LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

London 3. nap - szombat I. (Hyde park)

2008.05.08. 07:00 Ypszi

A szombat reggel-délelőtt ismét kávéval indult (mi mással?), H-val megbeszéltük, hogy D-t otthon hagyjuk, nem akarunk estig buszozni (D! Ezt még egy ideig hallgatni fogod ;)), felkaptuk a minitérképet, és úgy kísértük ki P-t Stratfordig, ahonnan majd hazavonatozik. Előtte azonban beficcentünk hárman a mekibe, mert ugye nekem az az általános táplálékforrásom. Szerencsére itt is van a tálcában lévő papír hátoldalán allergiatáblázat. Közben a monopolys játékkal nyertem egy reggelit, de nem jöttünk rá, hogy pontosan mit - azóta se vettem a fáradságot, hogy lefordítsam :)
Szóval ez úgy néz ki, hogy ilyen kis kártyák vannak a krumplikon, salátákon, le kell tépni, és vagy vmi utcát kapsz (a sima játékban ugye rálépsz és megveszed), vagy pedig azonnali nyereményként vmi élelmet. Tökjópofa, bár nem tudom, hogy a kajanyereményen kívül más okból játsza-e valaki :)

Miután bekajáltunk, ismét átvánszorogtunk a plázán, amin keresztül idejutottunk, és elbúcsúztunk P-től. Egyébként nem is annyira pláza volt, vagyis egyik fele a Westendre hasonlított, másik fele a Lehel piacra, a zöldség-gyümölcs-rák-papucs kínálatával, mindezt egy szinten (ha jól emlékszem).
Kinéztük magunknak a 25-ös buszt, ami nem volt emeletes, és amin előző nap annyit szenvedtem. Pénteken kifejezetten nagyon nagyon tömött volt, de most elviselhető volt az embermennyiség, még le is tudtunk ülni. De előtte megint át kellett menni a plázán, mert a túloldaláról indult a járgány. Szerintem azt hitték, hogy kilométer-hiányunk van, vagy fbi-ügynökök üldöznek, és ezzel az ingázással akarjuk lerázni őket, esetleg így untatjuk követőinket halálra.

Az Oxford Street-ig (britisül ejtve: Oxfrod sztrt) utaztunk, és kezdtünk megsülni. Irdatlan meleg volt az előző naphoz, és pláne Londonhoz képest (mert én ugye tudom;). Onnan már gyalog haladtunk a  Hyde Park irányába, amit már előző nap kipécéztünk magunknak. Iszonyat tömeg volt, bár nagyon nem csodálkoztam, végülis London, belváros, szombat, jóidő. Egyébként még jó, hogy beljebb már nem busszal mentünk, mert onnantól álltak a pirosak rendesen, egymás hegyén-hátán.

A nagy forgatagban egyszer belibbentünk egy üzletbe, megsasoltuk az iphone-okat, elég jó áron adták akciósan, és nagyon kis fain kütyük ezek. Hú, nagyon tetszettek, bár igazából szerintem én nem tudnám kihasználni, de krva jópofák voltak. Útközben még rájöttünk, hogy vmiért a bőröndök igen nagy arányban uv-zöld és pink színben születnek :)

hapci: IMG 0398
A Hyde-parkba csak minoszi képességekkel tudtunk bejutni, de mivel mindketten jógondolkodású egyének vagyunk, megoldottuk a feladatot. Mire odaértünk, rettentő meleg volt, talán pont abban az időben is voltunk, amikor tiltják a napozást. Ennek, és lábacskáink örömére kerestünk egy szimpatikus helyet, letelepedtünk, és jól elheveredtünk a füvön. Elég sokan voltak, de nem volt nagyon zsúfolt a hely, el lehetett különülni, már amennyire falhúzás, kordon, szögesfüggöny és fegyveres őrök nélkül ezt meg lehet oldani.

Nagyon durván sütött a nap, és cirka negyed óra múlva már éreztem is a hatását. Jelentem, képes voltam Londonban, áprilisban napszúrást kapni! Tehetséges versenyző vagyok, na..

Teljesen jó volt, ahogy mindenki elvan magában. Az emberek nagy része piknikezett, romantikázott (csak kicsit feltűnően, és nem túl mocskosan:), voltak labdázók, focizók, és olyan görkoris vagy milyen emberkék, akik a vizisízőkre hasonlítottak, olyan kis ernyőjük volt. H persze tudja, hogy hívják ezt a sportot, nekem gőzöm sincs róla, nekem már az is sport, ha létrára mászok függönycsere alkalmával :) Ennek a mozzanatnak is kéne vmi külön nevet kitalálni :))

Nézzétek csak milyen jó idő volt! :PPPP
hapci: IMG 0399hapci: IMG 0400















Folyt.köv. (most meló)

Szólj hozzá!

Címkék: utazás london

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr50459426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása