LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Tv

2009.05.31. 20:24 Ypszi

Nézem a Rocky-t, és rájöttem, mi olyan fura Stallone-ban. 76-ban még nem volt olyan széles a feje. Itt még kifejezetten jóképűnek mondható, a mostanihoz képest mindenképp. És az a dobáló járás, az a digókalap, teljesen bejövős :) 

Amúgy ha már tv, itt egy kis ünnepi ajánló, hazaiaknak: ma már nem lesz semmi nagyon különleges, mármint nekem:) Hétfőn viszont lehet miből csemegézni, nézzük sorrendben:

A TV2-n 13:40-kor a Fészkes fenevadak - ezt még nem láttam, de megvettem, mert hogy a Hal neve Wanda-csoport van benne, és rettentő kiváncsi vagyok,

aztán közvetlenül a film után 15:20-kor a Z, a hangya rajzfilm, ami szerintem jópofa,

ugyanitt 19:00-kor az Irány Eldorádó, szintén zenész rajzfilm, ami szerintem vicces, és még izgultam is rajta (egy kicsit:):

Aki ezután egy Jack Nicholsonos vígjátékot szeretne, az kapcsoljon 20:40-kor az Rtl Klubra, hogy megnézhesse a Minden végzet nehéz c filmet, aki viszont inkább Bruce Willis ventillátor, az húzzon a Viasatra 21:00-kor, nehogy lemaradjon a Túszdráma c. akcióthrillerről, ahogy Willis bácsitól már megszokhattuk. Én egyiket se láttam (bár lehet, hogy majd film közben jövök rá, hogy de). Szerintem én Jack-et fogok nézni, vagy felváltva flash-elgetek majd a filmek között, ahogy szoktam. A legközelebbi tv-m tuti tudni fogja a pictureinpicure opciót, mondjuk jó lenne, ha a hang is jönne mindkét filmből. Addig még megoldás lehet, hogy bekapcsolom a kisebbik tv-t nehogy véletlenül lemaradjak vmiről:)



 

 

 

Éjjel már átfedések lesznek sajnos, de azért nézzük mi lesz: 23:20-kor az Rtl Klubon a Csokoládé, Johnny Depp-pel és Juliett Binoche-sal, és bár azért én nem nevezném vígjátéknak, de romantikusnak mindenképp.

Mint horror-rajongó, nem hagyhatom ki az Átkot, ami bár nem az a fajta klasszikus, amit én nagyon komálok, de mindenképp nézhető, és borzongató. 01:05-kor kezdődik a Viasaton, negyed órával hamarabb, mint ahogy a Csokinak vége lenne :/

Vérengzőknek és ráérőknek jöhet 00:35-től, egészen hajnali 03:00-ig az Apocalypto a TV2-n. Ez engem annyira nem vonz, de a végébe mindenképp belenézek, mert még nem láttam, a kiváncsiság meg ugye nagy úr. Kivéve, ha hamarabb elalszom.

Most pedig kiveszem a húst az olajból.
 

22 komment

Címkék: tv

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr991155582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.06.01. 01:34:49

Fészkes fenevadak tetszeni fog, nagyon aranyos. :)
Rajzfilmek jöhetnek. :)
Horror nem. :)
Csokoládét imádom. :)
Apocalypto-t elmeséte Gombi, nekem nem. :)

Jó szórakozást :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.01. 05:11:43

Pedig a japcsi horrorokra vagyok rákattanva. Van, amiből meg van a japán is, és az amerikai verzió is :)
Tudnak nagyon, ha akarnak.. :)

Ziebi 2009.06.01. 05:38:54

Ja, hát ha neked az jó... :)

Én a Körös csajjal évekig rosszat álmodtam...azóta egy horrort sem néztem.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.01. 05:54:34

@Ziebi: régen nem birtam a horrort, de inkább csak a vámpirosokat.. de azért nem birtam, mert ezek ilyen Z kategóriás vacakok voltak.. vannak azért minőségiek a műfajban..

Ziebi 2009.06.01. 06:42:38

Nem mondom hogy rosszak, csak egyszerűen én annyira bírok félni, sőt rettegni, hogy ez már szerintem tényleg orvosi eset. Most szerinted normális hogy évekig egy TV-ből kimászó csajtól féltem?

Aztán amúgy megoldottam a probémát, vagyis nem én, hanem az agyam. Egyszer azt álmodtam, hogy jött ki a tv-ből a csaj, én meg ott álltam egy serpenyővel, és úgy pofán nyomtam, hogy csak úgy kongott. Röhögve ébredtem, azóta nem félek :D De ehhez kellett 2-3 év.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.01. 07:22:50

Hát igen, le kell ezeket győzni. Mondjuk én nem szoktam félni, mert néha az én álmaim sokkal durvábbak ezeknél, így aztán csak a vállam vonogatom néha :))

Amúgy szeretek borzongani.. szeretem ezeket.. de csak ha van benne vmi plusz. Az ilyen vértócsás hülyeségeket nem.. hanem ami inkább pszichorror :)

Ziebi 2009.06.01. 07:33:37

Hát, mondanám hogy jó neked, de persze igazából nem jó... én simán elkerülöm a horrorokat...jobb az mindenkinek. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.01. 07:36:18

Egyébként az a fura, hogy a régi visszatérő sok álmom, amiben a legkülönbözőbb módon halok meg (volt ebből 8 féle medvés!), szóval ezek eltűntek, ahogy elköltöztünk abból a lakásból. Egyszer vagy kétszer akart előjönni egyik, de akkor már felébresztettem magam, h én ezt nem akarom.. tök fura

Ziebi 2009.06.01. 07:46:18

Jaj én egyszer álmodtam azt hogy egymás után sokszor lefejeztek, olyan volt mint amikor időhurokba kerülsz és folyton 1 dolog ismétlődik veled. DE érdekes módon nem volt rossz, csak fura.

Cho. 2009.06.01. 10:16:35

Majdnem mindegyiket láttam, nem rossz filmek.
Az átok számomra nem volt ihesztő, csak a pasim fosott be mindig mikor nyávogós hang volt a telómon és megszólalt éjszaka a szoba másik végében :D

Cho. 2009.06.01. 10:18:08

(kár, hogy én egész nap dolgoztam, (14 órában tegnap és tegnapelőtt) bezzeg ilyenkor jó filmeket adnak.. pff... :( )

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.01. 15:38:18

@Chosy: Hát tudok én is ijesztőbbet, de azért egy átlagos filmnek elmondanám, nem a szarabbikakból való. Megvan a második része is :)

Azt egyébként nem értem, hogy miért kell a jó kis japcsi horrorokat átamerikásítani.

Pl a black water megvan mindkét verzióban, és szerintem a japán sokkal nyomasztóbb, a körből is majdnem megvettem mindkettőt, de aztán rájöttem, h csak ezért nem fogok 4 filmet megvenni, a ringuval együtt ugye, mert az már sok pénz.. majd ha mindet 300ft-ért árulják a sparban :))

A Mr.Vengeance-Oldboy-Lady Vengeance pl sokkal jobban bejön (élen az oldboy-jal, az zseniális), mondjuk ez meg koreai, de őket is szeressük:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 07:45:27

Amúgy az Apocalypto feliratos volt, csak tudnám milyen nyelven dumáltak,mert hogy nem sokan tudnak majául, az is biztos. Ennyi elég is volt belőle, ez elvette a kedvem. Mert én ilyen hisztis vagyok:)

Cho. 2009.06.02. 10:54:09

@Ypszi: A kör az hatalmas, azon nagyokat paráztam anno :)
A folytatása nem volt nagy szám, elszenderítettem rajta a moziban.
Igen, a japánok nagyon BETEGEK. :D
Van még egy film (könyv adaptáció), nem jut eszembe a címe, valami olyasmiről szól, hogy egy iskolai csoport egy szigeten ragadt, és az menekülhet meg akit senki nem tud megölni. Gyilkolják egymást a külykök, nagy hentelés az egész.

De a LEGBETEGEBB még mindig az ICHI THE KILLER c. film a japóktól, azt csak félig tudtam megnézni, nem bírtam tovább. Pedig nem vagyok egy gyengegyomrú valaki.
Erőszak, gyilok, kínzás, beteg világkép az egész.
Egyszerűen szörnyű, beperelném aki készítette meg kitalálta. Meg azt is aki részt vett benne.

Cho. 2009.06.02. 10:55:19

@Ypszi: Nekem bejött az Apocalypto.. :I

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 11:01:57

@Chosy: tudom melyik Battle Royal :) az nagyon állat :) a második részét nem láttam sajna, de az első tuti!

Én annyira a sok vérért, stb nem vagyok oda, nekem inkább a pszichére tett sokk kell :)

Én nem mondtam, h nem jött be, csak a nyüves port.hu nem irta, h feliratos, másrészt tényleg mégis milyen nyelven beszéltek? halandzsáztak? azt meg minek? szóval értem én, h nagyon a hatás "eredeti" nyelven, csak kár h nem eredeti.. és úgy felbosszantottam ezen magam, hogy nem is néztem többet 5 percnél
arról nem beszélve, hogy hangyafasznyi betűméret volt :/

Cho. 2009.06.02. 11:03:56

@Ypszi: "nekem inkább a pszichére tett sokk kell "

Az Ichi-ben megkapod! ;D

Maják gondolom majául beszéltek.. Hogy a filmben ezt milyen nyelvvel helyettesítették az előttem is rejtély.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 11:08:27

@Chosy: na hát ez az én bajom.. hogy ha eredeti nyelvet nem tudnak produkálni, akkor mit halandzsáznak, vagy beszélnek egy másik nyelven a filmen??? akkor legyen szinkronos.. vagy ne a majákról szóljon.. ezen fel tudom bosszantani magam, pedig nem vagyok nyelvtudós, csak figyeljünk már oda :)

Az emlitett trilógiából (vengeance) az oldboy még nagyon durva.. amúgy amit még ne nézz meg, az a salo avagy sodoma 120 napja.. nagyon beteg.. betegesen beteg.. az nem horror, tényleg széteszi a lelket..

Ichi-nek utánanézek:))

Cho. 2009.06.02. 11:15:32

@Ypszi: Igen, a bosszú trilógiából mindet láttam, az oldboy végén megfeküdtem, nagyon kemény volt :)

Oké, Salo és Sodoma akkor nálam kimarad, valahogy nincs kedvem megkattanni :DD

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 11:17:36

@Chosy: na nekem az ilyen jön be, mint az oldboy.. jó, ott volt egy kis vér néhol, de nem az volt a jellemző..

a mr.vengeance végén is mekkora már, hogy aszitte kamuzott a srác, aztán tényleg eljöttek a skacok :D

deep_fried 2009.06.02. 14:59:51

Viszont a Passió az kész nyelvparádé volt :), nagyjából rekonstruált nyelvekkel.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.02. 16:49:00

@deep_fried: azért azok a nyelvek nagyjából fennmaradtak, és közel sem olyan régóta nem tudunk róluk szinte semmit:)
süti beállítások módosítása