LIVE 10.04.30.

Qqts

Piac - 2.nap

2009.06.24. 12:27 Ypszi

Lementünk délelőtt a piacra, mert szerdánként van. Itt már kedvesek az eladók, mert nem egy túristalátványosság. A föld alatt van, ilyen aluljáró-féle, szóval inkább csak helyiek látogatják. A tömeget nem szeretem, de itt nem irritált annyira, mert nem siettek, nem tolongtak, nem löktek fel. Az árusok a kezedbe nyomják a cseresznyét, meg mindent, hogy kóstold csak meg, szóval egy kiadós reggelit le lehet nyomni a piacon. A dinnye kilója 50 cent volt, a kopasz barack 99, de volt isteni cseresznye 4 euro felett is. A kiwik gúlákban állnak, nem egyesével:)
Az ott a  képen (fenn) amúgy hal, hasán felfágva, kiterítve, és megszárítva. Ami "jó" benne, hogy nem annyira büdös, mint az élő.

A piac egyik előnye még, hogy diszkréten felügyelik a rendet, szóval nincs veszélyben az ember.

Dinnyét és barackot zsákmányoltam csak, mert almát vettünk a Cora-féle boltban, meg narancslevet, ennyi gyümölcs meg bőven elég nekem a rendes kaja mellé. Volt még egyébként lapos barack is, majd lefotózom, meg nem szárított füge, meg citromméz, meg hasonlók. Teljesen jó kis piacka volt, és nem kaptam idegbajt tőle.

Most meg készülünk a parkba, ahol 30 euróért nézegethetünk állatokat is, show-kat is, meg csúszdaparkozhatunk is ezerrel. És felváltva is mászkálhatunk :) Ja, és tessék, ilyen a medence, még nem néztük meg közelebbről (amúgy minden nap tisztítják).

2 komment

Címkék: utazás spanyolország alicante

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.