LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Úgy megijesztettek, hogy emberek közé mentem..

2009.05.26. 02:56 Ypszi

.. de még mindig nem tudom, hogy jól tettem-e. Május 15-én, a doki utáni napon ismét leviharzottam Pestiába, de igazából az utolsó pillanatig még én sem igazán tudtam, hogy tényleg lemegyek-e. Ezért sem szóltam senkinek, mert igérgetni nem szeretek, olyankor olyan ciki azt mondani, hogy mégsem, meg nincs kedvem, meg különben is elraboltak az ufók, és még az anális beültetés miatt lábadozok, és közben ujjongok, h végre előfizetés nélkül tudom fogni az HBO-t, szóval inkább megkíméltem magam ettől, és suttyomban utaztam a főfaluba.

Szabi kijött elém az állomásra, mert visszahozta a pendrive-ot, amin előző nap átadtam elektronikusan a könyvelését, és elkísért a blaháig, ami jó volt, mert már kezdtem meggondolni magam, úgy Rákostól kezdve morfondíroztam azon, hogy igazából hülye ötlet volt elindulni, de így dumáltunk addig, és jobb kedvem lett, mert ő jó ember, és jó embertől csak jó kedve lehet az embernek, és azon viccelődtünk, mikor vártuk a vilimet, hogy még vagy három álruhás követ engem, akik rádióval tartják a kapcsolatot, és ahogy vissza akarok fordulni, küldik majd a biciklist az utamba, vagy az ellenőrt, vagy egy gördeszkás kamaszt, a lényeg, hogy figyelve vagyok, és megakadályozzák, hogy megakadályozzam, hogy eljussak a célig. Szabiban még az a szuper, hogy olyan dolgokat képes észrevenni, amiket én nem, például ezt a műalkotást a keletinél (a falon túl ugye építkezés folyik, és a fejeken keresztül lehet azt megtekinteni - elmés..):

Úgy volt eredetileg, hogy Kangának segítettem volna az Szent Adóbevallásban, három sort bemásolni nem nagy ügy, ezért készült el az enyém is az utolsó előtti pillanatban, de persze semmi sem úgy történt, ahogy én azt elképzeltem. Mert én nagyon el bírom képzelni a dolgokat, teljesen nagyon furmányosan leleményes vagyok, de az élet unalmas és szürke, és fantáziátlan, így hiába vagyok egy agytröszt, a sors nem működik közre velem.

Mert én azt elképzeltem, hogy milyen poén lenne, ha bificcenek vallani segíteni, aztán ha úgy gondolom, hogy a Kanga által szervezett bulinet-bulira (jólvan, le lehet hurrogni, régebben jó társaság volt, és idén lett 10 éve, hogy odajárok időnként, és nem törlöm magam, mert most már sms-díjas visszatérni, és annyit meg nem ér az egész, és különben is úgyis visszaregisztrálnám magam, mert gyenge az akaratom..- aki meg nem tudja, mi az a bulinet, az se vesztett sokat:) van kedvem elmenni, akkor majd a biztonságból betett sminkkészlettel (készlet.. haha :D) bevándorlok a fürdőbe, aztán  jobb esetben Jennifer Lopezzel, ha remeg a kezem, akkor meg Denzel Washingtonnal az arcomon hetykén felteszem a kérdést, hogy na indulunk a partyra?

Ehelyett a Moszkva téren jártam épp, amikor hivott barátosném, hogy ők most elindulnak, mert a szervezőnek illik oda érni hamarabb, mint az első vendég, ami nekem nem volt egyértelmű, mint ahogy az sem, hogy ha vki 5re megy fodrászhoz, akkor az 5kor nem lesz otthon, ez nekem elvont logika, egyáltalán nem triviális, úgyhogy villamosozzak vissza két megállót aaa.. ööö.. szóval két megállót visszafele, ami nekem óriási szervezési problémát okozott, mert én nem tudok közlekedni, az 59-es villamost is azután találtam meg, hogy először elmentem mellette, majd a 18-asban voltam biztos, hogy az az 59-es, és a Moszkva teret sem ismerem fel ha nem a metróból kijövet közelítem meg, és sajnos nem tudom becsapni az agyamat azzal, hogy a 4-6-os megállójából elsétálok a metrókijáratig, mert a szürkeállomány az tudja, hogy én nem onnan jöttem, és megtagadja a felismerést.

Kis bóklászás után visszataláltam a 4-6-osig, és szánom bánom bűnömet, de a két megállóra már nem váltottam jegyet, mert csak egy maradt, helyette idegesen szorongattam a kezemben, mintha a lottó ötös lenne a tenyeremben, és mindenki látná, hogy nyertem, és mindjárt letepernek a szelvényért. Persze ahhoz is kellett vagy öt perc, hogy megértsem merre kell majd menni, ha leszállok a járműről, mert az olyan irányok, hogy párhuzamos, merőleges, szállj le jobbra, az nekem semmit nem jelentenek, mert mégis mihez képest párhuzamos, vagy merőleges, és rendezői jobbról van-e szó, vagy nem? Hálistennek a menetirány szót értelmezhetőnek találtam, szóval sikerült jó helyen bevárnom a csajokat.

Kangával és Pörlivel indultunk el a bulájba így aztán, nekem meg már a Moszkva téren elment a kedvem az egésztől, mert miért van az, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogy én azt megálmodtam, és miért kell nekem utazni visszafele, és különben is el fogok tévedni, meg olyan macerás az egész, vagyis ha nem Miskolcról száguldottam volna le, hanem a cityben lakom, akkor 99%, hogy hazafele veszem az utamat, bár ahogy a nőciket ismerem, egy lécilécilécikapszegybambit telefonhívásos mentőakció esélyesen visszairányított volna.

Így hát csökkent kedvvel bandukoltam velük, persze azért jó volt látni őket, Kangával a januári utazás alkalmával találkoztam utoljára, Pörlivel még régebben. Mikor odaértünk, örömmel konstatáltam, hogy a szervezővel érkezni jó dolog, mert nem kellett beugrót fizetnem, aztán miután Kanga kiugrálta magát ismerősről ismerősre (nem mi érkeztünk a leghamarabb), elővettük végre a bevallást, és tök szépen és érthetően elmagyaráztam, hogy mit hova kell majd beírni, mit kell letölteni. Gépet direkt nem vittem magammal, mert nem akartam cipelni, és mert úgy volt, hogy lakásban abevezünk. Persze még jó, hogy később felhívtam, mert semmi nem ment át a mondókámból, aminek vagy az volt az oka, hogy nem tudok magyarázni, ami azért szerintem nem teljesen igaz, vagy az, hogy baromira nem érdekelte igazából a téma, és legszívesebben mással foglalkozott volna, amit elhiszek, vagy lehet, hogy a szelektív amnéziát az a pár tequila okozta, ezt már nem tudjuk meg.

Az adózás után nagy örömmel gyorsan átadtam Pörlinek a felsőjét, amit mint kiderült, 3 évvel ezelőtt adott kölcsön, mikor akaratom ellenére elráncigáltak egy purepartyra, ahol aztán azon nyavalygott, hogy a melegbulin egy pasi sem akarja felszedni, és a vége éhségbe, pizzarendelésbe, fázásba, lábfájásba és hisztibe torkollot, szóval akkor láttam utoljára, ami jó régen volt. Próbáltunk beszélgetni az élet nagy dolgairól, világbékéről, klónozásról, űrutazásról, pónilovakról, meg a génmanipulációról, szóval mindennapos dolgokról, de elég hangos volt a nemtommilyen zenekar, akiben a nemtomki volt a dobos, akit egyébként biztos ismerek, vagyis láttam már, mert ő volt a dj a régi bulikban, de a nevén kívül semmi ismerős nem volt benne, csak annyi, mint a többi emberszabásúban.

Később szálingóztak ismerősök, meg ismeretlenek is, utóbbiakból is volt aki örült nekem, vannak még beteg emberek a világban, majd máshogy gondolkodnak, ha megismernek, bár azt meg elég nehéz úgy, hogy nem megyek emberek közé, tehát végülis örök szeretetre vagyok kárhoztatva, ami nem igazság, mert engem ne szeressenek csak úgy, én azt ki akarom érdemelni.

Általános volt a jéezitt??, jélevágtaahaját!, jéfeketelett! tekintetfolyamat, kézzel tapintható gondolatbuborékokban. Vicces volt, hogy Awex is háromszor nézett rám, mire felismert, és mire hitt a szemének. A zene ellenére és dacára próbáltunk beszélgetni, inkább kevesebb, mint több sikerrel, túl sok mindent nem tudtunk meg, viszont bólogattunk sokat, meg vigyorogtunk, és az esetek 60%-ban ordibálva kérdeztük a másikat, hogy mit is mondott. A zenekar után sem lett jobb a helyzet.

Érdekesébbnél érdekesebb nóták szóltak, és túl keveset ittam ahhoz, hogy el tudjam képzelni, ezekre hogyan lehet táncolni. Mindenesetre sokakat ez nem zavart, a nép láthatóan jól érezte magát, Kanga is hamar bevágott hamar pár silvert, vagy goldot, fene se tudja, mindkettő előtt nyalni kell. Azért mi jók voltunk, és szigorúan figyeltük, hogy ne kövesse túl hamar egy következő adag az előzőt, nem vicces dolog keresztbeállt szemekkel táncikálni, vagy épp nem emlékezni az este egy részére. Persze én is rúgtam már be úgy, hogy a teleportáló kapuval jutottam haza, vagyis egyik emlékem az, hogy iszom, a másik pedig már az, hogy otthon vagyok, és csak másnap jönnek elő a részletek, hogy adslt meghazudtoló sávszélességben dülöngéltem haza, mindenféle veszélyes környékeken, sötét utcákon, hajléktalanokon, vagy hasonlóan illuminált elmeálloptú egyedeken keresztül. Biztos volt olyan is, hogy plutóniumot is csempésztem közben, de annyira titkos volt a hadművelet, hogy nem engedhettem meg magamnak, hogy emlékezzem rá.

Amúgy megvolt a 15 (másod?)perc hírnevem is, a pólómnak köszönhetően, amit Athinától rendeltem, vagy barteleztem parfümért, rövid a memóriám. Figyeljük meg a pozitív életszemléletű szöveget a fenti képen, így érthetővé válik, hogy miért is keresték annyian a társaságomat. Vagy érthetetlenné. Súlyos kamerafóbiám és nagyfokú szerénységem nem engedte, hogy teljes valómban szerepeljek a képen, no meg vannak emberek, akiket szépérzékkel áldott meg a sors, igazán nem szeretnék vizuális katasztrófát okozni számukra. Az előttem lévő sörösüveg (ha egyáltal sörös) nem az enyém, én végig redbullt meg kólát ittam csak. Kóla nélkül. De nem, 2 redbull volt, és 1 kóla. Vagy gyümölcslé volt? Na mindegy, két redbull volt, kisérővel. Öreg vagyok én már ahhoz, hogy minden csacskaságot megjegyezzek.

Az alkalmat ki kellett használnom, hogy középpontba került a ruházatom, és akár kérték, akár nem, a fotósokra tukmáltam a pulóverem is, amit előző napból okulva hoztam magammal, és a vonaton hasznomra is vált, mert röpködő mínuszokban is bekapcsolják a légkondit, ami hűt, végtére is kifizettük az IC kényelmi pótdíját, hát dögöljünk meg.

Nem dobott ám mindenki hátast tőlem, Evil a kék hajával igazából megsemmisítő csapást mért az én új frizurámra, a különbség csak az volt, hogy az ő kompozíciója alig volt látható sötétben, míg én csalfán negrót tömtem a számba, kicselezve az esetleges áramszünetet is. Mindenre kell gondolni. Zizzbe botlottam még bele, vagyis jól megbökdöstem, hogy helló itt vagyok, rég láttuk egymást, talán a nála tartott soksok évvel ezelőtti palacsintázás alkalmával, amiből mindenre emlékszem, csak a palacsintára nem (nem ittam), és aminek a részeként elmentünk nem sokan, de elegen egy étterembe, és minden asztalhoz jöttek a pincérek, minden haverunkat kiszolgálták már, csak azt az asztalt kerülték el, amelyiknél én is ültem (oké, végülis nem csoda), erre East (aki Zalán, és akinek a neve nagyon tetszik - nem az East, hanem a Zalán) felhívta az asztaltól az éttermet, és szólt, hogy küldjenek már fel pincért az asztalunkhoz, mert éhesek vagyunk, és jött is a pincért, persze kapásból nem hozzánk, de azért sikerült a végén megtömni a hasunkat. Nem emlékszem már, hogy jó volt-e, de ha rossz lett volna, akkor tudnám. Azt hiszem. East egyébként úgy tett, mintha megismert volna, de nem kicsit alapozott már, és a felismerés apró szikráját sem véltem felfedezni a szemében, pedig kétszer is jeleztem, hogy sziaszevasz, kétszer örült nekem, de mindenkinek örült.

Éjfélig bírtam a hajcihőt, és a beszéd ellehetetlenítését, akkor felhívtam a Zen Kertem, akivel már előzőleg letárgyaltam, hogy nála vészelem át az éjszakát, beszélgetésbe ölve az időt. Mindketten tudtuk, hogy beszélni én fogok, ő meg majd hümmög. Azért Zen Kert, mert bár fényévenként találkozunk, még ilyet, hát persze, hogy bevallási időszakban, de mindig is egy szempillantás alatt lenyugtatott a társasága, mintha egy japán kert padjára ülnék, virágzó cseresznyefák alá, daloló kismadarak közé, előttem egy tavacskával, a háttérben taichiző öregekkel. Megbeszéltük, hogy éjfélre elém jön, ezért késett 15 percet, de nem hánytam a szemére, ahhoz innom kellett volna.

Hajnali háromkor sikerült először az órára nézni, furcsa módon most ő is szóhoz jutott, ami azért annyira nem meglepő tőle, van annyira manipulatív, hogy elhitesse velem, hogy jó hallgatóság vagyok, dumáltunk az új hobbijáról, az én hülyeségemről, kóstoltam isteni málnabort, megtudtam, hogy sok bor nem azért nem ízlik nekem, mert hülye az ízlésem, hanem mert szimplán szart ittam, tanulhattam volna önvédelmi fogást, ha nem röhögöm el, és nem nyafogom, hogy nemnemnem, vihogtam sokat, egy kicsit sírtam is, de kaptam zsepit, és rengeteget dumáltunk, ahogy szoktunk. A szokásos könyv- és dvdajánló elmaradt, de azért felhoztam témának, hogy a születésnapomra tőle kapott könyvet, amit kölcsönadtam neki, még nem kaptam vissza, de ez is két évbe fog szerintem kerülni, mint a megígért Loreena McKennitt-összes, valamint kiderült, hogy ki volt az, aki valamikor felajánlotta, hogy ha 35 éves koromig nem vesz el senki, akkor ő majd igen, persze hogy ő mondta, én erre jól rácsodálkoztam, mert emlékeznem kellene a kérőimre, de biztosan már akkor sem vettem komolyan, nade majd négy év múlva majd kopogtatok az ajtaján anyakönyvvezetővel a jobbomon, aztán majd hebeghet meg haboghat, hogy áprilisi tréfa volt!

Reggel 7 körül sikerült párnák közé keveredni, addigra már eléggé szűkült egyikünk szeme, aki nem én voltam. Tízkor persze már kukorékoltam, ha akartam volna, se tudtam volna tovább aludni, mert ötpercenként szólt a telefonja, ébresztő gyanánt, amibe feleslegesnek tartottam beleavatkozni, mert ha alszik, elefántot is telepíthetsz a hátára, akkor sem ébred fel, ahogy most sem, úgyhogy szépen olvasgattam a könyvet, amit okosan magammal vittem, rajzoltam a minizenkertbe, megfésülködtem többször is, valahogy mindig egyre csomósabb lett, jobb lett volna, ha hozzá sem nyúlok, aztán mikor nehezen felébredt a vendéglátóm, kiköveteltem, hogy térjünk rá végre a bevallására, mert sose lesz meg (amit egyébként szerintem még mindig nem adott be), aztán az eredeti ebédmeghívásomból gyors pótjegy vásárlás lett a neten, meg autóban félig elfogyasztott gyros, a spenótos izét, ami háromszög alakú volt, és finom (pedig a spenótot már nem szeretjük), azt otthon faltam már be, nevét azóta is elmém homálya fedi.

A vonatot szerencsésen épphogy elértem a jegyfelvétel után, még jó, hogy a netes jegyeket automatánál lehet kézhez kapni, nincs sor, nincs ügyintéző, aki csak összekavarná a dolgokat, és pont a bejárattal szembeni sínekről indult a szerelvény, futni se kellett, amit nem is akartam, inkább mentem volna a fél órával későbbi gyorssal, utálok futni jármű után, de azért néha edzésképp megtettem, csakhogy lássam, hogy képes vagyok rá. A vonaton Pest fele jól elálmélkodtam, nagyon pöpec volt, fa asztalok, mindenkinek 230 Volt volt (nem bírtam kihagyni), szóval rá kellett kérdeznem, hogy jó helyre szálltam-e fel. Hazafelé már snassz ic-vel jöttem, egyefene, nem sértődöm meg, de azért nem esett jól!

Itthon leültem egy picit, elfáradtam az utazástól, meg az egész naptól, mert hajnali 4 óta fenn voltam, aztán reggel sem aludtam sokat, szóval hosszú volt a nap, aznap még jó hangulatom volt, csak elpilledtem. Vasárnapra viszont már iszonyat letargia jött rám.

Lehet, hogy én tényleg nem vagyok társasági lény. Jól érzem akkor ott magam, utólag meg már nem. Nem mintha bármi megváltozott volna, olyan, mintha azért, mert jól éreztem magam fél napig, ezért egy hétig vacakul kell lennem, mintha valami beépített érzelemkiegyenlítő lenne bennem, ami nem engedi, hogy huzamosabb ideig jó legyen, mert nem arra vagyok hivatott, hogy boldog legyek, vagy kiegyensúlyozott, hanem arra, hogy letört, depresszív, nyomott, szóval mint egy éhező költő, csak épp verset írni nem tudok.

Bónuszfotóként itt támasztom a pultot, a bojler alkatommal, ismét nem fedem fel kilétem, mert épp katonai chipekkel kereskedem feketén, és az ügyet bonyolítaná, ha felismernének, mellettem Pörli végzi az elterelő hadműveletet az alkoholmentes sörtánccal:

Itt meg Kanga varázsol éppen, aranyat, titkos receptúra alapján, de pókláb híján csak egy tequila lett belőle:

Aki idáig elolvasta, az meg is érdemelte ;))

25 komment

Címkék: sztori pest

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr361143964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.05.26. 13:22:45

Az a póló kurva nagy :D
Nekem antivalentin típusú van álá Tomcat. Szeretni szokták az emberek :D
http://elsoproba.gportal.hu/portal/elsoproba/image/antivalentin2.jpg

Mostanában én sem érzek kényszert arra, hogy emberek közé menjek. De ez a dolog öngerjesztő, úgy vettem észre. Minél inkább kerülöm az embereket, annál jobban utálom is őket, és annál inkább elragad a köcsögvilág hangulat.
Épp ezért néha összeszorítom a fogamat és társaságba megyek, hogy azért ne üljek le teljesen a remeteség mocsarában.
De nekem mindössze annyi a problémám, hogy az emberek nagy részét nem érdeklik az olyan témák amik engem meg igen. Nekem nem számít témának a "mit láttunk tegnap a moziban" meg "milyen zenét hallgatunk", ráadásul kurva magasan van az ingerküszöböm is, nehéz engem megnevettetni. Akiknek sikerül azokat nagyon szoktam kedvelni.

Ilyen diszló meg szórakozóhelyes buliba nehéz szívvel viszem el magamat, persze utólag mindig örülök neki.
A Keletinél én is kukucskáltam már a lyukakban, de egyik sem az én méretem volt..

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 14:50:52

@Chosy: ó hát nekem az a póló volt az első, amit beszereztem.. van vagy 15, de lehet, hogy több :) de részrehajló vagyok, és kettőjük közül inkább Athinát reklámozom:)

Az tény, hogy öngerjesztő, nem véletlenül lettem megfenyegetve kórházasdival, de igazából ha nem ebben a korban élnénk, én simán elremetéskednék, kár, hogy azokhoz mindenféle vallási töltetet adnak, viszont én lehettem volna az első női remeterák!
Amúgy én szeretek egyedül, az emberek (úgy enbloc, nem az egyes egyedek) gonoszak, utálom őket, és nem akarok közéjük menni, mert mindig bántanak (hagyom magam).
Persze vannak egyedek ugye, akiket szeretek, de nagyon rányomja a bélyegét az általános emberi viselkedés, nem lehet sajnos kiszűrni.

A témákat meg hagyjuk.. én mindig mikor nagy örömmel újságolok egy infót, pörögve, és szinte ugrálva, mint pl h 1:17milához az esély, hogy találj egy albinó homárt, és 1:34hez, hogyy félig albinót félig rendeset, akkor rezignáltan veszik tudomásul, hogy mármeginthülye. Pedig ez tök izgi, mert milyen szuper lenne már albinó homárral fényképezkedni, a természet lágy ölén!

Nevettetés..hát mosolyogni azért szoktam én is vicceken, meg nevetgélni, illendőségből, meg ezzel elismerem, hogy azért jó volt, de én montipájton tejen nőttem fel, nekem nehéz olyat mutatni, amitől szénné röhögöm van. Persze a gyaloggalopp még mindig olyan :)
Beteg egy humorom van, nekem is ritkán van alkalmam harsogni.. de azért én láttalak ám nevetgélni, úgyhogy gyanús.. nagyon gyanús.. :)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.26. 14:54:43

az a póló nekem is nagyon bejön!

én is itthon ülök időm nagy részében, szinte a macskasétáltatás teszi ki a szociális életemet a külvilággal. amikor erdélyben voltunk nemrég majd meg őrültem, h mikor lehetek már egyedül, h ne kelljen beszélgetni, meg ilyenek, pedig a barátnőmmel szeretek beszélgetni, csak már azt is untam. meg sok volt az ember: ilyen buszos út volt.

meg azt vettem észre a baráti társaságomban is, h nem igazán érzem jól magam, pont amit Chosy is írt, nekem nem vicces az, amit idétlenkednek. ha ketten-hárman vagyunk, akkor jó, mert akkor tényleg arról lehet dumálni, h kivel mi van (mélyebben, nem pedig, h milyen ruhát vett), nem csak a felszínes dolgokról.

táncos szórakozóhelyre szeretek menni, mert szeretek táncolni (mondjuk nagyon nem mindegy, h milyen a zene), csak nem kelljen ott se jópofizni.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 15:26:44

@mooncat: a jópofizás a halálom.. kedves persze szoktam lenni, ismerősökkel.. a bemutatás is úgy szokott történni nálam, hogy mindenki feláll, hogy puszit adjon, kezet fogjon, vagy mindkettőt (grrr), én meg egy ilyen ufós üdvözlegyetek kézmozdulattal integetek, hogy sziasztok, és ott hagyom őket. Én úgy sem fogok megjegyezni tiz nevet egyszerre, ők már tudják az enyémet, hadd ne kelljen mindenkit beengednem a személyes zónámba... ami elég nagy.. az első fél méter pl már erogén zóna :D

Egyszer akartak velem vonaton műkörmökről beszélgetni, mert hogy szép volt a körmöm a csaj szerint, közöltem, hogy havonta rágom (igaz), és látványosan elővettem egy könyvet, meg bedugtam a fülest. Az a baj, hogy sokszor nem elég ha mondod, hogy nem érdekel a téma, tényleg szinte bunkónak kell lenni, hogy felfogják.

Amúgy azt birom, hogy az emberek képtelenek szólni, ha vmiről nem akarnak beszélni. Én simán odabököm, h ne is folytasd, mert nem is értem, és nem is érdekel, feleslegesen koptatnád a karaktereket, helyette beszélj inkább az új pasidról:)
De hát nem igy egyenes?? Én nem szenvedek, őneki meg nem esik rosszul, mikor kiderül, hogy egyik fülemen be, másikon gumi.

Én is szoktam idétlenkedni, mert társaságban produkálnom kell magam, beépített mókamester génjeim vannak, ami nem mindig jó, meg akkor is idétlen vagyok, ha ideges vagyok, vagy zavarban, és sokszor túllövök a célon, amitől aztán szarul érzem magam, de mindig igyexem nívós bolond lenni, és 99%ban az az eredménye, hogy vinnyognak már a röhögéstől.. ez munkahelyen vagy étteremben nem olyan vicces :)
Szóval az idétlenkedésnek is megvan az a formája, ami élvezhető.. másoknak is:)

Amúgy társaságban nekem általában az jön elő, hogy egy idő után csak úgy ott vagyok, és nem is értem miért vagyok ott, és egyre vacakabbul érzem magam, miközben nevetgélek, meg beszélgetek, de csak onnan tudom, hogy miről, hogy hallom a hangomat. És amikor ez előjön, az nagyon nagyon rossz érzés.. nem ilyen testen kivüli élmény, sőt nagyon is testen belüli, de mintha a tudatom elválna a testemtől, és csak bolyongana a burokban, és nem akarna ott lenni a bioszerkezetemmel együtt :(

Cho. 2009.05.26. 15:36:33

@Ypszi: Nevetgélni persze szoktam (amúgy érdekelne, hol láttál nevetgélni), de az nem ugyanaz mint az őszinte röhögés, ami nekem valahogy ritkán jön össze. Ugyanazon okokból mint neked: telítődtem.
Utoljára - hosszú idő után - az IT Crowd-on röhögtem sírva, azért is vagyok ennyire oda a sorozatért.
A poénok sokszor fárasztanak is inkább.

@Mooncat: Jajaja, tök ismerős amiről beszélsz. Én nem is nagyon bírom elviselni az embereket hosszútávon magam mellett (kivéve a páromat). Szóval 3 napnál tovább nem nagyon tudok senkit sem elviselni. Csak akkor, ha nem sértődik meg ha nem vagyok mindig csacsogó jótársaság, és elvonulok.
Meg egy idő után fárasztanak az emberek, nem tudom elmondani miért. Talán..unalmasak számomra.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 15:41:06

@Chosy: hol nevetett, hol nevetett, hát itt, maga mondta! "Ezen úgy röhögtem, hogy majdnem lefostam a bokámat. :D "
:)

Amúgy az elkülönülés lehetősége az tényleg fontos. Én egyszer laktam lakótárssal, nagyon el tudtunk különülni, és igazából a rendetlenségén kívül nem volt vele különösebb baj, de megfogadtam, hogy soha többet, csak egyedül, ha beledöglök is (mármint anyagilag).. pasiból még nem sikerült olyat találnom, akit elviselnék, és forditva, hosszabb távon a közelemben.. mármint lakni

Cho. 2009.05.26. 16:54:07

@Ypszi: Jahh hát igen, neked sikerült már olyan dumát nyomnod, amitől bekészültem. Azt hittem videón láttál vagy ilyesmi, azon csodálkoztam volna. :)

Csaj lakótársam nekem is volt, de kettőnk közül én voltam a kuplerájos. Őt mondjuk a másik véglet miatt nem viseltem el, mert ő meg aztán tényleg a remeték remetéje volt, attól is idegbajt kapott, ha egy barátom feljött hozzánk, pedig külön szobánk volt és fifty-fifty-ben fizettük a lakást.
Nekem senki ne mondja már meg, hogy mikor jöhetnek hozzám, és mikor nem. Pedig jó barátnők voltunk, de aztán besokalltam a terrorba.

Az előző pasimra szót sem érdemes fecsérelni, az is antiszoc volt de ő egy egészen különleges fajtából (tehát csak olyan emberekkel volt jóban, akikkel én nem igazán), ráadásul nálam is kupisabb volt, de durván - és persze én takaritottam egyedül -. 5 évig éltünk együtt, sok volt.
A mostani az nyugis, mert nem szól bele a dolgaimba, a barátaim is kedvelik, egyformán kupisak is vagyunk. Zsák a foltja effekt. :)
Majd neked is jön vki ne aggódj (amikor nem számitasz rá, akkor), bér remeteként kevesebb az esélyed ismerkedni. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 17:20:40

@Chosy: hát ha létezik rólad videó, képes lennék megtalálni :)) de nem vagyok egy kutakodó fajta (nagyon)..

Nekem pasi lakótársam volt. Imádom, mai napig jóban vagyunk, de neeem.. soha többet :) főleg, mert igy a saját szaromért én vagyok a felelős, szeretek időnként másra fogni dolgokat (legalábbis magam előtt mindenképp)..

Egyszer egy barátnőm (aki nem sima barátnő, mert ismerem vagy 18 éve.. úristen, gombócból is sok), lakott nálam a 3 éves kőccel, 38 nm-en, megkapták a kisszobát, én meg nem jártam sokat haza, mert workoholic rulez, de azon kiakadtam, mikor arra mentem haza, hogy egy számomra vadidegen ember terpeszkedik a fotelben, és tán a lába is fenn volt az asztalon. Ahova én is felszoktam tenni, nem ez a gond, de elfelejtett előre értesiteni a drága barátosném erről, is idegrohamot kaptam. Majdnem kidobtam a srácot, pedig nem tehetett róla. Iszonyat mérges voltam.
Hozzáteszem, én ugye nem szeretem az idegeneket, bejelentés nélkül még ismerős sem állithat be hozzám, mert nekem erre rá kell készülnöm.. ilyen vagyok és kész.. és neki tudnia kellett :) hát soha többet ilyet nem csinált..

Mondjuk úgy két hónapig birtam, aztán közöltem vele, hogy nekem ez nem megy, és ha nem akarja, hogy egy életre megutáljam egy hülyeség miatt, akkor talál másik megoldást, mert szeretnék segiteni, de az idegeimre megy a dolog, és még egy hónap, és akaratom ellenére megutálom :(
szerencsére elfogadta, tudja milyen vagyok.. azért van lelkiismeret furdalásom.. de van hol lakniuk..

Remeteként is megtalálnak a himek, van vmi detektoruk vagy mi :)

Cho. 2009.05.26. 17:47:19

Van valahol video a blog berkeiben, a Scenecon név alatt keresd. Interjú Fekete Zsomborral ;D

Szegény barátnő, nem tudhatta hogy rosszat csinál. De abszolút meg tudlak érteni. Én is utálom ha hivatlanul állitanak be, még a barátokat is előre meg kell beszélni, mert fel kell rá készülni lelkileg, hogy szocializáció lesz. Meg amúgyis, a lakás is regyen rendben.
Párom ismerősei szegték meg egyszer ezt a szabályt. A reakciómat látva, azóta sem fordult elő többet. Mivelhogy az utca közelébe sem jönnek :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 18:00:41

@Chosy: ó, hát ha vele lehet látni, akkor most annyira nem száguldozok megkeresni :) csak magadról nincs?:D

De, tudhatta tizensok év távlatából, hogy milyen vagyok:) nekem eszembe se jutna vkihez vadidegent felvinni úgy, hogy nem szólok róla. Szerintem ez amúgy is evidens. De nálam pláne. De azért hosszútávon nem haragszom ilyenért, de akkor szikrákat szórtam. Egyébként nem emiatt kértem meg, hogy költözzön el, hanem mert én hajnalban jártam haza melóból, úgy néha 5kor, és 7kor arra éredni, hogy a kiskölyök ugrál, és szinte kiabál, hogy nézdalszik! vagy sir, hogy neeeeeem, az gáz, mert aztán vissza se tudtam már nagyon aludni.. no meg az ágyam az övék volt, két összehúzott ikeás poang fotelen aludni amúgy se egészséges.. úgyhogy szép lassan besokalltam..
pedig lehetett rá számitani, vásárolt, megcsinálta amit kértem..
cserébe később egy évig (nem tudtam tovább sajna) alkalmazottam lett, kapott sok juttatást, bármikor elmehetett melóból, legalábbis felőlem, ha gyerek beteg lett, hazaküldtem inkább, szóval azért igyekeztem.. és a telefonját is én fizettem, ami nem felhánytorgatás, mert szerintem megérdemli.. én próbálok a magam fura módján segiteni, de valami az én határaimon is túl van, mégha másnak az semmiség is..

Hehe.. egyszer, még máshol laktam, vettem ki egy pihenőnapot mérleg után. Szóval egy néz ki, hogyha közlöm, h szabin vagyok, mindenki várja az apokalipszis 7 fekete lovasát, mert világvége közeleg. Nos aznap én csak aludni akartam, erre megjelenik két kolléganő/barátnő, és ilyen ablakos ajtóm volt. Szóval jönnek, én kinyitom az ablakot, majd rájukvágtam, ők meg ott áltak még vagy tiz percig, hogy most mi van.
Aztán persze beengedtem őket, elráncigáltak vásárolni, vihogtunk, jó volt, de 8kor már hivott a főnököm, hogy nem vagyok-e benn.. este 8kor.. mert kéne vmi.. mondom nem vagyok.. és nem is megyek? nem.. és nagyon elszomorodott, jött az a lelkiterroros szöveg, hogy jóhátakkorkénytelenlesző.. jó hát kénytelen.. azért egy rohadt szabadnapom hadd legyen már, fél év 22 órázás után, amit még folytattam utána is..

Cho. 2009.05.26. 18:18:04

@Ypszi: Ezért sem jó alkalmazásban könyvelni. Vállalkozóként bedolgozni, az a tuti. Csak ügyfélkör kell hozzá és megélsz mint marci hevesen. Nekem ez tetszetős lenne, de menjen a f*szom mérlegképesre, ennyire nem vagyok reál.
Számfejtős OKJ-n gondolkodom még. De most úgysem éri meg belevágni, mert szarban van az ország, lassan nem lesz mit számfejteni sem.
22 órázás azt így most nem tudom, hogy... Azért rosszból is megárt a sok, nem?

Értelek, szóval egy bizonyos határig engeded közel az embereket, a három lépés távolság és a szuveneritás az nálad kötelező. Én is hasonlóképp. Pedig nem mindig volt így, csak a sok rábaszás, ugye..
Barátnőim nem nagyon vannak már, Zionával (szintén blogger) lettünk nagyon jóban az utóbbi időben, szoktunk egymásnál aludni meg ilyenek és szeretem nagyon, de egyébként a nők nagy részétől távol tartom magam. Álszentek, és bármikor a hátadba döfik a kést ha az érdekük úgy kívánja. Legalábbis ezt tapasztaltam a röpke 23 év alatt. Fiúhaverok viszont vannak bőven.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 18:31:11

@Chosy: az ügyfelekkel is gond van ám... a legtöbb esetben.. mert azt hiszik, hogy te majd megoldasz mindent, az anyagot basszák átadni, vagy utolsó pillanatban, és te gondolkodj helyettük, holott a céget vinni nekik kell, a könyvelő meg tanácsot ad, könyvel, számol, elmondja minek mi a következménye, megkeresi a kiskapukat, de nem ő vezeti a céget, és nem neki kell dönteni a kérdésekben! Ezt elfelejtik..:(
Szóval ügyfelet is kell fogni.. olyan ügyfél meg, mint a Szabi, szerintem millióból egy van.. szépen összekészített mindent, szétbontva, hogy bank, bejövő számlák, kimenők, utalásos, kp, tökéletes..

Mondjuk visszaadtam minden könyvelésem nagy nehezen.. tényleg nehéz szülés volt, de most nem tudok felelősséget vállalni semmiért, és ezt már ősszel meg kellett volna tennem..

Mérlegképes nekem sincs meg, ahhoz túlzottan vizsgaparás vagyok, ráadásul ciki, mikor a tanfolyamon én világositom fel a tanárt, szóval elment a kedvem hamar tőle :(

Azért szerintem ha van lóvéd, akkor vágj bele, mert kész is leszel, mire elül a válság, és addigra lesz egy plusz a kezedben, és nem akkor kezdesz el kapálózni.
Amúgy a számfejtés maga nem nagy ügy, ott van a sok program. A ciki az, ha a program téved, te meg nem veszed észre. Akkor tb ügyintézőit végezz inkább, igaz abban sokkal több minden van, de az is izgi, és része a számfejtés.. aki nem tud kézzel számfejteni, az ne fejtsen géppel sem, én amondó vagyok... :)

Hát a 22 óra tényleg sok volt.. közel egy évig.. volt hogy csak az asztalra hajtottam a fejem, és ott szundiztam 2 órát, kollegina főzött rám, volt hogy ideiglenes lakótárs hozott be nekem ruhát.. és volt egyszer egyhuzamban 60 óra, amit 150%-on pörögtem végig, és meg se kottyant (akkor.. persze később megvolt a hatása, ahogy a 22 óráknak is:)

Haverok, barátok.. igazából nemrég elgondolkodtam, h mi is a barátság.. mert van pár ember aki kitart mellettem, összetehetném a két kezem, hogy legalább van, de az tök gáz, hogyha történik veled vmi nagyon rossz, vagy nagyon jó, akkor igazából nem érzed úgy, hogy eltudnád vkinek mondani.. nem tudom megfogalmazni.. de ez saját syntax error, lehet hogy a bipoláris bogyók változtatnak ezen, és csak a fekete szemüvegem csinálja velem :))

Cho. 2009.05.26. 18:38:20

@Ypszi: Ez nem bipolár kérdés, hanem normális emberi reakció. Sok ember azt feltételezi magáról, hogy beteg, csupán mert nem ismeri saját emberi határait és túlfeszítve azokat összeomlik.
Persze az orvosi alátámasztás megint egy másik dolog.

