LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Archiválás

2008.11.16. 12:10 Ypszi

Mivel jó ideje vagyok már betegállományban, így időm mint a tenger, két alvás között csinálni is kéne valamit. A triatlont kilőttem, inkább belevetettem magam az archiválásba. Ez úgy néz ki, hogy az évek óta felgyülemlett, és többé-kevésbé (inkább kevésbé) rendszerezett papírok szétszórva a lakás egész területén (ha nem lenne hideg, meg szél, még az erkélyen, pardon loggián is), én meg egyesével rakosgatom el a dokumentumokat, újabb és újabb dossziékba.

Így aztán ma megtudtam, hogy:
- a Dungeon Siege II-t* 2007.01.25-én vettem meg, egy nappal azelőtt, hogy Jessie-kém itt hagyott
- utoljára 2007.01.14-én vettem magamnak melltartót, harisnyát és parfümöt
- 2006.07.01-én találkoztam az azóta is működő mosógépemmel
- idén áprilisban kicseréltem egy L-es felsőt M-esre a Jeans Clubban

*Igen, megőrzöm a játékok és filmek nyugtáit, először is egyszerűbb, mint listát írni, hogy milyen filmjeim vannak, másodszor meg sose lehet tudni a mai világban, hogy mit kell majd egyszer bizonyítanom.

Ja igen, és azon kívül, hogy kezembe akadt rengeteg fel nem használt jópofa, vicces, aranyos, romantikus (Garfieldos, Micimackós, bugyuta) képeslap, megtaláltam ezt is, amit még én rajzoltam Drágámnak, még a naaagy zománcunk elején (vagy románc, tökmindegy:).. ööö.. hát jah, nem vagyok egy Rembrandt, inkább egy korai Picasso:
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr32771638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2008.11.20. 19:37:43

Hehe, ez nagyon cuki :) Nekem Exem rajzolgatott nagyon aranyosakat, a mai napig megvannak egy kis dobozkában :) Mindent elrakok, évekig őrizgetek minden apróságot :)

És igen, a számlákat is. Főleg itt, mert itt mindent vissza lehet vinni ha nem tetszik, így van is értelme :)
süti beállítások módosítása