LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Ellentmondás: egy jó hétfő

2008.02.04. 22:33 Ypszi


Nnna.. rájöttem, hogy ideje lesz pihenni kicsit. Először is, még pénteken sikerült az alábbi ügyességet feljegyeznem a naptáramba, miután megbeszéltük D-vel, hogy ma találkozunk:

Nos nem a 11 órás bejegyzés a lényeges, hanem a 16 órás.

Óóó jeee.. igen! igen! Ennyire képben vagyok basszus, hogy hétfőre beírom, hogy hétfő lesz! Tényleg aludnom kéne :/

Napközben végre sikerült elmenni a Bankba. Csaba elvitt, aztán nem értettem, hogy ő miért nem húz cetlit. Ja, hogy igazából neki most nem kellett jönni, csak elhozott, mert megígérte, és már jó ideje nem jött össze ennek ellenére.

Nos kiderült, hogy hamarabb kellett volna visszajönni a bankkártya miatt, de mivel akkor még a bankkártyától függött a netes bankolás, ezért inkább így védtem magamtól a pénzem :)
Nem volt gond, minden papírt újra kitöltöttünk, és azóta változott is a rendszer, állítólag előnyére.

Csak az nem tetszett, hogy csak úgy kaphattam meg azt amit akartam, ha vmi 3000ft-os biztosítást is kötök. És mivel már számla, stb minden megvolt már, kénytelen voltam. Nem tudom, ez mennyire törvényes, az ilyen kötelezően kapcsolódó szolgáltatás. Mondtam is az ügyintézőnek, hogy azért ez nem teljesen kóser szerintem, de ő csak mosolygott, hogy neki ezt mondták. Ám legyen.. úgysincs még semmilyen biztosításom..

Az egyébként irtó vicces jelenet volt, hogy mikor negyed óra múltán Csaba odajött érdeklődni, hirtelen minden felgyorsult. Na igen, kiderült, hogy kivel jöttem. De komolyan, eszméletlen volt. Minden papírt csak alá kellett írnom, és a megfelelő dolgokat beixelni, a cégadatokat, számlaszámot, stb-t, amit vmiért mindenhol kézzel kellett kitölteni, már megcsinálták helyettem, hogy "a D. úrnak ne kelljen annyit várnia".. áááháháhááá... majd szólok Csabának, hogy legközelebb ne várjon negyed órát ;D
Szóval ilyen hasznos napunk volt, már tudok utalgatni a cégből.. szuper!

Nade..
D-vel este jól összefutottunk, kisebb szervezési manőverek után. Végülis elég jót sikerült trécselnünk. Kicsit pletykás, kicsit lányos, de amolyan szokásosan nemszázas-meeting volt. Ő is regélt, én is.
No meg büszkültem, mert még szombaton kiderült, hogy amit beadtunk Apeh-ba fellebbezést a vagyonosodási vizsgálat ellen, azt elfogadták, és így 390ezer helyett csak 12ezret kell befizetni, ami viszont jogos is. Nagyon el voltam telve magamtól, de ez ritka alkalom, csak nem mertem beírni a naptárba ;)

Végül megkaptam D adóbevallásást is, és rögtön közöltem, hogy ez így soványka lesz, még kellenek papírok. Örült nekem. Én meg neki, mert hozott három óriási tábla csokit.. tiszta csoki-antarktriszt kaptam :) Az étcsokis-mogyorós tábla volt ám a nagyon finomság! Hmm....

Jó volt látni nagyon, már hiányzott.. jajajajajjjj... :))) Azért nem kellett félteni minket, közöltem, hogy Hiszti Géza illene hozzá, mert hogy ő tipikus pasi, D meg tipikus nő, és már olyan szinten tartottunk az eseményekszálak szövésében, ami már több mint beteges. Hiába, a fantázia.. elég csitrisek voltunk de ez így xx (cenzúrázva) felé néha azért kell..
A végeredmény egy rajz lett, amiben megörökítettük (előre) a nászutukat az egri hegyekben ;D

Íme a nagy mű:
  
Azt  hiszem no comment ;)))
Mivel elég későn sikerült találkoznunk és még később végeznünk, már nem mentem vissza melóba, pedig lett volna mit csinálni.
Főleg, hogy kedden és csütörtökön 8-14-ig áramszünet lesz, ergo nulla esély a munkára. Keddre szabadnapot találtam ki Zanzának, csütörtökre meg mozit szerveztünk, mi majd szombaton ledolgozzuk az áramszünetet, olyankor jobban is megy a munka, nyugi van, meg Zanza is jobban el tud szabadulni. Magamnak meg elrendeltem egy kis pihenést, ami általában nem jön össze, de azért igyekszem.

Szólj hozzá!

Címkék: agymenés droid cég

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95341193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása