LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Hümm...

2009.06.19. 00:44 Ypszi

Előbb ránéztem az Index főoldalára, és rögtön megtaláltam azokat a sorokat, amit valamiért morse-val kódoltak. Az egyetlen problémám ezzel az, hogy a BUNUGY mint olyan, nem értelmes, a BŰNÜGY-gyel ellentétben. És ha már morse-t használunk, akkor használjuk már az Ü-t is belőle, ha már magyarították (jójó, í,ó,ő,ű nincs benne, de ö és ü igen).

Helyesen tehát így kellett volna kinéznie:

-... ..-- -. ..-- --. -.--

Ennyit erről. Ha nem értenek hozzá, miért csinálják? Ilyenkor forr fel az agyvizem, és filmek közben is azon gondolkodom, hogy na ha most ezt egy szakember is nézi, vajon éppen a fejét veri-e a falba, vagy sem? Mi meg csak szipkázzuk magunkba a hülyeségeket, mert nem értünk hozzá.. grrr...

Persze a tudományból tudomany lett.. ezúton üzenném, hogy van az Á-nak és az NY-nek is külön jele (utóbbi miatt nem hőzöngenék). A technika, az otthon és a kultúra megúszta ékezethiba hiba nélkül.

Azért közzéteszem, hátha:
Á: .--.-
É: ..-..
NY: --.--
Ö,Ő: ---.
Ü,Ű: ..--
 

4 komment

Címkék: droid

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr861194580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.19. 13:58:25

Hogy te miket tudsz. :)
Fel sem ismerném, hogy ez morse.

Ziebi 2009.06.20. 18:08:25

Én ennél sokkal figyelmetlenebbül nézegetem az indexet :D ha nézegetem :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.22. 12:49:58

@úriparaszt: nem vagyok kukacos, csak pontos.. :) és elvárom, hogy ha valami beleártja magát valaki, akkor nézzen utána.. pl történelmi film legyen korhű amennyire lehet (jó, az igazi torinói leplet azért nem várom el, hogy felhasználják:)

@Chosy: 6 éves korom óta tudom a morzét, mert egyszer elolvastam az abc-t :))

@Ziebi: én a jelentéktelennek tűnő dolgokat hamarabb meglátom, mint ami kiveri az ember szemét..

amúgy egyszer a gugli is volt morzés, elmentettem vhova a képet :)
süti beállítások módosítása