betű, inkább hasonló asszociációs zavara van az illetőnek, mint nekem, bár én sztem enyhén diszlexiás vagyok.
Azért elképzeltem, ahogy Nagy Puska indián medvevadász fotóival kergetik az ufókat a mezőn vagy ezren. A közeli csűrben osztogatják a képeket 50 dolcsiért, mert ez biztos megvéd. Azt a gonosz fantáziámat nekem!


 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr321325565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása