LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Szakadjon rá az ég arra is,

2009.08.08. 10:20 Ypszi

aki kitalálta, hogy a reklámok legyenek ezerszer hangosabbak magánál a műsornál. A fas francért kell halálra ijesztegetni a szerencsétlen tv-hallgatókat macskástul! Ezért is büntethetne az ORTT, mert balesetveszélyes, amit pár kereskedelmi csatorna csinál ezen a téren. Dühös vagyok, mert megint elvágtam az ujjam egy hülye fogkrém miatt!

Miért nekem kell a hanggal szórakozni napjában ezerszer? Egyrészt többször szépen lemaradok a filmről emiatt, másrészt halálra rémülök a hangerőtől, a fülemnek sem tesz jót, az idegrendszeremről már nem is beszélek. Ezt most komolyan így kell?

Jójó, kezdek panaszblogra hasonlítani, de akkor is.. na megyek vissza duzzogni, és próbálok kicsit aludni, ha már reggelig nem hagytak.. grrrr

7 komment

Címkék: idegbaj

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr741296192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemtudomka_kisasszony 2009.08.08. 13:26:28

én ezt olyankor utálom, amikor végre békésen elszundítok a tévé előtt, aztán felébredek a hüvelygombás csajra.... grrrrrrrrrrrrrrr.... brrrrrrrr....

bioLarzen 2009.08.08. 14:19:18

Pár éve valami nagyon hozzáértő tag bizonygatta a tévében, hogy a reklámok nem hangosabbak a szó technikai értelmében, csak épp a hangszíne úgy van beállítva, hogy az ember hangosabbnak érzi.

Aha. Persze.

Leahangosreklámokkal!

bio

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2009.08.08. 14:57:37

Utalom a reklamokat.
Meg a tv-t.

Eljen a dvd!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 15:02:26

@nemtudomka_kisasszony: még az is lehet, hogy a hüvelygomba miatt vágtam el az ujjam :) annyira dühös lettem, hogy mire megírtam a posztot, már elfelejtettem melyik reklám volt, csak az maradt meg, hogy üvöltött mint állat... mert persze a filmek sokszor olyan tré minőségűek, hogy a párbeszédet ugyan hallani, de nem érthető, csak ha 3x olyan hangos a tv, mint szokott lenni.. párszor már ugrottam nagyokat, meg bevertem ezt-azt, és az elvágás sem először fordult elő, de nem tudom elhinni, hogy ezt nem tudnák szabályozni..

@bioLarzen: ja, míg egy műsorban normális hangnemben beszélnek, addig a reklámban ordítanak, hogy inteligencs mosópor, meg jaj gézuka nézd de szép a nagyi új protkója, és különben is egyél fosidusz eszenziszt, mert az egy nyillal kimossa a beleidet!

Azt hiszem ez a hülye betegség vagy frontérzékenység, vagy kialvatlanság, vagy csak az élet egyre agresszívabbá tesz :))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 15:04:22

@ribizlifozelek: a dvd-ket most nem bírom anyagilag, így is rengeteg van, de hogy ne faljam fel őket túl gyorsan, "sajnos" tv-t is kell néha néznem.. és kell, mert filmfüggő vagyok, és ezen nem vagyok hajlandó változtatni, mert addig amíg fimet nézek, még ha az szar is, legalább addig nyugodt vagyok, mert nem a valóságra figyelek, hanem vmi másra:)

Ziebi 2009.08.08. 15:48:38

Ez akkor is remek mikor késő este nézek valamit, és ugye itt angolul van, és azt csak viszonylag hangosna értem rendesen.Tudom, hülyeség, de rendesen kell hallanom. Namost ha ahhoz a hangerőhöz hozzájön a reklámos, a szomszédok átjönnek. ok, igazából nem, csak én is szívrohamot kapok. Csinálhatnának egy felmérést, hogy mennyivel hamarabb merülnek le a távirányítóban az elemek emiatt a hülyeség miatt.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.08.08. 15:50:42

@Ziebi: mondjuk nem nyugodtam meg attól a ténytől, h ez nem magyar dolog, hanem globális.. ja igen, pereljük be őket, h felesleges költségeket okoznak nekünk :)
süti beállítások módosítása