LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Cerelem

2009.06.10. 19:25 Ypszi

Teljesen belezúgtam! Neve még nincs..

Amúgy bajban vagyok. Mégpedig a mozival. Mivel kettőt is megjelöltetek mára, de ugyanolyan arányban, nem tudtam dönteni, és olyan iszonyata álmos vagyok, hogy én bizony nem bírok két órát ma abban a székben. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy legközelebb tessék páratlanul szavazni, a 12-17-i szavazást meg újraindítom, és majd abból nézek meg valamit. Eredetileg is csak egyet akartam. Hogy én milyen fáradt vagyok.

Ja, és megvan, hogy mi ez a banzáj. Miskolci Nemzetközi Operafesztivál van, a sátrakon meg óriási violinkulcsok. Az utcán meg tömeg.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr171177383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.10. 22:05:38

Melyik kettőt? Terminátort nézzétek, abban jóképű az új terminátor pasi (a humanoid). :D
Egy picit szerelmes lettem.. :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.11. 01:32:42

@Chosy: ott van a másik blogon, én most nem részletezem.. a terminátor nem volt közöttük :P
Amúgy annak is csak az első két része volt jó, onnantól elhálivúdosodott.. én egy ilyenre még azt a 450 ft-ot sajnálnám.

Cho. 2009.06.11. 09:54:39

@Ypszi: Én is sajnálnám de mi ingyen néztük meg.
450 azért nem olyan sok egy moziért. :)

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2009.06.11. 12:17:41

komoly cucc lehet ez a kamera:

ha kinyitod a nézőkét: HD, ha becsukod, egy idő múlva HDD...

úgyhogy vagy több hely is van a szívedben, vagy valamit benéztél drága Ypszi :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.11. 12:51:08

@Gildor Inglorion: a képeket néztem csak be, mert nem ellenőriztem, hogy pontosan az-e, amit én kinéztem, csak a külsőre mentem:)
amúgy hdd, a jobb oldali a jó kép:)
süti beállítások módosítása