LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Mundomar, delfinshow - 2. nap: 3.rész

2009.06.25. 19:23 Ypszi

Nnna.. a show előtt kb 30 másodperccel sikerült beficcenni, jók voltunk. Farönkös kerítéssel volt elválasztva, hogy ne nagyon lássanak be, betonlépcsőkön lehetett ülni.
Voltak, de nem olyan sokan, mint amire számítottunk. A fotómasina megmakacsolta magát, csak kb 15 perc után tudtam bekapcsolni, szerencsére a kamera végig ment. Bár jobbal kamerázni, zoomolgatni, követni az eseményeket, és közben ballal fotózni elég nagy kihívás volt, a show-t nagyrészt csak kijelzőkön keresztül láttam, így pár dologról lemaradtam :)

Nagy zenebonával kezdődött, sárga-zöld (kék?) ruhás lánykák ficcentek elő a spanyol virtusra, ilyen színes madzagos pálcikákkal ropták, aztán csobbantak a vízben, és vizibalett következett. Már azt hittem, hogy a show egy szopatás, végig vizitánc lesz, esetleg képen mutatnak majd delfint, ezt adják ingyen, de szerencsére nem így volt :) Voltak ugrálások, delfinszörf, madzagon is átdobták a.. aaa.. hogy hivják azokat, akik ott mutatványoznak velük?? Na mindegy, az egyik nőcit.

Volt még boton átugrálás, karikán (nem tüzesen) átvetődés, kis kék csónakba beültettek egy gyerkőcöt, akit aztán elhúzott egy delfin, neeem.. kicsit sem irígykedtem, közben ott ugráltak a többiek a csanak mellett. Miután körbecipelték a pöttömöt, jött a lasztizás, ahol már sikerült beizzítani a fényképezőgépet is, innentől nem volt megállás, már csak a fejemre csatlakoztatott webkamera hiányzott a repertoárból.

Rengeteg mutatvány volt még, tolták az embereket jobbra balra, hogy aztán orra ágaskodva kivillanjanak a vízből, vagy épp szaltót dobjanak, vagy kiugrassák őket a partra, hát eszméletlen volt. Nózival hullahoppkarikáztak, ugrabugráltak, farkon tolattak, kiemelkedve a vízből, meg ugráltak is még, meg néha ugráltak is :)

Nézzük csak, volt még farokkal integetés, aztán két újabb kiskölyök következett, sárga csónakocskákban, meg is simogathatták a delfinek nóziját. Most nem húzták őket, hanem a bácsi fogta hátulról a sárgát, őt meg tolták a delfinek. Komolyan mondom, tényleg, nagyon irígykedtem, és legszívesebben visszafejlődtem volna, hogy naaa én iiiis, akaroooom!
Jött megint egy zsinór, rajta nagyobb labdacsokkal, a hölgyek-urak delfinorról ugrottak fel odáig, majdnem teljes összhangban. Áh, igazából elmondhatatlan, majd ha meglesz a videó, megnézitek:)
Volt még egy dal-előadás is, szépen csendre intették a közönséget, hogy a delfinek "énekelhessenek", hát édes hangjuk van, elbírnám viselni őket is az ablakom alatt egész nap, nem csak a madarak csörömpölését:)

Megint jöttek a balettosok, most pirosruhásak, nagyon tuti kis táncot adtak elő, csak most a delfinekkel. Ez eszméletlen volt! A zene, a tánc, az összhang, leírhatatlan (majd meglátjátok)!
Ezen a képen így forogtak, de volt hogy elfeküdtek a csajok, és a delfinek keringtették őket, volt hogy egy delfin úszott nőciről nőcire, és minddel táncolt egy kört, meg átugrálták őket, meg áááh... :) Itt aztán leesett az ember álla rendesen, az egész annyira profi volt, és összeszedett, szóval nagyon klappolt minden, abszolút szinkronban voltak a táncosok és a delfinek! És itt lőttem el a legjobb képet szerintem, amire tényleg büszke vagyok, mert semmit nem láttam a készülék kijelzőjén, teljesen vakon nyomkodtam a gombot, hátha sikerül valamit elkapnom. Azt hiszem, a kép magáért beszél:

A műsor végén még mindent összezipeltek kicsit, volt csoportos ugrálás, farokintegetés, farkontolatás, és persze hatalmas ováció:) Már szállingóztak elfele az emberek, mikor a delfinek még mindig ugrálgattak, most már csak úgy, saját örömre, egészen addig, amíg meg nem jelent a kiszolgáló személyzet egy piros vödörrel, őt elkezdték követni, "szárnnyal" integettek neki, és kerregtek és füttyögtek és minden egyéb hanggal rá akarták venni, hogy adjon nekik halat, de hajthatatlan volt, ekkor inkább visszapártoltak az egyik sráchoz, tőle próbáltak kunyizni.