A TB ügyintézőihez még lóvé sem kéne, ugyanis nincs felsőfokúm még, úgyhogy az állam támogatná az elsőt, sikeres vizsga esetén. :)

Csak meló mellett azért húzós lenne.. Én imádok piheni és imádom ha van szabadidőm. Egy év megfeszített meló-tanulásba beledöglenék.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 18:43:53

@Chosy: a bi-t a barátos dologra irtam.. remélném, hogy attól van.. de lehet h félresikerültem:) ahogy az aspis blogon is kifejtettem, már ovis koromban is elkülönültem, nem barátkoztam, és kisbabaként megőrültem attól, ha anyám vagy más gügyögött hozzám, vagy csak felvett, rögtön sirórohamot kaptam, ha babusgatni akartak, persze a kutyának megengedtem, hogy vigyázzon rám, és megtanitson járni :)

Tb ügyintézőből van alapfokú is, meg középfokú is, nem mehetsz rögtön felsőre, sőt, egy időben csak apehosok mehettek, anyám akkor végezte el, amikor ez megszűnt, gyorsan kapott az alkalmon, hátha visszavonják :)

A sokmeló meg egyértelműen workoholic.. minden tünete illett rám, persze amikor a Zen Kert közölte, nem hittem neki, perszepersze, aztán elgondolkodtam, és rájöttem, hogy igaza volt.. hiába, ismer, mert pont az ellentéte vagyok :))))

Ez állami támogatásos hogy van? Mert érdekelne, mivel nekem sincs semmi felsőfokúm, és ha állambácsi ilyen kedves, akkor engedném neki, h fizesse :D

Cho. 2009.05.26. 19:01:11

@Ypszi: ennyire egyszerű: Amennyiben még nem rendelkezel semmiféle felsőfokú vagy OKJ diplomával, abban az esetben jelentkezned kell a helyi munkaügyi központban és ott elmondják a részleteket. Azt hiszem, nem minden képzéshez van ilyen támogatás de a legtöbbhöz igen.
És csak abban az esetben nem kell kifizetned a tandíjat, ha sikeres vizsgát teszel.

Cho. 2009.05.26. 19:01:45

@Chosy: De csak OKJ-ra jogosít! Nem egyetemhez meg fősulihoz. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 19:54:08

@Chosy: öö.. de az munkanélküli esetén megy.. erről tudtam, de azt irtad, h munka mellett nem menne, ezért érdekelt, h mit fizetnek ezek munka mellett..

Ziebi 2009.05.26. 21:43:03

Akkor ezek szerint nem volt rossz a buli...kár hogy az előzőbe nem jötté, megijesztettelek volna élőben is a fejemmel :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 21:48:44

@Ziebi: vagy én téged! ne merjél fogadni :))))

lizocska 2009.05.26. 22:00:09

hú, de izgi, h ti ilyen nagy barátságban vagytok a számokkal - azt tudtátok, h aki nagyon reálos, az hajlamosabb az emberkerülésre? s minél elvontabban gondolkodik, annál inkább elvonul?
Én egy nyamvadt adatlapot sem tudok kitölteni rendesen. mindig kettőt szerzek be mindenből, mert tuti, h valamit elszúrok.
Pl előfordult, h a lányom nevét írtam be a magamé helyett. meg olyan is volt, h megkérdezték: anyja neve? én meg visszakérdeztem, h kié? (Ugye ha sok a gyerek, akkor egy idő után az ember nem tudja, h pontosan kire gondolnak abból a kiterjedt egóból:))
@Chosy: ez a mondta tetszett:
Sok ember azt feltételezi magáról, hogy beteg, csupán mert nem ismeri saját emberi határait és túlfeszítve azokat összeomlik.
nagy igazság, azt hiszem.
az ismerkedésről, én az antiszoc egy külön vállfaja lehettem már 4 évesen is:
odamentem a homokozóba valakihez, rámutattam egy másikra, közöltem, h az a gyerek hülye.
kölyök mondja, nem hülye, mert ő a tesóm.
jó, akkor az a gyerek a hülye. (s mutattam egy másikra)
igen, ő hülye
és leültünk játszani.
így is lehet:))))

Ziebi 2009.05.26. 22:00:15

Hehe, legközelebb összehozzuk :D Max 2-en 3 felé szaladunk. :)

lizocska 2009.05.26. 22:04:09

ja még 1 a nők tényleg rettenetesek tudnak lenni, de már kisiskolás korukban is.
(miket mesél a lányom... megy a nagy szurkapiszka)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 22:13:08

@lizocska: várjálvárjál.. a számokkal vagyok jóban, nem a betűkkel, ergo a nevemet én is képes vagyok elrontani :D, sőt gondolkodni is szoktam néha rajta, az nem adat, mint a szülinapom:)

@Ziebi: szuper, én kapásból tudok 3 felé szaladni, neked meghagyom a nyugati irányt, hogy hamarabb hazaérj! :)))

lizocska 2009.05.26. 23:36:22

@Ypszi: ó a név az enyhe (mondjuk a mai napig nem tudom a lánykori teljes keresztnevem rendesen leírni, h ne maradnia ki a zs-ból a z)

a baj az, h én a számokat vizuálisan fogom fel
amikor írok, akkor egyenkét másolom őket, és néha ez lesz: 1: i, 2, 7: z, 3, 8:B, 4:A, 5:s, 6: b, 9:g
sajnos ha gyorsjelentés a szöveg, elég macerás tud ám ez lenni.
és a számok az 1,2,3,4, vayg 12-34 és nem 1234. Soha:))
de nem kell látnom a számot, elég kiolvasnom
ötvenegy (vagyis fifty-one) van írva angolul, az lesz nálam simán ötvennégy a magyarban - mert ha kimondom magyarul (amikor magamnak diktálok), akkor hasonlít.
ja amúgy, a szülinapomon is gondolkodnom kell (de csak amióta bekavar a sok gyerek sok ünnepe)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.26. 23:39:49

@lizocska: biztos z-fóbiád van:))

nem vagy egyedül, a számot leirom jól, de négy helyett hetet mondok, és gondolok is magamban, de néggyel számolok.. nekem ez a négy-hét keverés van fejben és szóban..

nekem nemkell, mert tökjó a szülinapom, mert a hónap négyzete a nap, ahogy a barátnőmnek is, csak neki másik hónappal/nappal.. több infót nem mondok, mert poszt is lesz:)
süti beállítások módosítása