LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Hohohóóóó!

2009.05.28. 06:01 Ypszi

Nem horgász! Lemaradás! Most tudtam meg titkos kémeimtől, hogy Gombinak május 12-én volt a szülinapja. Sajnos a hírszerzők lassan hozták az infót, mert ki kellett cselezniük a németeket a magyar-japán határnál, hátrahagyva felfújható tagjukat, megtévesztve ezzel az ellenséget.


Ennyire futotta :)

Update: és mindenkinek küldöm egyébként, akinek nemrég volt, vagy akár régen, és elfeledkeztem róla, mármint nem feledkeztem el, csak nem köszöntöttem fel úgy igazán:)
 

7 komment

Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr541148158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.05.28. 06:04:19

Családi gyereknap van úgy látom :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 06:17:28

@Ziebi: lesz is vasárnap! :))
volt hogy a szülinapom arra esett nem is olyan régen :)

Cho. 2009.05.28. 10:55:47

Akkor ezt magamra is vettem. Március végén volt (éljenek akosok :P) :D

Imádom Garfield-ot :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 18:22:43

@Chosy: Én is! Főleg mert velem egyidős :) 78as és májusi vagy júniusi.. mindig a szülinapom környékén jönnek ki a szülinapi számok.. :))

Gombi 2009.05.28. 19:16:53

:D köszönöm szépen, ez eléggé meglepett :)
Garfield nagyon jóó :) az egyik kedvencem amikor a hason fekszik és nem messze az orra előtt egy nagyobbacska sütimorzsa van. Kinyújtja a nyelvét, de nem éri el, John megkérdi tőle: "Nem tudnál persze 10 centit megmozdulni, mi?" Erre a válasz: "Felteszem, a morzsához beszélsz..." Bár most ránk aszem inkább az vonatkozna jobban amikor Garfield néz ki mosolygva-elégedetten az ablakon és azt mondja: "Bejártam az egész világot". Aztán: "Ami nem olyan nagy szám igazából" Aztán hunyorogva néz nem valami messze: "Innét is látom a sarkát".

De látom, a gratulákkal-késés rám is vonatkozik...
Egy szülinapi Garfield:
www.gocomics.com/garfield/2009/05/25/

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 19:25:41

@Gombi: Garfield nagy kedvenc, imádom.. ha megtalálom, beszkennelem a kedvenc részeimet, vagy a neten bóklászok utána.. megunhatatlan, bár sokszor ismételnek (én észreveszem), de attól még jókat röhögök rajta :)

:DD köszönöm én is!
De nem azért volt ám a felköszöntés, h az orrod alá dörgöljem, h nekem is van :)

Ziebi 2009.05.28. 21:03:25

Á, tudta Ő azt :)
No átküldöm az én kedvencem ha megtalálom.. :)
süti beállítások módosítása