LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

London 2. nap - péntek

2008.05.05. 09:33 Ypszi

Ahhoz képest, hogy elég későn aludtunk be, relatíve korán keltünk. H átvette a házigazda szerepét, és próbált kávét csinálni nekem is. A kávé jó lett, csak a fél tonna cukor hiányzott belőle :) Utána hármasban, párdon, négyesben reggeli a szomszédban (Zsiráf is velünk lógott természetesen), nekem persze nem sok semmi volt, így megihattam D maradék narancslevét :)

Kaptunk D-től "bérletet" is. Vagyis nem is tőle kaptuk, csak segített nekünk elintézni. Napi 3 fontot töltöttünk fel az oyster nevű kártyára, ezzel tök sokat lehet buszozni, mert 3 fontnál megáll a számolás, mindegy hányszor húztuk le a buszon a csipogtatónál.
Maga a kártya 4 Font, utána fel lehet tölteni, amire szeretnéd, állítólag rengeteg féle bérlet létezik. Szóval ha mínuszba mennél, akkor azt az utazást még engedélyezi, amelyikkel mínuszba mész, aztán ha feltöltöd megint a kártyát, akkor azt is kifizeted, vagy eldobod, és veszel újat.

Biztos úgy van kitalálva, hogy 4 Fontnál több mínuszba ne tudj menni, szóval ez így mindenképp megéri mindenkinek. :)

Aztán szép lassan a nyakamba szedtük a várost. D után rohantunk, buszra fel, buszról le, át egy
hapci: IMG 0385




















másik buszhoz, és újra, és újra. Egy idő után kezdtem nagyon nagyon nem élvezni, mert nem láttam semmilyen célt, amerre tartanánk, inkább egy buszőrült fanatikust véltem felfedezni D-ben, ráadásul eleredt az eső is, amitől még finomabb bírok lenni.

hapci: IMG 0386hapci: IMG 0387














                    Itt még jól tűrtem :)                                                        D után rohanva :)


Röpke idő alatt elszakadt a cérna, úgyhogy agresszívan közöltem, hogy nem érdekel, hogy éhes vagyok, inkább éhen döglök, de tűnjünk haza a francba, mert elegem van. Tiszta hiszti lettem, de ha még erőltetjük ezt a fajta városnézést, akkor elég hamar visszafordíthatatlan károkat okoztam volna London városában :)

hapci: IMG 0388 hapci: IMG 0390












Ezeket láttuk még két busz között, és a "rohamom" előtt :)


D még nem látott ilyennek, biztos fura lehetett. Pedig időnként vannak ilyen kitöréseim, szerencsére elég ritkák.


Mikor visszaértünk, bevackoltam magam a szobánkba, hogy kicsit megnyugodjak. Ez azért is kellett, mert estére szociális program volt tervezve (=ivás), és ahhoz kicsit meg kellett nyugodnom, hogy ne legyen a közben kialakult buszfóbiám hatással a mulatozásra.
Így hát megnéztem közel tizedszerre is a "Penge szövetsége" c. koreai alkotást, ami nekem iszonyatosan bejön még mindig, és nem bírom megunni.
Egyszerűen annyira bejön a látvány, a sztori, az egész úgy ahogy van, hogy az egyik nagy kedvencem lett. Le is nyugodtam tőle, teljesen kisimultam a filmtől, és volt hiszti, nincs hiszti :)

A film közben Péter is megérkezett, de ő is figyelembe vette a regenerálódásom, békén hagyott a többiekkel együtt. Szeretem ezt a társaságot :)

Később, kisebb vásárlás után elindult az este is. Megkóstoltuk H kínai cirok-búza italát (a búza miatt én csak a nyelvhegyemmel) is, ami osztatlan sikert aratott. Így aztán a többieket próbáltuk rávenni, hogy igyanak a hipósüvegre hajazó palackból.
Jaj, ilyen borzalmasat még nem ittam :D két nap múlva is visszajött az íze, ragaszkodó egy itóka :D

Az estét innentől elmesélni már egyszerűen nem lehet, röhögtünk, beszélgettünk, és olyan meggondolatlan kérdéseket tettünk fel, hogy vajon mire jó a deriválás, amire a két agyas, P és H rögtön heves értekezésbe kezdtek, és nekem húsz percig kellett bizonygatnom, hogy annyira nem is érdekel a téma :)
Fél órán át vihogtunk az ötleteken, amit a zuhany-wc kombó indított el bennünk. Ezt úgy kell elképzelni, hogy a zuhanyba lépsz be tulképp az ajtóból, nincs is széle, csempe az alja, és benne van egy wc. Mármint benne :) végülis tökjól jön, ha zuhanyozás közben pisilni kell, és még ezer más megoldást találtunk, addigra már túl sok volt a vér az alkoholkeringésünkben :)
Összességében vidáman telt az este-éjjel-hajnal, jól éreztük magunkat, hogy végre megint összejött a banda (egy része), szóvel teljesen jó volt. Ezért jöttem.:)

Hajnal felé különféle periódusokban tünedeztek el emberek, és kerültek elő újra. Először vmi tér-idő kontinuum-hibára gondoltam, de lehet hogy csak fáradtunk már :) Végén csak ketten maradtunk D-vel a konyhában, befejeztük az italokat, és mi is felmentünk.

Addigra P kapott egy matracot a két ágy közé, bár hogy minek, nem értettem.. tök szívesen neki adtam volna a fűtőtestet :) Szóval P aludt középen, H horkolgatott a sarokban, én meg beficcentem a kipróbált áll mellé, meeeert az én ágyamban nagyon meleg volt ;)
D még egy ideig ki-be járkált, dumált, ült, feküdt, vihogtunk, aztán csak szundiba vágta magát ő is, a saját szobájában.

Hmm, ide még tudnék mit írni, de nem teszem ;P

Jó éjszakát nektek is, gyerekek :)

folyt.köv.
 

Szólj hozzá!

Címkék: utazás london antiszoc

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr48454413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása