LIVE 10.04.30.



09.09.11.

Csacsogunk

Cinkék

Követőradar:)

Qqts

Elmaradás még február 22-ről..

2009.05.05. 23:45 Ypszi

A süni nyert (szoros meccs volt:D), előtte azonban egy elmaradásomat pótolnám. (Mostantól ha mesélni szeretnék, akkor oldalt lesz a szavazás - húú, de interaktív vagyok!:) Szóval:

Volt itt Miskolcon egy többnapos kocsonyafesztivál, amire mi is kinéztünk, több program volt, de ami nagyon érdekelt, az a mentőkutyás bemutató volt, amit a miskolci mentőalakulat tartott, bemutatva egy profi és egy újonc kutyájukat, Negrót és Iq-t. Nade.. nem mesélek semmit, inkább képLegénybe szedtem a történéseket.. a sárga sorszámozást tessék figyelni, mert nem mindig egy irányú a követési rendszer :)

A képek külön ablakban nyalnak nyílnak meg, tessék szépen sorrendben haladni:)
És előre elnézést a képeken a libákért hibákért, de az utólagos javítás gondolatától kiakadtam (tegnap óta szöszölök :)

 

 

Képek rendes méretben meg itt:

 

szerintem: (5/5)
Savaztatok: (0/5)

2 komment

Címkék: miskolc

A bejegyzés trackback címe:

https://ypszi.blog.hu/api/trackback/id/tr211105322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2009.05.06. 00:05:39

Jajjajj ééénisakaaaroook mentúkutyakiképppppzőőőőő lenniiiiiii!

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.05.06. 00:07:58

@Ziebi: szerintem te mentőtigris kiképző leszel:)))))))))) a segítőkutyák képzése nagyon durva még.. főleg, hogy x év után át kell adni.. én bírnám, de azt már nem, hogy egy ideig együtt kell lenni az új családdal, mert neked kell összeszoktatnod a kutyát az új gazdival.. az már túl sok ember :)
süti beállítások módosítása