Így aztán kisebb tömeg alakult ki azon a placcon, a srác ott állt, mögötte delfinke nyekergett a halért, mint egy lejmoló kiskutya, mindenki fotózott, mert karnyújtásnyira voltak a buksik, aztán az ürge is elindult hátra, és őt kezdték el követni, de tőle se kaptak semmit (legalábbis akkor). Jaj, nagyon édesek voltak. Én csak azt tudom mondani, hogyha van lehetőségetek egy ilyenre eljutni, semmiképp se hagyjátok ki, mert óriási élmény!

És akkor még egy képecske víz alatti delfinről, lettek jobbak is, de azt még el kell lopnom:)


 

12 komment

Címkék: spanyolország benidorm mundomar delfinshow

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr91208426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyry 2009.06.25. 20:59:58

Ugye hogy ugye hogy ugye? :)

Nálunk is hasonlóak voltak :) Az egészben az a durva, hogy tényleg egy órás volt, de minden másodpercét élveztem :)))

Én sem hagynám ki mégegyszer sem! :D

Pyry 2009.06.25. 21:02:24

Én is így éreztem amúgy.tök profi az egész, minden perc kiszámolva,....

És csak néztem a csajokat ott a delfinekkel...és arra gondoltam, hogy bmeg ezek is az én életemet élik.. :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.25. 21:12:11

Itt fél órásnak volt hirdetve, szerintem több volt. 3/4 6kor kezdődött, pontosan, utána még álltunk ott egy kicsit, aztán már nem sok látnivaló volt, és ott kergettek, hogy hé zárás van, ami ugye 7 óra.. és elméletben 1/4 7kor ha vége van, akkor simán végeztünk volna.. szóval tuti több idő volt, de ha előkapom a videót majd végre, akkor meglátom, mert végig felvettem :)
Hát.. szerintem abszolút megérte a belépőt.. ha a 33 euro csak ez a park lett volna, akkor is :))

lizocska 2009.06.25. 23:21:04

ritkán mondok ilyet: De jó, hogy elutaztál:))))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.26. 00:00:32

@lizocska: én is örülök, már csak ezért megérte :)

Pyry 2009.06.26. 00:20:35

Igen, én is ezt éreztem, hogy külön csak a show-k is értek volna annyit... :) De ha nagy leszek meg milliárdos megveszem a SeaWorld-t, és ott fogok lakni, aztán jöhettek vendégségbe :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.26. 00:43:42

@Pyry: ha meg én nyerek a lottón, akkor a farm mellé építettek egy ilyet magunknak :) és nem tehenet, hanem delfint fogunk tenyészteni :D

Pyry 2009.06.26. 05:20:22

:DDD

Ok, te nyertél :D DE ha nem hívsz meg akkor is meglátogatlak :D

Cho. 2009.06.26. 13:03:01

ÁÁÁÁÁÁ!!!
Te mázlista nőszemély! :))
Hát ezek a halacskák kurta aranyosak!
Én még sosem láttam élőben. :'(

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.26. 15:58:22

@Chosy: :)) hát igencsak vigyorgok én is miattuk.. otthon a tropikáriumban vagy hol, ott nincs? mondjuk show tuti nincs.. az biztos, hogyha lesz még lehetőségem rá, akkor elmegyek egy (több) ilyenre.. na nem itt :)

Ziebi 2009.06.26. 19:40:37

Ypszi: otthon nincsenek...

Amúgy nekem is ilyen instant kedvfeldobók lettek ezek az emlékek :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.26. 20:53:56

@Ziebi: hát elhiszem.. ez azok közé a dolgok közé tartozik, amit egyszerűen nem lehet elképzelni, látni kell :))
süti beállítások módosítása