LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Ez már nevetséges.. :/

2008.02.29. 20:58 Ypszi

Szerdán átcsoportosítottam a pénzeszközeimet (de jó, hogy a kinnlévőségeimet sose sürgetem!), így aztán elzarándokoltam a temettető céghez, és a kezükbe nyomtam 266ezret. Indulhat a banzáj! Azonban ugye személyi nélkül nem fog menni, sok minden papírt be tudnak szerezni, ahogy pl a születésit is be kell, de a személyit nem. Mondtam, hogy elméletben másnap megkapom.

Mert ugye mikor rákérdeztem a férjnél, hogy mikor tudom megkapni a papírokat, azt mondta, hogy neki a csütörtök lenne a jó. Csütörtökön mikor kérdezem, hogy mikor találkozunk, közli, hogy hát ő nem hozott semmit. Mondom neki, hogy jó, akkor sürgősen, mondjuk másnap adja oda, mert anélkül nincs temetés.

Erre semmi reakció, egész estig, mikor is elkezd pampogni, hogy miért nem keresem, és hogy biztos nem akarom hogy ő ott legyen a temetésen. Ezután már nem igazán kedves hangnemben közöltem vele, hogy vegye már elő a csöpp eszét, mert addig semmi nem lesz, amíg nem kapom meg tőle a papírokat, amit már napok óta baszik átadni. Aztán nyekergett számlákról, hogy odamennek hozzá, meg balhé van a telefon körül. Hát igen, ez már csak így szokott lenni, hogy ha valaki meghal, a számlák ezt nem tudják maguktól. Ennyire ne legyen életképes. Mit vár, hogy még azt is én intézzem el??
A telefonnal meg persze hogy balhé van, ha orrba-szájba telefonálgat vele. Főnök is mondta, hogy múlt szerdán "felhívta a Rita", kicsit megijedt, aztán eszébe jutott, hogy kinél van a telefon.
Gondolom azt a számlát is nekem kéne kifizetnem. Elméletben hétfőn már tényleg találkozunk, megkapom a papírokat, és megbeszélünk pár dolgot. Az egyik az lesz, hogy felejtse el, hogy kifizetem, amit ő telefonálgatott el. Komolyan nem tudom mit képzel magáról..

 

Szólj hozzá!

Címkék: anyu idegbaj

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr19362554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása