LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Jaj, gyerekek!

2009.09.07. 07:52 Ypszi

Annyi mindent tudnék ám írni, olyan sok dologról, ami a fejemben kavarodik, és ami többé-kevésbé tán szerintetek is érdekes lenne, de olyan gondolat-cunamik hullámverése van a fejemben időnként (=mindig), hogy mire az agysejtjeim betűvé formálódnak az ujjaim hegyén, huss, már máshol tartok, messze, közöm sincs az előző pillanathoz, de annyira, hogy el is felejtem, csak az rémlik, hogy volt valami, valahol, és hogy a koponyámon belül veszett el, de hogy mi az, és mivel kapcsolatos, és hogy jó-e vagy rossz. Így.

Ebből lesz az emlék-lék, a fantázia-eutanázia, és a gondolat-gondola, suhannak el, messzire, jég alá, szuicidan. Nem akarnak velem lenni.

Sőt, már a képzeletbeli barátaim sem szólnak hozzám, szórhatom ki a hangokat magamból, csak átlátszón, vádlón, összeszorított szájjal bámulnak rám, hogy mit akarok, takarodjak a saját fejemből, mert egyedül akarnak lenni, nélkülem, és csak azért látogattak el a retinámra, hogy ezt az arcomba köphessék.

Bezzeg a nyúlós, fekete, éjszaka méteresre növő, az követ. Nem tágít. Kacagva lép a lábam nyomába, arra se ügyel, hogy ne vegyem észre, inkább kihúzza magát, felém tornyosul, csak hogy lássam, mennyivel nagyobb nálam, és én mennyivel apróbb vagyok még magamnál is. Ő már kinőtte a szürkeállományomat, nem elég neki, annál már erősebb, hogy csontbörtönbe zárhassam. Egy éjjel kikúszott a gerincem mentén, és szótlan itthagyott.

Azért nem lesz ez így jó, mert hol van akkor a helyem? A fejemből kitúrnak, azon kivül elnyomnak. Keresni kéne egy másik testet. Az se baj, ha macska, és az erkélyen lakik.

 

Igen. Úgy van. Ismersz. Nem aludtam.

11 komment

Címkék: agymenés

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr901365187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.09.07. 12:06:28

A lelkiállapotért nem irigyellek, de annak megfogalmazásáért már igen. Ez egy nyomdakész szöveg.

A gondola-tok szétszaladása ellen ismerek egy jó gyakorlatot, szakmába is vág.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.07. 17:07:07

@Lobra: ez nemlelkiállapot volt:) ha nem alszom, előjön az írhatnék, a gondolatáramlás, képek futnak el előttem, fantáziavilágok mosódnak össze, egyszerre több dimenzióban létezem, csak leírtam az egyiket, amit "látok" ilyenkor, vagyis nem leírtam, inkább az agyam vetette képernyőre az ujjaimmal, engem kihagyott a dologból:)

Szeretek nem aludni, mert fura világba kerülök, és mégha nem is tökéletes, az alkotást élvezem.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.09.07. 18:01:30

@Ypszi: Kimondtad a varázsigét: "... az alkotást élvezem." Paradox módon, ez is a kiutak egyike. Rám is érvényes, hogy élvezem a (többé-kevésbé hasonló tartalmú) alkotást.

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.09.07. 19:52:12

@Ypszi: Őszintén biztatlak a próbálkozásra, persze ugyanakkor szem előtt tartva, hogy szigorúan csak annyit és addig, amennyi és ameddig jól esik. Szerintem a napi egy beírás (átlagosan) éppen megfelelő lehet -- hol hosszabb, hol rövidebb terjedelemben --, én is igyekszem tartani a magam "szemétdombján".

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.07. 19:54:05

@Lobra: hát, rengetegszer, mikor agymenésem van, direkt időzítem a bejegyzést, de még így is volt, hogy 8 sikerült egy napra... :) aztán hetekig semmi.. hát de.. hát de ilyen vagyok:)

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2009.09.07. 20:01:34

@Ypszi: Ezekkel a számokkal semmi baj, hiszen ebből éppen ki is jöhet a napi átlagos egy bejegyzés. Meg aztán az olvasók aktivitásától is függ a dolgok alakulása: megemlítenek valamit, ami felidéz valami mást... Lavina is kialakulhat belőle. Meg persze abszolút félre is viheti az eredeti ötletet; már csak ilyen az interaktív műfaj.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.07. 20:07:16

@Lobra: mármint az időzítésekkel együtt sikerült 8 bejegyzést produkálni egy napra... pedig nagyon szét próbáltam szedni, hogy ne legyen sok... de persze ilyenkor ezek nem hosszúak, inkább szösszenetek.. most a twitter pótolja az egymondatos beszólásaimat :)

forditomi 2009.09.16. 21:35:57

jól írsz, nagyon láttatóan.
Kicsit "beteg", attól érdekes. 8-)
Azt hiszem, Neked is fontos, hogy
kiírd magadból ami összegyűlik.
hangulatrajzok jó stílusban
lehet hogy visszajövök néha...
bár mostanában elég "rabszolgikus" az életem...
csak így tovább! 8-)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.16. 21:50:04

@forditomi: koccantom széken! :)
Szerintem általában jó dolog az ürítés, bármilyen értelemben is beszélünk róla, hasznos dolog :)

Hát gyere néha, mindenkit szívesen látok :)
süti beállítások módosítása