LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

No mára elég lesz..

2008.01.28. 11:39 Ypszi

A gyomrom-hátam még fáj, az összefüggést nem is keresem, mert a hipochonder énem ha előjön, akkor lesz itt mulatság!

Teljesen sokmindent elintéztem ahhoz képest, hogy mit összebrékeltem a székemben, fájdalmat utánozva. Persze eljő a reggel, és nagy örömömre berongyol Hiszti Géza, kezében egy szerződéssel, amit állítólag én kértem. Persze belekötök, hogy én ilyet nem kértem, azért jó, köszi, viszont az kéne inkább, hogy akkor kinek mikor mit és mennyit számlázzak.
Kikapja a kezemből és kiviharzik. Még jó, hogy nem esett.
Később hallom röhögcsélni, úgyhogy valószínűleg hétfőn reggel csak rám allergiás. De ilyen hisztit! Persze okosabb nem lettem, ami mondjuk a munkámat előrébb vinné, és a cég érdeke lenne. Sebaj, a hisztéria fontosabb. Megértem, én is vagyok így, csak épp otthon.

Zanza is betoppant aztán, hálistennek. Azóta folyamatosan hülyesegéket beszél, amit egyébként tagadni fog, nekem viszont jó, mert röhögök, viszont rossz, mert az meg fáj.

Ééés, hogy teljes legyen a napom, megjelent Mostazonnal Panka, hogy neki mennyire fontos és sürgős, és csupa olyan dolgot kéne megkérdeznem mástól, akivel ő már beszélt, amit természetesen ő is megkérdezhetett volna.
Komolyan, egyszer kilövöm az űrbe, egészen a plútóig, hogy aztán onnan küldjön jelentéseket, vagy 300 éven keresztül. Annál hamarabb vissza nem jöhet!
Persze mindezt addig kell véghezvinnem, amíg az űrbelövést nem büntetik. Nos, akkor majd székhely-áthelyezésnek fogjuk hívni, tökmindegy, csak a naprendszeren túl legyen ez a spiné.

Most déjávu-m van, mintha ezt már így leírtam volna. Fura.
Mindjárt jön a fekete macsek is..

Én meg asszem  minnya hazarancigalom a csoffadt testemet, mert mentem megdoglok a faradtsagtol es a fajdalamtol.
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: meló

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr72314582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása