LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

5-5x5, azaz prímedik prímedik prímedik prím..

2009.05.27. 10:07 Ypszi

Ezt a felsorolást már 15-én megejtettem, és mindenki elküldött a sunyiba. Még jó, hogy nem számoltam el két kezemen 1023-ig nekik, azt hogy élvezték volna!

Nade.. az 5. prím a 7, a 7. a 13, a 13. pedig.. (..pedig csaltam, mert úgy tetszett, ez a kommentekből ki is derül, de fenntartom a csalás jogát!:) nemmondom meg, annyi éves lettem most, 5. hónap 5x5-ödikén, és ha binárisan számolok a kezemen, akkor az megint 5 ujj, vagyis 11111. Jónak kell lennie ennek az évnek.. ezt a tavalyitól vártam, mert az kerek szám volt (:-O) években, de az évszám is jó volt, mert kettes és nyolcas, ami a kettes hatványa.. végülis nyertem azzal az évvel is.. a következő érdekes még a 35 lesz, mert akkor kiderül, hogy tényleg elvesznek-e ;D, aztán a 36, mert az megint a Ló éve lesz és ezekben nem hiszek, de azért sokat várok attól az évtől is, csak hogy tudjak hibáztatni majd valakit/valamit, ha esetleg mégsem jön össze semmi, és ócsárolhatom a nyugati, a kínai, az azték vagy a kelta horoszpókot, asztrológiát, stb.

Na.. Zoli már hétvégén bejelentette, hogy vacsorázni visz, én nem kezdtem hűdejajolni, de azért kellemesen meglepődtem magamban, mert magamból indulok ki, és én nem ünneplek ilyeneket, hogy születésnap, névnap, a valentinnaptól meg az egyéb kötelező dolgoktól is kiráz a hideg, de igazából csak a médiafelhajtás miatt, hogy most szeress, most ölelj mindenkit a kebledre, most vásárolj, sokat, mert csak az számít. Napersze..

Át is jött du, épphogy elkészültem, mert eltakarítottam az időt, kaptam szép rózsát, aztán elmentünk a Kis Anna Halászkert nevű étterembe Miskolctapolcára, amit tényleg reklámoznom kell, mert nagyon profik voltak, bár nem volt sok vendég. Az árai nem túl olcsók, nem is középkategóra, de nem csak a felső tízezer tudja kifizetni, viszont abszolút megéri. A pincér az PINCÉR volt, nem szedett vedett felszolgáló, aki azt sem tudja, hogy mi fán terem a vendéglátás. Kinn ültünk le, a kertben, hatalmas fenyőfák mellettünk, izléses padok, bár az enyém billegett kicsit, de én szeretem a libikókát és kajáláskor sem zavart, a madarak csörömpöltek, csak egy újnak tűnő garázs a szomszédban árnyékolta a kilátást, de nem néztünk oda, így nem zavart :) Szóval a környezet kitűnő, nagyon tetszett!

A Pincér nem volt tolakodó, abszolút odafigyelt, kedves és tisztelettudó volt végig, pedig velem nagyon nehéz, mert bolond módon viselkedem ilyen helyeken, egyszerűen nem tudom meghúzni magam. Az ágyas meggypálinkát nem lehetett kihagyni, bár féltem tőle hogy nagyon húzós ára lesz, mivel nem volt rajta az étlapon (ami egybe volt az itallappal,  szóval csend legyen, viszont a borlap azért különcködött, de az megteheti..), nagggyon finom volt, a pohár meg igazán tetszetős, haza akartam vinni, de inkább mégsem, azok az idők régen voltak, amikor anyagköltség felkiáltással csúszott az erszényes pulcsimba a marlborós hamutartó a donpepében, teljesen magától, a radisson sas béke hotelből 3 pohár indult vándorútra saját akarattól vezérelve, és valahonnan van egy reserved táblácskám is, na azt én csórtam. Amúgy mind ajándok lett, mások kérték, máskülönben nem engedtem volna a tárgyak önálló teleportálási tevékenységét, kivétel a tábla. Meg volt olyan is, hogy megkérdeztem, hogy ha eltöröm véletlen a poharat, akkor ki kell-e fizetni, közölték, hogy nem, erre a felszolgáló orra előtt eltettem, és mikor elkerekedett a szeme, megkérdeztem, hogy most törjem-e el, vagy ráér otthon. Nem szólt semmit. Ő hibázott, én nyertem, az élet kemény.

A másik oldalon alkoholmentes sör volt, arról nem tudok nyilatkozni, nekem mind egyremegy, büdös és keserűszagú, az ízét inkább nem hasonlítom semmihez, bár a gyümölcssörbe azért beleszagolnék, és nem szólom le a serivókat sem, de attól még pfuj. A kajákat hamar kihozták, nem kellett fényéveket várni, csillagkapukról és téridőkontinuumról ábrándozni, és rettentően finom volt, nem kis adag, sajnos a grillezett zöldségek között volt gomba és padlizsán is, hát nem kérdeztem rá, én vagyok a hibás, pedig azért választottam ezt a mézestejszines csirkét, mert a rozmaringoshoz görögsaláta volt, és abból csak a fetátvagymit meg az oliva/olajbogyót (nemtom van-e különbség) toltam volna ki a tányér szélére, viszont így is úgy is a fele ott landolt, de ez az én hibám.
A padlizsán az nekem úrizöld, mint a brokkoli, meg a cukkini, nemtom miért, flancolós feelingje van, mondjuk attól még szerethetném, de nem ízlik, gombákat nem eszünk, mert robbannak (mikor anyu kicsi volt,  vmi metrórobbantást sikeredett csinálni akkoriban vagy itthon, vagy máshol - nem neki - és mentek le a metróba, anyu meg megkérdezte nagyit, hogy ezen ugye nincsen robbanó gomba?:)

Azt nem tudom hogy csinálták, hogy az én lassú evőkémmel is meleg volt még a végére az étek, sőt, a hús alá szorult zőcség forró maradt. Nem tudom elképzelni, hiszen tényleg tényleg (azt mondtam, hogy tényleg?:) csigatempóban eszem. Persze édességgel más a helyzet :)

A desszertben kellett csak csalódnom, szintén a finnyásságom miatt. Volt juhtúrós sztrapacska, ami szerintem nem desszert, volt diós (nem sztrapacska), amit utálok, volt vaníliafagyis (ez sem), amit szintén nem szeretek. Semmi gyümölcs :/ Meg is kérdeztem, hogy nincs-e valami, ami nem vaníliás, nem diós, nem karamellás, és nem volt, és a Pincér szinte elnézést kért, hogy nem felelhetnek meg az ízlésemnek, és nem desszertezhetek. Na ez a vendéglátás!

Majdnem végig az étterem bejáratában állt egyébként, és onnan leste, hogy van-e szükség rá, a tányérokat tíz másodpercen belül elvitte, ahogy jeleztük az evőeszközzel (c-mollban:), hogy befejeztük a csámcsogást. Le voltam nyűgözve.

Zoli gundelpalacsintáját azért megkóstoltam, mert bizonygatta, hogy ezt szeretni fogom, de nem.. a dió az dió. Viszont sikerült megkaparintanom aprócska diómentes részt, és annyira sok csokiöntetet kapott a cucc, hogy nekem sok volt, de valami rettentően  finomságosra sikerült, nyammm :) Legszívesebben kértem volna egy sima palacsintát öntettel :) Mivel én nem kértem édességet, nem kaptam szalvétát, ami szintén nagyon tetszett, rá volt nyomtatva a cégér vagy hogyhívják, és domborúmintás volt, és azt tapogattam, amíg nem ettem, mert beleszerettem (a pálinkás pohár után ugye), tehát a "szomszédból" csentem egyet az öntetes absztrakt produkció után, az asztalokon végig megvolt terítve, ezt kihagytam, és nem volt kétszemélyes, csak négy.

És most térjünk rá a piszkos anyagiakra, két főétel (nemkicsi és nagyon finom), egy ágyas meggyes pálinka, egy alkoholmentes sör, egy üdítő, egy gundelpalacsinta, és a szuper kiszolgálás, szuper környezetben került csak négyszámjegybe, és annyit elárulok még, hogy 6ossal kezdődött. Igazából csodálkoztam, többre számítottam, pedig láttam az étlapon az árakat.

Távozáskor megemlítettem a Pincérnek, hogy loptam egy szalvétát a mellettem lévő tányérról, mosolygott, és közölte, hogy semmi gond, és nem látszódott rajta, hogy komplett idiótának néz. Persze lehet, hogy szabadidejében profi pókeres.

Ami viszont nem volt jó, hogy kajálás közben Zoli beszólt, hogy folyamatosan jár a szám evés helyett, mintha verseny lenne, vagy ha hamar végzünk, ingyensonka járna. Amúgyis ez nálam érzékeny pont, mert senki nem hiszi el, hogy nem szeretek beszélni, és 99%-ig biztos vagyok benne, hogy ez a bipolárissághoz tartozik, mert annak is tünete a beszédkényszer, de ha nem, akkor csak a kényszereim közé, és ezt mondtam is, és ezért nagyon nagyon nem esett jól, plusz azért beszéltem, mert lassan eszem, nem pedig azért nem eszem, mert beszélek. Szóval besértődtem, szarul esett na, és nem tudom szó nélkül hagyni.
Persze próbálta menteni a menthetőt, de hát ez ilyenkor már baromira nem számít, már megbántott, akár akarta, akár nem. És az a baj, hogy hiába volt a napom tűrhető addig, sőt igazából egész kellemes, egy ilyen megjegyzéssel kukába hullott az egész, mert nagyon nagyon fájnak ezek, és lelkileg nyomorultabbá lehet tenni, mint fizikailag. Ilyen vagyok, lehet idegbetegségnek hívni, vagy hisztériának, vagy túlszenzitívnek nevezni,  vagy rámfogni, hogy nekem semmi sem jó, de akkoris ez vagyok én, és igenis tessék odafigyelni, hogy mit mondunk a másiknak, pláne ha tudjuk, hogy mi zavarja és mivel lehet megbántani, és nála nem ok, hogy nem tudja, mert többször is mondtam, úgy látszik hiába, és ettől szar ennyire ez az egész.

Persze haragudni nem haragszom, aktívan nem kell ezzel külön foglalkoznom, mert passzívan ott marad, kész. Nade kérhettem még ajándokot, és kiválasztottam 5 könyvet, amiből rábíztam egyet, így lesz is meglepetés, meg nem is, tiszta Mátyáskirályos, galamb, meg parasztpicsa nélkül.

 

Amúgy annak ellenére, hogy nem tartom a szülinapom és ezért nem orrolok meg, ha valaki elfelejti, engem sem érdekel különösebben (sajnos máséról is elfeledkezem:), nagyon szépen köszönöm azoknak, akik tudták vagy kinyomozták és felköszöntöttek, és aki nem, az se számít, mert igazából semmit nem jelent:)

És itt meg kell jegyeznem, mert rövid lett ez a poszt is, kell még egy post-it (mit vártok nemalvás után?;), hogy a tesóm 6. hó 6-a, Zanza meg 4. hó 4x4-e :) Érdekes emberek vannak körülöttem:) Ez ilyen jel vagy mi a tököm :))
 

Update: jaa és persze kaptam boldog törölközőnapot-smst, aminek külön örültem, mert művelt vagyok :)))

szerintem: (5/5)
Savaztatok: (0/5)

33 komment

Címkék: szülinap sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr331146345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.05.27. 15:12:59

Boldog Születésnapot így utólag is!

Gondoltam rá, hogy belinkelem a Halász Judit féle örökslágert, de inkább ezt küldöm az éteren át:

http://msp161.photobucket.com/albums/t202/mathuisland/Happy-Birthday.jpg

:))

Ziebi 2009.05.27. 16:29:03

Ugye láttad hogy egy előző poszthoz írtam neked boldogot? :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 19:43:03

@Ziebi: azért köszöntem meg:) csak nem akartam nevesiteni, gondoltam akinek inge, magára veszi :)

@Chosy: :))) tavaly is kaptam képeslapot:
ypszi.blog.hu/2008/05/27/ooo_na_igen

Cho. 2009.05.27. 19:54:49

@Ypszi: Jófej volt aki küldte :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 20:15:08

@Chosy: egy idióta :) imádtam, és imádnám, csak kollegina volt, aztán azóta nem akaródzik neki tartani a kapcsolatot, de hát ne várjunk mást emberektől:)
én próbálkoztam párszor, de nem futok egy szekér után sem, ami nem hajlandó felvenni, én ezt meguntam :)
Pedig előtte sokszor hozzám jöttek be levegőhöz jutni, vagy épp megvárni az óránként járó buszt, mert elszórakoztattam a népet.. na mindegy.. most jöhetne ide az a szám, hogy úúúgy fáááj ... :))

lizocska 2009.05.27. 20:28:18

boldóóóg szűűűliii naaapót!
én is 06.06 vagyok - már értem, hogy kerültem a közeledbe! Nem mondhatod, h nem vagy vonzó jelenség:)))*
(és húgom 1: 0808, húgom 2: 0111, lányom 0404)
utóbbinak mindig eléneklem az április négyrőőől szójjon az ének-et
*az vagy:)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 20:31:48

@lizocska: kösziiiiii :)
juuujj.. ez ilyen deux ex machina!
ha jól irtam.. vagy molinex masina.. de érted! :)

Cho. 2009.05.27. 21:29:38

@Ypszi: Munkahelyi kapcsolattól és pasi által létesült "barátságról" már beszéltünk egyszer. Én úgy vagyok vele, hogy egyiktől se várok semmit, akármilyen jónak is tűnik a nagy cimboraság.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 21:41:21

@Chosy: én mindig bele esek a hibába.. ezt még nem tudom kontrollálni.. egy ideig megvan a 3 lépés távolság, úgy 3 hónapig.. aztán ha elég hülye, beteg az illető, akkor hamar megtörik a jég.. aztán meg én szívok..

Cho. 2009.05.27. 22:05:01

@Ypszi: Teljesen tönkreteszed magad ezzel. Gondolom volt már elég rossz tapasztalatod az emberekkel kapcsolatban, itt az ideje annak, hogy tudatosan irányítsad az emberi kapcsolataidhoz való hozzáállásodat.

Szerintem két féle ember létezik.
Az egyik 100% bizalmat szavaz meg új ismerettségeinek, mely bizalmat onnantól az ismerős csak lejjebb viheti, vagy megtarthatja azt.
A másik pedig 0%-ról indul, és ha az új ismerettség hosszú időn át folyamatosan bizonyított, akkor kibővítheti a bizalom körét, akár 100%-ra.

Te valószínűleg az első kategóriába tartozol. Ezen javítani kéne, legalább egy 50%-ig le kéne vinni az önerőt. :)
És a legfontosabb mindig az, hogy soha ne mutasd ki, hogy nem bízol meg valakiben, de legbelül ugyanakkor ne is engedd közel a szivedhez.
Amíg nem bizonyít. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 22:22:18

@Chosy: nemnem.. a másodikba! és bizonyitanak! de csak amig a közelben tartózkodsz.. na ez a bukta!
az exfőnökség is kiállt mellettem, mikor oda kerültem, beperelték a céget miattam, ügyvédhez jártunk, segitettek megcsinálni a cégem.. és mégis úgy akartak kibaszni velem később, ahogy nem gondoltam volna..

Én sosem bízom meg az emberekben kezdetben.. ezzel a paranoiával? Csak bizonyatanak.. mézes madzag :(

Cho. 2009.05.27. 23:10:30

"Szeretni annyi mint szenvedni. Ha nem akarunk szenvedni, nem szabad szeretni. De akkor attól szenvedünk, hogy nem szeretünk. Tehát: szeretni annyi mint szenvedni, nem szeretni annyi mint szenvedni, szenvedni annyi mint szenvedni. Boldognak lenni annyi mint szeretni, tehát boldognak lenni annyi mint szenvedni, de a szenvedés boldogtalanná tesz, vagyis a boldogtalansághoz szeretni kell, vagy szeretni kell szenvedni, vagy szenvedni a túl sok boldogságtól."

Cho. 2009.05.27. 23:10:30

"Szeretni annyi mint szenvedni. Ha nem akarunk szenvedni, nem szabad szeretni. De akkor attól szenvedünk, hogy nem szeretünk. Tehát: szeretni annyi mint szenvedni, nem szeretni annyi mint szenvedni, szenvedni annyi mint szenvedni. Boldognak lenni annyi mint szeretni, tehát boldognak lenni annyi mint szenvedni, de a szenvedés boldogtalanná tesz, vagyis a boldogtalansághoz szeretni kell, vagy szeretni kell szenvedni, vagy szenvedni a túl sok boldogságtól."

