LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

La Pacsinta

2009.06.02. 07:55 Ypszi

Amúgy tegnap 21 lapacsintát ettem meg, amit hajnali fél 5-kor találtam ki, hogy megsütöm (nem is, mert még este, de aztán lusta voltam), és 7 körül úgy elfáradtam, hogy aludtam du. 2-ig. Pyry szerint sok, de ha órákra leosztjuk, akkor nem. Mindenesetre most a lapacsinták elkerülnek, mert veszélyes vagyok. Csúcsragadozó, vagy mi. Kénytelenek lesznek rejtőzködni, szekrények mögé bújni, meg ilyenek.

Egyszer Leuvenben 3 órán keresztül sütöttem lapacsintát, 1kg lisztből, a kibas kur nagy fazék chilisbab megfőzése után, ami szójagranulátummal történt, és nem áztattam be előtte, ahogy szoktam, szóval hosszabb idő volt, mintha hússal csináltam volna, amúgy senki nem mondta volna meg, hogy hamis a chilisbab, persze lehet, hogy azért, mert nem beszéltek magyarul.
Na és az volt, hogy úgy tíz perccel a móka elkezdése után letört a serpenyő (nem palacsintasütő, mert az nem volt) nyele, pont dobás közben, szóval kezemben maradt az a vacak műanyag, a fémkorong meg hangos dingdonggal landolt a földön, aztán a csavar alól kiálló maradékot konyharuhával fogdosva fejeztem be a mutatványt.
 

Amúgy Csonka Pici ebből dalt is csinált, csak hogy tudjátok!

9 komment

Címkék: sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr471158224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.06.02. 11:12:20

Szeretem a palacsintát, de macerás elkészíteni, ráadásul büdös lesz utána a konyhában és nagy kupi is marad a sütét után..
De amúgy 21 az sima ügy, annyit én is bevágok :)

Kis emberek, nagy étvággyal :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 11:18:38

@Chosy: Kupi? milyen kupi? egy tál, és a serpenyő.. az nem kupi :)

az tény, h büdi, de ennyire büdös a rántotthús után is, vagy bármi más, olajban sült után.. nem kell odaégetni, és akkor brikettszag nem lesz :)

Ziebi 2009.06.02. 17:49:36

Ehh...volt olyan aki a palacsintám miatt akart velem ismerkedni... :) Aztán olyan jó barátok lettünk hogy ihaj :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 17:54:49

@Ziebi: nekem a lazannyámra cuppantak rá egy időben.. más barmot nem találtak, aki két órát elvacakolt volna vele, mert ugye nem ilyen mirelit vacakból csináltam:)
sőt, egyszer elfogyott az a nagy tészta, és lebbencstésztából kockáztam ki a sok réteget.. hát jó móka volt :)))

Cho. 2009.06.03. 12:28:26

@Ypszi: Nálad lehet, de nálam minden tiszta olaj lesz :)

Cho. 2009.06.03. 12:29:08

@Ziebi: :DDD Most hogy mondod, tényleg kéne az a kaja-teleportáló masina :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.03. 12:56:55

@Chosy: akkor nem vagy túl ügyes :)
nekem mondjuk a tűzhely le van fedve alufóliával, az visszaveri a hőt is, na meg ha tiszta gány lesz, akkor csak leszedem, a tűzhely meg csilivili alatta :)

Mondjuk albérletnél nem is hátrány erre figyelni:)

Cho. 2009.06.03. 13:31:50

@Ypszi: Hát nem vagyok az :( Palacsinta az olaj miatt mindig szétfröcsög meg ilyenek.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.03. 13:36:22

@Chosy: igazából.. én ezt nem is értem.. hogy tud szétfröcsögni? én max egy fél teáskanálnyi olajat rakok a tészta alá, amit elméletben nem kéne, csak az elsőnél, de nem teflonom van.. és annyi nem fröcsög sehova.. ezek szerint több olajat használhatsz, vagy nem tudom..
süti beállítások módosítása