LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Örök Barátok

2008.02.06. 23:28 Ypszi

Nos, holnap lesz február 7.

6 évvel ezelőtt február 8-án kaptam egy sms-t, hogy Ő előző nap, 7-én meghalt. Egyik napról a másikra. Azelőtti nap még beszéltünk vele telefonon.
Akkoriban Ő volt az egyetlen olyan ember, aki úgy tudott elfogadni, amilyen vagyok. Ő volt az, akit halálnyugodtan felhívtam éjjel 2kor, hogy ez meg ez a bajom, nem rinyáltam, hogy vajon mit fog szólni hozzá, hogy ilyenkor zavarom, mert tudtam hogy nem zavarhatom egyszerűen.

Fura egy figura volt. Mindenhova biciklivel járt. De tényleg.. oda nem ment, ahol nem tudta ezt megoldani.  A legjobb benne igazából az volt, hogy amikor egy problémát leültél Vele megbeszélni, nem mondta azt, hogy ezt vagy azt csináld. Nem adott tanácsokat. Nem tudom hogyan csinálta, egyszerűen csak fél óra múlva azt érezted, hogy milyen baromság volt ezen problémázni, hisz meg tudom oldani!
Komolyan elképesztő figura volt. És akkor, akkor nagyon szükségem lett volna rá..


De ez az év eleje ilyen ám..
Tavaly január 26-án búcsúztam el Kóbormacskamágnes Jesstől, aki 15,5 éven át dugdosta a hideg nóziját a sarkamhoz úgy, hogy métereket ugrottam az ijedtségtől.

6 éve volt, hogy szintén januárban az öreg koffein-függő Cicó is elment, sok sok sok szenvedés, szenvedtetés után :(




Nagyon nagyon nagyon hiányoztok!
Nincsen nap, hogy eszembe ne jutnátok..

komment · 1 trackback

Címkék: emlék

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr100341202

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: please click the following webpage 2019.03.12. 05:23:02

Karácsonyi Star Wars csemege - Figs Fan Photos VI. - Aquila Photo Blog
süti beállítások módosítása