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 23:17:22

@Chosy: ez nekem túl bonyolult :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.27. 23:44:25

@Chosy: de ne legyen vminek az a lényege, hogy nem értem meg :)

deep_fried 2009.05.28. 01:32:57

Szia Ypszi, és boldog szülinapot!
Csak szólnék, hogy a 13. prímszám a 37, de csak ha az 1-et is annak vesszük, pedig asszem azt nem szokták, szóval akkor a 41 az...
Amúgy ahány fotód van ott fent, annyiféle emberre hasonlítasz...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 01:38:01

@deep_fried: de úgy nem jött volna ki.. ezért csaltam :))) szoktam ilyet :)
én az 1-est hozzá veszem (néha a nullát is - pl amikor csalok :))

De mindig akad egykét szemfüles, aki leleplez. Sose fog összejönni.. majd 37nél.. :))))

És ezek a képek csak szemelvények.. ennél sokkal többször néztem ki máshogy :)

deep_fried 2009.05.28. 01:59:53

Tehát egyiken egyik ismerősömre, másikról másik "ismerősöm" jut eszembe, az elsőről olyan, akit talán képen láttam:D
Egy nap 4 blogbejegyzés az szép termés..
Amúgy érzem már, hogy 30-onévesen fognak a legjobban fájni az elmúló évek. Olyan hirtelen lesz váltás aggastyánba.. Bár jobb lenne, ha nem idegelnélek titeket ezzel.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 02:02:47

@deep_fried: több bejegyzés is lenne, meg volt már 8 is asszem.. de nem kérhetek senkit, hogy ezt a hosszúságot ilyen sokszor átélje.. egyre bőbeszédűbb vagyok, szóval óvatosan csinálom :)

pedig már fel van irva, milyen sztorik legyenek még.. idénre kitart :)

Cho. 2009.05.28. 11:02:56

@deep_fried: Én nem félek az aggastyán kortól és a múló emlékektől. Egy ember addig fiatal amíg az akar lenni. A ráncosodás persze egy nő számára baromi félelmetes tud lenni, talán ez az egy ami miatt nem igazán szeretném ha múlna az idő.
Egyébiránt semmi bajom a középkorúsággal, akkor jönnek majd az izgi dolgok mint család stb.. :)

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 18:28:31

@Chosy: én csak azért félek az öregedéstől, mert pl tudnám, hogy mondjuk 60 évesen nem bírnék ránézni egy velem egykorú hapsira, persze ha akkor 40nek néznék ki, akkor van esélyem egy ropogós 20asra :))
Jó, mondjuk lehet, hogy annyi idősen már nem akarnék pasizni, de pl a flörtölő stílusom tuti megmaradna.. elképzelem, ahogy az unokám fociedzője menekül majd előlem :D

A másik meg.. a test leépülése.. én attól félek.. nem egyszer csak elaludni szépen csendesen, hanem jajongva, fájdalmak között, vagy épp több év katatón állapot után, vagy még rosszabb, ha csak a test mondja fel a szolgálatot, az elme meg rendben van.. abba beleőrülnék, de a folytonos remény miatt nem merném kérni, hogy dobjanak le egy liftaknába :/

Szóval én csak ezért félek az öregedéstől.. persze utóbbi akár fiatalon is elérhet, mondjuk baleset miatt.. de most nem erről szól a téma:)

Amúgy.. öregebbnek nem érzem magam.. mármint ugyanúgy élem meg a világot és magam, mint 15 évvel ezelőtt.. már akkor is azt hittem, hogy semmire sincs időm, szóval még ez sem változott :))

Cho. 2009.05.28. 22:52:47

@Ypszi: A ropogós 20-ason és a liftaknán felnyerítettem :D

Én 2 évvel ezelőttig úgy voltam vele, hogy 35 évesen pisztolycsövet dugok a számba, vagy harakirizek egy konyhakéssel. Nem akartam elfogadni gondolatilag, hogy egyszer öreg leszek és szottyadtak lesznek a melleim.
Aztán ez megváltozott, miután megismertem a tumoromat. Vele el tudnám képzelni, hogy mint két pettyhüdt koporsótöltelék éljük életünk míg a halál és még tovább. Azt hiszem, legalábbis.

Az öeregedés is lehet jó, például ha megéred a nyugdíjas kort, otthon lógathatod a lábadat, utazgathatsz és pókerpartikra járhatsz szívatni a húszéveseket :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.28. 23:12:18

@Chosy: ezzel igazából az a baj.. ami nem baj, de nekem igen, hogy ne egy embertől függjön az életünk.. tudjunk önállóan is élni, és élvezni az életet..
ez a célom, de egyelőre nem nagyon megy :))
Mármint úgy egyedül, hogy párkapcsolat nélkül, a barátok beleférnek, ha vannak.
Mert én mindig is függtem a páromtól, és ha vége volt, akkor mindennek vége volt, és ezt én nem akarom.

Ez nem azt jelenti, hogy nem kell párkapcsolat, hanem azt, hogy egyedül is tudni kéne élni.. egyedül egyelőre csak az itthonmaradásban vagyok jó:)

Most is lógatom a lábam, utazni is fogok, és szivatni mindig lehet :DD

Cho. 2009.05.28. 23:54:47

@Ypszi: Nem függök senkitől lelkileg, de jó érzést ad az, hogy lehet esélyed a szép nyugodt vén napokra egy társsal. Ennyi a lényeg.

"Mert én mindig is függtem a páromtól, és ha vége volt, akkor mindennek vége volt, és ezt én nem akarom."

Ezt régen megéltem. Icipicit most is, de most már annyi a különbség, hogy ha vége, akkor 1 nap alatt kisajnálom magamat és továbblépek. De amíg lehet, addig ragaszkodok. Akkoris, hanem 100%-os a kapcsolat.

Hova utazol??

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.29. 00:03:54

@Chosy: alicante-ba, egy hónap múlva.. majd sajnálok mindenkit a medence partjáról :))

Cho. 2009.05.29. 00:14:31

Spanyolország... Szar lesz neked!! (irigy felhangot kéretik megérezni) :D

Majd csinálj pár képet az itthoni betonrengeteg lakóinak is, akik sanyarú sorsukkal küzdenek nap mint nap, és legnagyobb örömük a blogolás :D
Ne szánjatok... (na jó, egy kicsit sajnálhattok :D)
Én idén talán eljutok Budaörsig...de nem biztos :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.29. 00:21:08

@Chosy: párat?? viccelsz?? csak a macskákra ellövök itthon naponta huszat :)))) ezerötszáz is lesz az szerintem :))) gépet is viszem, lesz blog, nyugi.. majd a medence széléről (ha lesz wifi.. remélem:)

jó hát azért lett olcsó az út, mert még januárban befizettük, mármint a repcsit, igy 27 lett odavissza fejenként.. szállás meg havernál.. szóval :)

Cho. 2009.05.29. 00:24:42

@Ypszi: 27 oda-vissza?? És hol vettétek a jegyeket, a feketepiacon?? :D
Komolyan ilyen olcsó Spanyolba a jegy?? Megőrülök menten. Hol egy láncfűrész??

deep_fried 2009.05.29. 10:20:24

Figyeljetek, van a skyscanner.com útvonalkereső, és én januárban nagyonnagyon stresszeltem egy lisszaboni úton, és 3 szakaszból 25nél is kevesebb ezer lehetett volna. (És a szállás is egy haveré) Persze fapadosokkal. Az 6 db repülés lett volna, úgy, hogy még azelőtt nem repültem, és egyedül is mentem volna. Szóval felejtős volt, főleg, hogy nem sokkal később meg Hollandiába mentem 8-admagammal. A pro érv meg mi más is lehetett volna, mint 1 nő.

deep_fried 2009.05.29. 10:23:35

Persze, mert februárban a legolcsóbbak a jegyek. Amúgy Madridig kb. feleannyi lett volna, a legdrágább pont a Madrid-Lisszabon szakasz volt. Milánó-Madrid meg überolcsó.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.29. 17:33:57

@deep_fried: és madridból miért nemmentél inkább vonattal? lehet h úgy még olcsóbb lett volna, én belgiumban csak csodálkoztam a logikus árakon, és az akciókon..időnként félárakon lehetett vonatozni, ami jó is volt, mert a repcsitől egy busz és két vonat vitt a szállásra.. ja meg 20 perc gyalog :)

süti beállítások módosítása